וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריב" יחזור לפרסם בטלוויזיה; ניהל בפעם האחרונה מסע פרסום גדול ב-1999

איילה צורף

23.2.2003 / 8:07

בשבועות האחרונים נפגש נמרודי עם מקאן קשר בראל, צרפתי-שטרנשוס-זמיר Euro RSCG, זרמון-גולדמן ודרורי-שלומי-ארועטי - כדי לבחון העברת תקציב הפרסום של העיתון אליהם



עיתון "מעריב" מתכנן לעלות לאוויר קמפיין פרסומי בטלוויזיה. בשבועות האחרונים נפגש העוזר ליו"ר מועצת המנהלים של העיתון, עופר נמרודי, עם משרדי הפרסום מקאן קשר בראל, צרפתי-שטרנשוס-זמיר Euro RSCG, זרמון-גולדמן ודרורי-שלומי-ארועטי - כדי לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום של העיתון אליהם.



בשבוע הקרוב אמורים נמרודי וצוות השיווק הבכיר של העיתון להיפגש גם עם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY וראובני-פרידן IPG. בכירים במשרדי הפרסום שהשתתפו במכרז הביעו פליאה לגבי פגישות נוספות אלה, שכן נמרודי נמצא במשא ומתן מתקדם לגבי התנאים הכספיים עם שניים מבין המשרדים הללו.



כיום לא מטפל אף משרד פרסום בתקציב העיתון, לאחר שבשנתיים האחרונות מיעט העיתון לפרסם. הפעם האחרונה בה ניהל העיתון מסע פרסום רחב היקף היתה ב-99', באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין O&M - שלא לוקח חלק במכרז הנוכחי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-99' פירסם העיתון קמפיין תחת הסיסמא "מעריב - עיתון של כולם", בהיקף של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון - המחירים בפועל נמוכים בכ-50%.



כמו כן מתכננת הנהלת העיתון לבצע שינוי מקיף במראהו ובמבנהו של החלק הפנימי של מעריב - "מעריב היום". העמודים הללו יגדלו כנראה בהיקפם, ויתמקדו בתחומים חדשים.



שינויים אלה כמו גם העלייה לאוויר של קמפיין טלוויזיה - מטרתם להגדיל את התפוצה של העיתון. על פי סקר TGI שהתפרסם בשבוע שעבר, ירדה החשיפה של "מעריב", העיתון השני בגודלו בישראל, ב-8.6% - מ-26.8% חשיפה ב-2001 ל-24.5% ב-2002. מ"מעריב" נמסר בתגובה: "בשבוע הקרוב תיפגש הנהלת העיתון עם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי&ורשבסקי, כדי לדון בתקציב הפרסום של 'מעריב'. עד כה לא התקבלה החלטה כלשהי בדבר משרד הפרסום שיטפל בתקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully