וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hello Heart מכריזה על השקת כלי לניהול כולסטרול ומגייסת עובדים חדשים

6.9.2022 / 15:50

ההכרזה על המוצר מגיעה עם פתיחת חודש המודעות לכולסטרול העולמי, ועם תום הפיתוח Hello Heart תהפוך לחברת הבריאות הדיגיטלית היחידה שמפתחת פתרון מלא להתמודדות עם בריאות הלב - לחץ דם, כולסטרול, וזיהוי אי סדירות בדופק

עובדי הלו הארט. Ellen Pelltier,
עובדי הלו הארט/Ellen Pelltier

Hello Heart, סטארטאפ הבריאות הדיגיטלית הישראלי אשר מסייע למשתמשים לעקוב אחר בריאות הלב שלהם ולשפר אותה באמצעות המלצות מותאמות אישית, הכריזה השבוע על פיתוח מודול חדש לניהול כולסטרול שיקרא "My Cholesterol", בעקבותיו יגוייסו עובדים נוספים לחברה. החברה מעסיקה כיום כ-130 עובדים והיא מגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים, כולל לתפקידי פרודקט ודטה סיינס. הפיתוח החדש והראשון מסוגו יאפשר למשתמשים לעקוב אחר רמות הכולסטרול שלהם באיסוף נתונים מקליניקות ומעבדות שונות, ולהבין את משמעות הנתונים לאורך זמן על פי מגדר מולד (born gender). המודול החדש יספק למשתמשים טיפים מותאמים אישית לשיפור רמות הכולסטרול והטריגליצרידים, כאשר הטיפים יותאמו ויעברו אופטימיזציה באמצעות AI.

מעין כהן, מייסדת, שותפה ומנכ"לית Hello Heart : "אנו גאים להשיק את הטיפול הדיגיטלי הראשון בכולסטרול, המאפשר ליותר מ-60% מהאמריקאים הנאבקים במחלות לב להיות בשליטה בכל הנוגע לבריאות הלב שלהם. הדטה והיכולות של הלו הארט לניהול מחלות לב - הוכפלו בין לילה. בעקבות ההצלחה של המודול האחרון, החלטנו להגדיל משמעותית את הצוות שלנו בתל אביב ולהשקיע בהאצת פיתוח המוצר. יש לפנינו רואודמפ מרתק עם אתגרים משמעותיים ואנחנו מחפשים דטה סיינטיסט, ומנהלות ומנהלי מוצר שיצטרפו לצוות שלנו בתל אביב ויובילו פרויקטים גדולים באופן עצמאי".

פתרון הדגל של החברה הוא מוניטור לחץ דם בשילוב עם אפליקציה, שמאפשרת לאנשים לנהל מעקב אחר כל המדדים הרפואיים שלהם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעקוב בצורה נוחה אחר לחץ הדם שלהם, המשקל, הדופק, התרופות שנלקחות, בדיקות המעבדה שלהם, והפעילות הספורטיבית היומית שלהם באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, ובכך מסייעת למשתמשים להבין את בריאות הלב שלהם ומפשטת עבורם מידע רפואי מורכב באמצעות הסברים פשוטים וידידותיים. המוצר מספק התראות בזמן אמת כשהמדדים של המשתמשים מגיעים לרמות שעלולות לסכן חיים, ומפנות את המשתמשים לרופא בזמן במטרה למנוע התקפי לב.

האפליקציה. יחצ,
האפליקציה/יחצ

"My Cholesterol", המוצר החדש של Hello Heart, נבנה בשילוב תובנות המבוססות על מדעי ההתנהגות ומקרב את Hello Heart צעד אחד קדימה אל עבר מטרת החברה - לאפשר לאנשים להבין ולנהל טוב יותר את בריאות הלב שלהם. הפיתוח החדש יאפשר למשתמשים לייבא את הנתונים על רמות הכולסטרול שלהם ממקורות המידע השונים (בדיקות דם, מידע שהוזן על ההיסטוריה המשפחתית, היסטוריה רפואית, ועוד) ולקבל תצוגה פשוטה של מצב הכולסטרול שלהם לאורך זמן, לצד הסברים מותאמים אישית על סוגי הליפידים ועל ערכיהם - נתונים שיכולים להיות לעיתים מסובכים להבנה. בנוסף, האפליקציה מסייעת למשתמשיה על ידי שליחת התראות שמזכירות להם מתי להיבדק בשלב הבא ומאפשרת תזמון קל במרפאות הסמוכות (בארה"ב).

כאמור, ההכרזה מגיעה בסמוך לחודש המודעות לכולסטרול העולמי המתקיים בספטמבר, ועם תום הפיתוח Hello Heart תהפוך לחברת הבריאות הדיגיטלית היחידה שמפתחת פתרון מלא לניהול בריאות הלב. לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה הם גורמי הסיכון העליונים והשכיחים ביותר למחלות לב באופן כללי ולהתקף לב בפרט, ולשבץ מוחי. בדומה ליתר לחץ דם, לכולסטרול גבוה אין תסמינים ולכן אנשים רבים אינם יודעים שהכולסטרול שלהם גבוה מדי, בעוד מחצית מאלו שכן יודעים - אינם נוטלים תרופות (שיכולות לשפר את בריאותם) מכיוון שאין להם תסמינים.

המוצר החדש כולל גם המלצות ספציפיות המתמקדות בשינויים באורח החיים שמשתמשים יכולים לאמץ כדי לנהל טוב יותר את מדדי הכולסטרול שלהם. יתרון נוסף של הכלי קשור לפערי בריאות משמעותיים בכל הנוגע למחלות לב - שיעור התמותה של נשים מהתקפי לב גבוה פי 2 מזה של גברים, ולכן נדרש אבחון מותאם מגדרית עבור כל מטופל ומטופלת. מהסיבה הזאת, הכלי החדש מספק תצוגה מותאמת אישית מבוססת-מגדר מולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully