וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן לא עוצרת: מקימה חברת השקעות בתחום הלייף סטייל והמדיה

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 16:24

כוכבת הריאליטי והיזמית קים ושותפה לשעבר ב-Carlyle Group In ג'יי סמונס, משיקים חברת הון פרטית במטרה לבצע השקעות בחברות יזמיות בתחומי הצריכה והמדיה, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל. קרדשיאן: "מתרגשת לשבת עם מייסדים ולהבין מה החלום שלהם"

קים קרדשיאן. מתוך "הקרדשיאנס", צילום מסך
ממשיכה לחלום בגדול: "מתרגשת לשבת עם מייסדים ולהבין מה החלום שלהם"/צילום מסך, מתוך "הקרדשיאנס"

SKKY תבצע השקעות מיעוט והשקעות שליטה

כוכבת הריאליטי והיזמית קים קרדשיאן ושותפה לשעבר ב-Carlyle Group In, ג'יי סמונס, משיקים חברת הון פרטית חדשה, המתמקדת בהשקעה ובניית עסקי צריכה ומדיה. כך דיווח היום (רביעי) הוול סטריט ג'ורנל. על פי הדיווח, המשרד החדש שיושק על ידי קרדשיאן וג'יי סמונס ייקרא SKKY Partners והוא יפעל לביצוע השקעות במגזרים הכוללים מוצרי צריכה, אירוח, יוקרה, מסחר דיגיטלי ומדיה.

קרדשיאן זכתה להצלחה במיזמים העסקיים האחרונים שלה כמו מותג בגדי האופנה צמודי הגוף Skims (אשר שוויו הוערך בינואר האחרון ב-3.2 מיליארד דולר) ומותג האיפור KKW, בשל הפופולריות שלהם בקרב קונים צעירים ומאות מיליוני העוקבים של הכוכבת במדיה החברתית. החברה החדשה שיקימו השניים, SKKY, מתכננת לבצע הן שליטה והן השקעות מיעוט בחברות שונות העוסקים בתחומי הלייף סטייל.

הבגדים המחטבים של קים קרדשיאן במותג SKIMS. SKIMS, אתר רשמי
הבגדים המחטבים של קים קרדשיאן במותג SKIMS/אתר רשמי, SKIMS

האם קריס ג'נר תצטרף ל-SKKY כשותפה

קים קרדשיאן, המוכרת לרבים מהופעותיה בתוכנית "הקרדשיאנס", בה מכבבים בני המשפחה, הצמיחה בהתמדה בשנים האחרונות את האימפריה העסקית הפרטית שלה. את עסקי ההלבשה התחתונה Skims היא פתחה בשנת 2019, והשנה היא השיקה גם קו טיפוח, SKKN BY KIM, קולקציית המשווקת תשעה מוצרי טיפוח בחסותה.

סמונס, הידוע בעיקר בזכות השקעותיו במותגים חמים כמו Beats By Dre ומותג בגדי הרחוב Supreme, עזב את Carlyle Group In בסוף יולי לאחר יותר מ-16 שנים במשרד וציין כי הוא מצפה להמשיך לבצע השקעות דומות בקרוב. עם תכניותיו לפתוח משרד העוסק בהשקעות בתחום הלייף סטייל והמדיה הוא פנה לקרדשיאן ולאמה, קריס ג'נר, מוקדם יותר השנה וכאמור, העניין קורם עור וגידים בימים אלו ממש. "גב' ג'נר, המשמשת כמנהלת בתה ומפקחת על עסקי המשפחה, תצטרף ל-SKKY כשותפה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טום פורד שבוע האופנה קריס ג'נר. GettyImages
האם קרייס ג'נר, המנהלת האישית של בתה קים קרדשיאן, תצטרף ל-SKKY כשותפה/GettyImages

הוא ינהל את הפעילות השותפת, היא תביא מנסיונה העסקי

סמונס, ינהל את הפעילות השוטפת של המשרד החדש וקים קרדשיאן ציינה כי הסיבה שגרמה לה לשתף פעולה איתו ב-SKKY היא העובדה שתעבוד בצמוד ליזמים במטרה לעזור להם להצמיח את החברות שלהם. קרדשיאן הוסיפה כי תביא איתה את החוויות האישיות שלה ואת נסיונה העסקי כדי לעזור לחברות היזמיות לשגשג. "החלק המרגש הוא לשבת עם המייסדים האלה ולהבין מה החלום שלהם", סיכמה, "אני רוצה לתמוך במה שזה, לא לשנות מי הם ב-DNA שלהם, אלא פשוט לתמוך ולהביא אותם לרמה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully