וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה יקבל הארי? שאלת הירושה של המלכה אליזבת

8.9.2022 / 23:53

הנסיך צ'רלס יירש אחוזים מרווחי בית המלוכה וסכומים נוספים, אך לא יקבל את כל הונה של המלכה, המוערך בכ-500 מיליון דולר. כיצד הסכום צפוי להתחלק ומה יקבלו שתי הדמויות השערורייתיות, הנסיכים אנדרו והארי?

בווידאו: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

המלכה אליזבת השנייה, שהלכה לעולמה הערב בגיל 96, הייתה, מן הסתם, אישה עשירה מאוד, אם כי לא כפי שניתן היה, אולי, לצפות מאדם במעמדה. הונה האישי מוערך במעט יותר מ-500 מיליון דולר, כשהונו של בנה, יורש העצר הנסיך צ'רלס, עומד על כ-400 מיליון דולר. ההון בממלכה כולה מוערך בכ-88 מיליארד דולר על פי המגזין פורבס.

לאחר מותה של המלכה, נשאלת השאלה כיצד יחולק הונה האישי. הנסיך צ'רלס יירש אותה כמלך, אולם הוא לא יזכה בכל הסכום. סכום אוטומטי שכן יילך אליו הוא 15 אחוז מרווחי בית המלוכה השנתיים, שמשולשלים לכיסו של המונרך. גם הכנסה של 24 מיליון דולר בשנה מדוכסות לנקסטר תגיע היישר לכיסו של צ'רלס.

הנסיך צ'רלס, במהלך הלוויתו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג בוש האב בטקס שנערך בוושינגטון, ארה"ב 5 בדצמבר 2018. רויטרס
סכום נכבד ישולשל לכיסו אוטומטית. הנסיך צ'רלס/רויטרס

למלכה שלושה צאצאים מלבד צ'רלס: הנסיכה אן, הנסיך אנדרו והנסיך אדוארד. "דובר בעבר על כך שאנדרו היה הבן החביב עליה", אמר פרשן בית המלוכה ג'וש רום ל"ניו יורק פוסט", "סביר להניח שהוא יזכה בחלק מההון". עם זאת, התגובה הציבורית תהיה מעניינת. הנסיך אנדרו מנסה לשקם ללא הצלחה את תדמיתו לאחר שהואשם באונס באחוזת ג'פרי אפשטיין ואף הגיע להסדר עם אחת המתלוננות. סביר להניח שחזרתו לכותרות לא תיטיב עמו, אם כי לא נראה שהמלכה פסחה עליו בחלוקת השלל.

גם הנסיכה אן והנסיך אדוארד צפויים להיות מתוגמלים וכך גם בניהם ובנותיהם. הסיפור המסקרן נסוב סביב הנסיך הארי, שהצליח לפשל ולא הגיע לחלוק את שעותיה האחרונות של המלכה בטירת בלמורל בסקוטלנד. הוא הגיע שעות לאחר מכן להספד שהתקיים באברדין, כשרעייתו מייגן מרקל אינה נמצאת לצדו. עם זאת, גם קייט מידלטון, רעייתו של הנסיך וויליאם, לא הגיעה, מה שהסיט מהזוג הסורר את האש. כך או אחרת, לא ברור מה יהיה חלקו של הארי בירושה, אם כי הוא היה ביחסים קרובים עם סבתו גם לאחר שהכריז על פרישתו מבית המלוכה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המלכה אליזבת עם הנסיך צ'ארלס, קמילה,הנסיך הארי, קייט מידלטון והילדים בחגיגות יובל הפלטינון. רויטרס
נעדר מהתמונה: הנסיך הארי. מה יעלה בגורל הירושה שלו?/רויטרס

ובינתיים, בארמון מתוכננים שינויי מגורים. צ'רלס אינו חובב גדול של טירת ווינדזור, הרועשת מדי לטעמו. אל הטירה בת 1,000 השנים (הטירה הפעילה העתיקה ביותר בעולם) צפויים להיכנס וויליאם וקייט, בעוד בלמורל צפויה להפוך למוזיאון. צ'רלס צפוי לעשות שינויים בנכסים נוספים ובאופן כללי לצמצם את המגורים המשרתים את בית המלוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully