וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי בכור מונה למנכ"ל סודהסטרים ישראל

6.9.2022 / 14:17

במסגרת תפקידו יהיה שלומי בכור אמון, בין היתר, על גיבוש אסטרטגיה עסקית ושיווקית המותאמת לקהל הצרכנים הישראלי וערוצי המכירה והשירות בארץ

אייל שוחט ושלומי בכור. יחצ,
אייל שוחט ושלומי בכור/יחצ

מנכ"ל חברת סודהסטרים העולמית, אייל שוחט, הודיע על מינויו של שלומי בכור לתפקיד מנכ"ל סודהסטרים ישראל. במסגרת תפקידו יהיה שלומי בכור אמון, בין היתר, על גיבוש אסטרטגיה עסקית ושיווקית המותאמת לקהל הצרכנים הישראלי וערוצי המכירה והשירות בארץ. שלומי מחליף את סטלה קריוף, שכיהנה כמנכ"לית סודהסטרים ישראל בשלוש וחצי השנים האחרונות וביקשה לסיים את תפקידה.

עד למינויו שימש שלומי כמנהל המכירות והסחר של סודהסטרים ישראל. לשלומי ניסיון רב שנים בענף הקמעונאות, במהלכן כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות תנובה ויוניליוור טרם הצטרפותו לסודהסטרים ישראל בשנת 2016. תוך זמן קצר מהצטרפותו לסודהסטרים ישראל, הצליח שלומי להביא להרחבת מעגלי החשיפה של מוצרי סודהסטרים בקרב פלטפורמות ורשתות קמעונאיות רבות והביא להגדלת מכירות המותג בישראל.

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמית: "אני מברך את שלומי על כניסתו לתפקיד מנכ"ל סודהסטרים ישראל ובטוח כי הוא ישיג הצלחה רבה בתפקידו החדש. מינויו של שלומי הוא עדות נוספת לאיכויות המצויינות של ההנהלה והעובדים שלנו שמאפשרות לנו להמשיך, לטפח ולהצמיח מנהלים מתוך החברה. סודהסטרים גאה להמשיך ולהיות חברה עולמית מובילה בתחומה שמייצרת בישראל ומייצאת למעל לכ 50 שווקים ברחבי העולם.

עוד אמר שוחט: "אני מודה לסטלה קריוף שניהלה את שוק ישראל בתקופת הקורונה והובילה את סודהסטרים ישראל לצמיחה ולהישגים מצוינים".

סודהסטרים, אחת מחברות הבת של חברת PepsiCo, הינה מותג המים המוגזים הגדול בעולם. החברה, פועלת בכ- 50 שווקים ברחבי העולם ומעצימה את צרכניה ליצור לעצמם חוויות שתיית מים מוגזים המותאמת לטעמם האישי והכל, בלחיצת כפתור. סודהסטרים מאפשרת לצרכניה לבחור בבחירות טובות יותר לעצמם ולסביבה ובכך, היא יוצרת מהפיכה באופן בו אנשים ברחבי העולם צורכים משקאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully