וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריל ב-TLV: חנות דגל חדשה לרשת נפתחה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

7.9.2022 / 11:15

רשת הביוטי הוותיקה בישראל, APRIL, מתרחבת ומשיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית, בקניון TLV בתל אביב. החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר בקומה הראשונה והמרכזית של הקניון, והיקף ההשקעה בה נאמד בכ-2.5 מיליון שקל

רשת אפריל סניף גינדי tlv. שי אפשטיין,
רשת אפריל סניף גינדי tlv/שי אפשטיין

חנות אפריל החדשה שנפתחה בקניון TLV היא הגדולה והחדשנית מבין 44 סניפי הרשת, היא עומדת בקו אחד עם חנויות הבישום המובילות בעולם ומעוצבת באופן שכמוהו עוד לא נראה בישראל, תוך שהיא מציעה חווית צריכה וקנייה ייחודית המאפשרת לכל מבקר להיחשף למגמות ולטרנדים החדשים ביותר בעולם, ולהתחבר למוצרים על פי העדפותיו האישיות.

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל: "אפריל היא רשת ביוטי מובילה שלאורך שנים משפיעה על עולם הביוטי בישראל ומתפתחת יחד איתו. אפריל מביאה לישראל את מוצרי הבישום והטיפוח של המותגים המובילים בעולם, חדשנות מוצרית, כמו גם את המגמות והטרנדים החדשים ביותר בעולם, וכל זה עטוף בחוויית קניה ייחודית".

רשת אפריל סניף גינדי tlv. שי אפשטיין,
רשת אפריל סניף גינדי tlv/שי אפשטיין

על האדריכלות ועיצוב החנות אמון סטודיו H2O PURE DESIGN אשר פיתח שפה גרפית חדשה מתוך מחשבה על החוויה הפיזית השלמה של הלקוח. האלמנט העיצובי הבולט ביותר בחנות הוא קיר האינפיניטי הענק המציג את קולקציית בשמים באופן שעוד לא ניראה.

החנות החדשה מציעה מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, לרבות המותגים הבלעדיים שאפריל מייבאת לישראל, בתוכם גם קולקציית מותגי הבוטיק שאפריל מתמחה בהם כבר למעלה מעשור.

"החלטנו להרחיב ולבסס עוד יותר את פעילותנו בתל אביב, מתוך הבנה שהיא המרכז הכלכלי והעסקי של המדינה ומתוך היכרות עם הצרכנים שמעריכים מותגים אקסקלוסיביים כמו אלה שנמצאים בקולקציית בשמי הבוטיק שלנו, לצד מותגי האיפור והטיפוח המשווקים ברשת. נמשיך להשקיע גם בשאר חנויות הרשת שעברו שדרוג בחודשים האחרונים ובקרוב נודיע על פתיחתן של חנויות נוספות מחוץ לאזור המרכז", משתפת אליהו, "במקביל לשדרוג החנויות, גם פלטפורמת האונליין שלנו צמחה מאוד בשנתיים האחרונות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רשת אפריל סניף גינדי tlv. שי אפשטיין,
קיר הבשמים הייחודי בסניף גינדי tlv החדש, אפריל/שי אפשטיין

לרגל פתיחת החנות היוקרתית, מארחת אפריל בישראל את הבשם הפריזאי דויד בנדק ומשיקה בשמי נישה חדשים מבית המותג bdk השייך לו. בנדק, נולד בפריז בשנת 1989, וגדל בעולם הבשמים, כאשר סבו וסבתו היו בין המורשים הראשונים להפצת בשמים של מותגי יוקרה כמו וורת' וכריסטיאן דיור בפריז של שנות החמישים.

את המותג bdk Parfums הקים בשנת 2016 כבית יצירה עצמאי של ניחוחות, ברובע פאלה המלכותי בפריז, העיר שמהווה את מקור ההשראה שלו. מאז הקמתו ועד היום מותג בשמי הבוטיק bdk ממשיך להציע ניחוחות ייחודיים ואיכותיים בהשראת דמויות, תנועות ורגעים.

אחד מהבשמים המובילים של המותג bdk הוא בושם הוולווט טונקה א.ד.פ (Velvet Tonka) אשר זכה לאחרונה בפרס קרן הריח בצרפת לבושם הנישה הטוב ביותר למותג עצמאי. הבושם מכיל אקורדים מזרחיים של עץ אמירי, דבש וטבק המעצימים את הניחוח ומעניקים עוצמה תוססת וממכרת. התווים המרכזיים: שעועית טונקה, וניל, שקדים, תפוז וענבר מספקים יחד ניחוח אוריינטלי וחושני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully