וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירב יצחקי מונתה למנכ"לית שוונג

8.9.2022 / 15:00

במסגרת תפקידה תהיה אמונה על ניהול כל נגזרות העבודה של חברת התוכן והאירועים שוונג החל מניהול פלטפורמת התוכן ועד הפקות אירועי ספורט ובידור

מירב יצחקי. יחצ,
מירב יצחקי/יחצ

מירב יצחקי מונתה היום לתפקיד מנכ"לית חברת שוונג, בעלת אתר שוונג ומפיקה של אירועי הספורט הגדולים בישראל. שלפני כשנה 51% ממניותיה נרכשו בידי קבוצת RGE. במסגרת תפקידה תהיה אמונה יצחקי על ניהול כל נגזרות העבודה של חברת שוונג החל מניהול אתר התוכן ועד אירועי הספורט אותם החברה מפיקה. מירב יצחקי מחליפה בתפקידה את איתן דולפן שסיים את תפקידו לפני כחודש.

יצחקי שימשה עד לאחרונה כמנהלת תחום ההייטק בקשת. קודם לכן הייתה ממקימי אתר ועיתון כלכליסט ושימשה סמנכ"לית הפיתוח העסקי של כלכליסט במשך 13 שנה, בין היתר הייתה אמונה על פרויקטים מיוחדים וכל הכנסים ואירועי החברה. בעברה שימשה כמנהלת פיתוח עסקי ב-the marker ובוואלה.

חברת שוונג הנה פלטפורמת תוכן הספורט האקטיבי הגדולה בישראל. החברה מפעילה אתר העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה. בנוסף מפעילה שוונג ושותפה באירועי ספורט הגדולים והידועים בישראל ביניהם ישראמן (איש הברזל באילת) ועוד עשרות אירועי ספורט מדי שנה.

אור רם, מנכ"ל משותף בקבוצת RGE: "חברת שוונג הינה הגוף המרכזי והגדול בישראל בתחום הספורט האקטיבי. האירועים אותם החברה מפיקה הם מהפופולאריים והחשובים בספורט בישראל. אני מאמין שהשילוב של אנשי התוכן המצויינים בשוונג, יחד עם הצטרפותה של מירב ועם המעטפת שמביאה קבוצת RGE. ייתנו לשוונג את כל הכלים להמשיך ולהוביל את תחום סיקור הספורט האקטיבי ואת הפקת אירוע הספורט הגדולים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully