וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוצר וההסתדרות יקיימו היום דיון בקיצוצים בשירות המדינה

חיים ביאור

23.2.2003 / 8:14

בדיון, שיתקיים ביוזמת ההסתדרות, ישתתפו הממונה על השכר באוצר יובל רכלבסקי, סגניו יוסי כהן ואהרון עוזיאלי, וכן יושבי ראש ההסתדרויות המקצועיות



צוותי משרד האוצר וההסתדרות ייפגשו היום בערב בתל אביב לדיון ראשון בתוכנית האוצר, הכוללת פיטורי אלפי עובדים ממשרדי הממשלה ויחידות הסמך וקיצוץ בשכר העובדים הנותרים, במסגרת צעדי החירום המתוכננים.



בדיון, שיתקיים בלשכת יו"ר האגף לאיגוד מקצועי שלמה שני, ביוזמת ההסתדרות, ישתתפו הממונה על השכר באוצר יובל רכלבסקי, סגניו יוסי כהן ואהרון עוזיאלי, וכן יושבי ראש ההסתדרויות המקצועיות.



בישיבה יאמר צוות האוצר כי יש צורך לגבש תוכניות פרישה מוסכמות במשרדי הממשלה, שיכללו גם עובדים ותיקים וקבועים, נוסף על העובדים הזמניים.



רכלבסקי וסגניו יאמרו גם שב-2003 אין מקום לדיון על דרישות ההסתדרות לתוספת שכר לעובדים במגזר הציבורי בכלל ובשירות המדינה בפרט - וכי אף קיים צורך בוויתורים בתחום השכר, או לפחות בהקפאתו לתקופה ממושכת.



שלמה שני וראשי ההסתדרויות המקצועיות מתנגדים לפיטורי עובדים קבועים במשרדי הממשלה; לדבריהם, יש להפסיק את העסקתם של עובדי חברות כוח אדם קבלניות - באמצעות פיטוריהם או שינוי מעמדם לעובדים מן המניין - ולהפסיק להעסיק עובדים באמצעות שיטת מיקור חוץ (אאוטסורסינג).



מזכ"ל הסתדרות המיקרוביולוגים והביוכימאים, אשר גולדשלגר, אמר אתמול: "לא זו בלבד שאיננו מסכימים להפחתת שכר אחרי שנה שבה השכר במגזר הציבורי ירד ריאלית, אלא שאנו דורשים את השלמת הדיונים על הסכם השכר הקיבוצי ל-2001-'99 שהופסקו, וקיום מו"מ על הסכם שכר לשנים 2002 ו-2003".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully