וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקום זכתה במכרז משרד הפנים להנפקת רשיונות מאובטחים לכלי ירייה בהיקף של מיליון שקל

אלי דניאל

23.2.2003 / 9:56

החברה תייצר עבור כל האזרחים הנושאים כלי ירייה בארץ כרטיס בטחוני מיוחד, שיכיל תמונתם ופרטיהם האישיים; הנפקת כ-300 אלף הרשיונות תתבצע במשך כ-3 שנים



חברת סופרקום הישראלית, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק כרטיסים חכמים ללא מגע יד אדם, אשר מניותיה נסחרות בבורסת הנאסד"ק האירופית, הודיעה כי היא זכתה במכרז ל-3 שנים של משרד הפנים בנוגע להנפקת רשיונות כלי ירייה. היקפו הכספי של המכרז, בו נטלו חברות מובילות מתחום הכרטיסים בישראל, מסתכם במיליון שקל.



הרשיון אותו תייצר סופרקום במפעלה שברעננה הינו כרטיס בטחוני מיוחד, המיועד לכל האזרחים הנושאים כלי ירייה בארץ, לרבות אלה המועסקים בחברות אבטחה. הכרטיס יכיל את תמונתו ופרטיו האישיים של האזרח נושא הרשיון, ובנוסף הוא יכלול אמצעים בטחוניים משוכללים ויחודיים להגנה מפני זיופים ושימושים לא חוקיים אחרים. היקף הרשיונות אותם תכין החברה מוערך בכ-300 אלף.



סופרקום סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם רווח נקי של כ-1.2 מיליון דולר, וזאת בהשוואה להפסד של כ-1.9 מיליון דולר אשר נרשם ברבעון המקביל. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון השלישי בכ-200 אלף דולר. הכנסות החברה ברבעון השלישי צמחו בכ-185% לרמה של כ-2.85 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully