וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפולו פאוור" גייסה אמש כ-60 מיליון שקל למימוש תוכניות עסקיות

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 14:26

קבוצת "הפניקס", "מור השקעות" ודויד פתאל הם רק חלק מהמשקיעים מהם גייסה אמש "אפולו פאוור" כ-60 מיליון שקל. החברה, אשר מפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, הצליחה לגייס משקיעים חדשים מהמובילים במשק לצד אחרים שעבורם מדובר בהעמקת ההשקעה בחברה

עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור. רמי זרנגר,
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור/רמי זרנגר

פוטנציאל הגיוס: 100 מיליון שקל

חברת אפולו פאוור המפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, גייסה אמש כ-60 מיליון שקל ממשקיעים, ביניהם קבוצת "הפניקס", קבוצת "מור השקעות", קרן נוקד, קרן חצבים, דוד פתאל ועוד. מדובר בהעמקת השקעתן של "מור" ו"הפניקס" באפולו פאוור וכן בכניסת משקיעים חדשים מהמובילים בתחומם.

סכום הגיוס הפוטנציאלי הינו כ- 100 מיליון שקל, אשר מורכב מרכישת 1,746,470 מניות רגילות של החברה במחיר של 33.5 שקל למניה וכן 873,235 אופציות (לא סחירות) הניתנות למימוש ל- 873,235 מניות רגילות של החברה תמורת מחיר מימוש של 47 שקל לכל אופציה אשר ניתנות למימוש עד ליום 10.9.2024, הכל בתמורה מיידית כוללת של כ-58.5 מיליון שקל ותמורה עתידית נוספת של עד כ-41 מיליון שקל בהנחת מימוש של כל כתבי האופציה.

ההצעה כפופה לקבלת אישור הבורסה לרישומן למסחר של המניות המוצעת ושל המניות אשר ינבעו ממימוש כתבי האופציה הנ"ל.

פאנלים של אפולו פאוור על גבי מאגר של מי חוף הכרמל. גריפין צילום אווירי,
פאנלים של אפולו פאוור על גבי מאגר של מי חוף הכרמל/גריפין צילום אווירי

עלייה בביקושים בשוק הרכב

גיוס זה מגיע, בין היתר, על רקע העלייה בביקושים בשוק הרכב אותה חווה החברה, לרבות המשך הפיתוח עם חברת אודי, מינוי חברת הבת של החברה על ידי אחת מקבוצות הרכב האירופאיות הגדולות בעולם כספק ישיר של עשרות אלפי יחידות ממוצר סולארי נלווה לאחד מדגמי הרכב של היצרן בהיקף כספי מוערך של כ- 33 מיליון אירו, וכן על רקע קבלת תקן בינלאומי וישראלי ליריעות דור א' של החברה, הכל כפי שדיווחה החברה.

גם בישראל חווה החברה פריחה בשוק הרכב, לאחר שהכריזה בחודש שעבר על התקנת יריעות סולאריות גמישות פרי פיתוחה על כ-90 משאיות של חברת אסם נסטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בית ההשקעות הפניקס. Creative Commons
הפניקס: העמיקו את ההשקעה באפולו פאוור/Creative Commons

האצת החדשנות בשוק הרכב וביקוש עולמי לאנרגיות מתחדשות

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "אנו רואים במהלך הבעת אמון של המשקיעים בחברה ובטכנולוגיה פורצת הדרך שלה, בייחוד בתקופה מאתגרת זו בה שווקים רבים בעולם חווים קושי ומיתון. האצת החדשנות בשוק הרכב והביקוש העולמי הגובר לאנרגיות מתחדשות, הביא לגידול בפעילות העסקית של החברה, כולל הקמת המפעל הראשון מסוגו בעולם לייצור יריעות סולאריות גמישות ולצידו גיוס עובדים רבים".

אפולו מייעדת את תמורת ההנפקה למימון תוכניותיה העסקיות, לרבות רכישת והקמת קו ייצור ייעודי אוטומטי חדש למוצריה לשוק הרכב וכן להמשך פיתוח מוצריה, בהתאם להחלטות דירקטוריון החברה.

ברק קפיטל חיתום, שמנוהלת על ידי צביקה מנס, הובילה את ההנפקה, לצד רם בר גיל סמנכ"ל הכספים של אפולו פאוור.

רם בר גיל, סמנכ"ל הכספים, אפולו פאוור: "אנו רוצים להביע הערכה ולהודות לשותפינו, הוותיקים והחדשים, על האמון בחברה ובחזון שהיא מובילה. ההנפקה תסייע לנו להמשיך בקצב הגידול המהיר ובמימוש התכנית העסקית, הכוללת בין היתר הקמת קו ייצור למוצרים לשוק הרכב וזאת לאור העלייה בביקושים ובכניסת הזמנות משוק זה".

אפולו פאוור (באמצעות חברת הבת סולארפיינט), הינה חברה המפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully