וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרקדן האוטומטי: המחווה של מתחם האירועים לצביקה פיק

6.9.2022 / 11:45

במתחם הפנאי והבילוי "ישפרו באר שבע" השיקו בימים אלו את דאנס בר "מרי לו", שבו כל תפריט הקוקטיילים על שמות שירים של צביקה פיק

דאנס בר מרי לו. יחצ,
מצדיעים לאמן ענק/יחצ

במתחם הפנאי והבילוי "ישפרו באר שבע" הושק בימים אלו דאנס בר "מרי לו", כהצדעה לאחד מגדולי התרבות והזמר הישראלים- צביקה פיק. דאנס בר "מרי לו" בבעלות איש חיי הלילה של באר שבע אביאל צוריה, ומשתרע על שטח של כ-500 מ"ר, כולל כ-200 מקומות ישיבה.

במרכז המועדון תמונה גדולה של צביקה פיק ותפריט כל הקוקטיילים הם על שמות הלהיטים הגדולים של האמן המנוח. המקום פתוח בימי שלישי- שבת בין השעות 22:00-3:00.

אורטל צור, מנהלת הנכסים בקבוצת ישפרו, מציינת שהדאנס בר "מרי לו" מצטרף למתחם פנאי הבילוי, הכולל כ-20 אולמות קולנוע, מסעדות (אלנבי, גומבה, Black, צליל טעמים), שני ברים, מועדון הפורום, מגרש מיני קט- רגל , מתחם ירי- קליעה למטרות ועוד.

לאחרונה בסופי שבוע (חמישי, שישי, שבת) נערך ישפרו באר שבע הפניג ענק של אוכל משובח ואלכוהול. בכל הרחבות מסביב למתחם ממוקמים דוכני מזון ומשקאות שמציעים לציבור הרחב בירה ויין בעלות של 10 שקלים ומנות מזון ובעלות של 25 שקלים והכל באווירת מסיבות חגיגה וכיף עם דייג'י ומוזיקה מקפיצה (שעות הפתיחה מ-12 צהריים עד 24:00).

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully