וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער זכריש ישמש מנכ"ל bizi

6.9.2022 / 11:28

חברת הפינטק bizi מסכמת פיילוט מוצלח ונערכת לצמיחה מואצת עם גיוס מכשיר חוב של 50 מיליון שקל ומינוי סער זכריש לתפקיד

סער זכריש. מרב רביץ מושל,
סער זכריש/מרב רביץ מושל

חברת הפינטק bizi מסכמת פיילוט מוצלח ונערכת לצמיחה מואצת עם גיוס מכשיר חוב של 50 מיליון שקל ומינוי סער זכריש למנכ"ל.

החברה, שמאחוריה עומדים כמה מהשחקנים הגדולים בתחום, ביניהם Bluevine, הפועלת בעשור האחרון בארצות הברית כבנק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים, קבוצת הפניקס וחברת אורשי, מחלוצות האשראי החוץ בנקאי בישראל, הביאה לארץ את הטכנולוגיה המתקדמת של Bluevine והחלה לפעול בינואר השנה לאחר שקיבלה רישיון נותן אשראי מורחב מרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון ולאחר שהשלימה גיוס seed של 7.5 מיליון דולר.

כעת, מסכמת החברה חמישה חודשי פעילות במסגרת פיילוט מוצלח עם לקוחות ושותפים נבחרים, ונערכת להאצת קצב הרחבת הפעילות עם מכשיר חוב המאפשר לממש את תוכניות הצמיחה ולשרת את הביקוש מצד הלקוחות. מכשיר החוב ניתן ע"י הפניקס ואורשי ונמצא בהליכי אישור סופיים שצפויים להסתיים בימים הקרובים.

החברה מציעה קווי אשראי של עד 500,000 ₪ לעסקים קטנים ובינוניים בתהליך 100% דיגיטלי, מהיר ומיידי. קווי האשראי מציעים אלטרנטיבה מהירה, ללא עלות וללא התחייבות, לכל עסק שמחזיק מסגרת בבנק. במסגרת התהליך יכול בעל העסק להגיש בקשה תוך 10 דקות, לקבל הצעה ולחתום על ההסכם, ואף למשוך את הכסף לחשבון העסק באותו יום. כל זאת - מבלי לקום מהכיסא.

במסגרת ההיערכות למימוש יעדי הצמיחה של החברה מינה דירקטוריון החברה את סער זכריש למנכ"ל, במקום עידו לוסטיג אשר ימשיך ללוות את החברה בתחומי החיתום, האוטומציה וניהול הסיכונים.

זכריש הצטרף לחברה בתחילת השנה כ-Chief Operating Officer לאחר שמילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בבנק הפועלים, ביניהם הוביל, כמנהל אגף הדיגיטל של הבנק, את האסטרטגיה, הפיתוח והניהול של מערך השירותים הדיגיטליים ללקוחות הבנק לרבות פיתוח אפליקציית bit. לבנק הצטרף לאחר 6 שנים בחברת הייעוץ McKinsey כבוגר Wharton MBA.

ביזי נשענת על הטכנולוגיה שפותחה בעשור האחרון ב- Bluevine, המאפשרת חיתום רציף של עסקים, אישור לקוחות חדשים תוך דקות, וזמינות של 24/7 ללקוחות קיימים.

אייל ליפשיץ. מרב רביץ מושל,
אייל ליפשיץ/מרב רביץ מושל

"בישראל של 2022, המהפכה הדיגיטלית עדיין לא הגיעה לתחום המימון לעסקים הקטנים והבינוניים". מוסר סער זכריש, מנכ"ל bizi. "למעלה מ -95% משוק האשראי לעסקים קטנים וזעירים בישראל נשלט ע"י הבנקים, המנהלים תיק של כ-260 מיליארד ש"ח. הצטרפתי ל-bizi כדי להוביל את המהפכה הדיגיטלית, ולפתח את הפתרונות שמגיעים לכל העצמאים ובעלי העסקים הקטנים בישראל באופן שעונה על הצרכים הייחודיים שלהם. לא הגיוני שעסקים קטנים צריכים להתאמץ כדי לקבל את הפתרונות הפיננסים המתאימים להם. אנחנו כאן כדי לשנות את זה".

"אני משוכנע שיש ל-bizi מקום חשוב בהרחבת פתרונות המימון לעסקים הקטנים בארץ". ציין אייל ליפשיץ, מנכ"ל ומייסד Bluevine. "אנחנו מרוצים מאוד מהתוצאות המעולות שהשגנו בפרק זמן קצר מאוד, בזכות צוות ההנהלה החזק וההובלה הנחושה של סער. סער הוא ללא ספק האדם הנכון להוביל את החברה בשנים הקרובות, להניע את המהפכה הדיגיטלית ולפתח את הפתרונות שמגיעים לכל העצמאים ובעלי העסקים הקטנים בישראל - ובכך לסייע לחיזוק עמוד התווך של הכלכלה הישראלית".

גלעד אלגור, מנכ"ל אורשי: "כחברה ותיקה בתחום מרגש לראות את הבשורה שביזי מביאה לעסקים הקטנים בישראל - מכשיר החוב יאפשר לחברה לגוון את מקורות המימון ולהמשיך להציג תוצאות מצוינות".

"בכל העולם תחום האשראי לעסקים קטנים ובינוניים עובר מהפכה", אמר יוני אבישר, מנהל האסטרטגיה והפיתוח העסקי בהשקעות הפניקס "כהמשך להשקעה האסטרטגית שלנו ב-bluevine אנו משוכנעים שהטכנולוגיה יכולה לעשות מהפיכה בשווקים נוספים - לכן בחרנו להקים את bizi בישראל ע"ב הטכנולוגיה המתקדמת של bluevine ולהביא את בשורת הפינטק גם לבעלי העסקים בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully