וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפלומט מרחיבה פעילות: תשקיע 96 מיליון שקל בתחום תוספי התזונה

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 15:47

חברת דיפלומט מדווחת היום (ה), כי חתמה על הסכמים לרכישת שתי חברות הפועלות בתחומי הפארמה ותוספי התזונה. במסגרת ההסכמים, דיפלומט רוכשת 65% ממניות חברת נווה פארם תמורת כ-81 מיליון שקל וכ-90% ממניות חברת ביגדם תמורת כ-15 מיליון שקל

נווה פארמה. ShutterStock
נווה פארמה עוסקת בתוספי תזונה ואביזרי אף-אוזן-גרון/ShutterStock

"משקיעים בתחומים משלימים לתחומי הליבה של דיפלומט"

הבוקר דיווחה חברת דיפלומט על הסכמים שהיא מקדמת לרכישת מניות בחברות פארמה ותוספי תזונה. עם החתימה על ההסכמים, יהיו בידיה של דיפלומט, 65% חברת נווה פארם ו-90.2% מחברת ביגדם. עבור הרכישות, תשלם סה"כ דיפלומט כ-96 מיליון שקל, בסכומים הכפופים להתאמות מחיר כמוסכם בין הצדדים.

נעם וימן, מנכ"ל דיפלומט אחזקות: "ההשקעה בחברות נווה פארמה וביגדם, המתמחות בעולם תוספי התזונה, מחזקת את נוכחותנו בשוק זה, ותואמת את האסטרטגיה שלנו לבצע רכישות בתחומים המשלימים לתחומי הליבה של דיפלומט הן בשוק הישראלי והן בשווקים הגלובליים".

נווה פארמה עוסקת בפיתוח ושיווק תוספי תזונה, בעיקר תוספי מגנזיום, וכן אביזרים רפואיים בתחום 'אף אוזן גרון' אותם היא מוכרת בישראל לבתי מרקחת, חנויות טבע, קופות חולים וכד'. כמו כן, היא עוסקת בפיתוח וייצור מותגים פרטיים בעבור חברות פארמה באירופה, אוסטרליה ועוד. חברת ביגדם, אשר החלה את פעילותה המהותית בשנת 2020, עוסקת במכירות מוצרי נווה פארמה בערוץ האונליין מחוץ לישראל, בעיקר באמצעות פלטפורמת המכירות של אמזון. עם השלמת הרכישה צפויה דיפלומט לפעול להמשך הגדלת הייצוא לשווקים נוספים ולהרחיב את קטגוריות המוצרים לתחומים נוספים.

נווה פארמה הינה חברה המציגה צמיחה במהלך השנים האחרונות. בשנת 2021 רשמה החברה הכנסות בסך של כ-41.8 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-9.2 מיליון שקל. בחודשים ינואר-אוגוסט 2022 רשמה החברה הכנסות בסך של כ-34.9 מיליון שקל. חברת ביגדם, שהחלה כאמור לפעול בשנת 2020, סיימה את שנת 2021 עם הכנסות בסך של כ-8.9 מיליון שקל ורווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל, ובחודשים ינואר-אוגוסט 2022 רשמה הכנסות בסך של כ-9.8 מיליון שקל.

במסגרת אסטרטגיית הרכישות של דיפלומט, דיווחה החברה בחודש יוני 2022, כי חתמה על הסכם לרכישת 51% יחידות השתתפות באגודה חקלאית שיתופית מוצרי שום ותיבול דורות, וזאת בתמורה לסך של כ-76 מיליון שקל, בכפוף להתאמות מחיר כמוסכם בין הצדדים, העסקה עדיין כפופה להתקיימות תנאים מתלים.

נעם וימן. קרן בן ציון,
נעם וימן, מנכ"ל דיפלומט אחזקות:/קרן בן ציון

משווקת למעלה מ-100 מותגי צריכה ופועלת ב-5 מדינות

את דיפלומט ייצגו בעיסקה עורכות הדין שירי לינד, שירלי דהן, ספיר ביאליסטוק ומיתר מאירי ממשרד פירון ואת נווה פארמה ייצגו עורכי הדין שגיא גרוס, דור לוי-תם ואיזבל פשייב ממשרד ברנע.

דיפלומט אחזקות הינה חברה גלובלית, ותיקה ומובילה בתחום של יבוא, שיווק מכירות והפצה של למעלה מ-100 מותגי צריכה המוניים בינלאומיים ומקומיים בתחומי המזון, טיפוח האישי, היגיינה וניקיון הבית.

דיפלומט, שהוקמה בשנת 1963, פועלת כיום ב-5 מדינות: ישראל, דרום אפריקה, גיאורגיה, ניו זילנד וקפריסין. החברה מוכרת את מוצריה, בין היתר, לרשתות קמעונאיות בתחומי המזון, רשתות הדרגסטור, בתי מרקחת, מכולות, השוק המוסדי וכן לסיטונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully