וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולט ברשת: טדי שגיא רוכש חברת אינטרנט נוספת

9.9.2022 / 22:15

הפמילי אופיס של משפחת שגיא, Globe Invest, חתם על מזכר הבנות לא מחייב לפיו הוא צפוי לרכוש 29.9% מהון המניות של החברה הבריטית, Best of the Best, תמורת כ-10 מיליון ליש"ט

טדי שגיא, 23 ביוני 2011. ראובן קסטרו
טדי שגיא/ראובן קסטרו

איש העסקים טדי שגיא מוסיף לפורטפוליו ההשקעות שלו חברת אינטרנט נוספת: הפמילי אופיס של משפחת שגיא, Globe Invest, חתם על מזכר הבנות לא מחייב לפיו הוא צפוי לרכוש 29.9% מהון המניות של החברה הבריטית, Best of the Best, תמורת כ-10 מיליון ליש"ט (כ-40 מיליון שקל). שגיא ירכוש את חבילת המניות בעיקר ממשפחת הינדמארץ', המשפחה המייסדת ובעלת המניות הגדולה בחברה.

Best of the Best, שהוקמה לפני 23 שנה, נסחרת כרגע בבורסת המשנה הבריטית (AIM) לפי שווי של 37.7 מיליון ליש"ט.

החברה החלה את דרכה כרשת קמעונות לא מקוונת (חנויות פיזיות) בנמלי תעופה מרכזיים ובמרכזי קניות בבריטניה, עד ששינתה לחלוטין את פעילותה והפכה למפעילת אתר האינטרנט, www.botb.com, שבו נערכים מכרזים שבועיים בהם ניתן לזכות במכוניות, כסף מזומן, שעוני יוקרה, אופנועים, מוצרי אלקטרוניקה ואפילו חופשות. Best of the Best היא חברה רווחית, נקייה מחובות, שמקפידה לחלק דיבידנד לבעלי מניותיה (בין השנים 2018-2022 חילקה החברה דיבידנד בהיקף כולל של כ-14 מיליון ליש"ט). את השנה הפיסקלית שהסתיימה בסוף אפריל האחרון סיימה החברה עם הכנסות של 34.7 מיליון ליש"ט ורווח נקי לפני מס של 5.1 מיליון ליש"ט. לחברה יתרות מזומן בשווי של 10.8 מיליון ליש"ט.

כאמור, את המניות ירכוש שגיא ממשפחת הינדמארץ' (20.2%) ומהדירקטור המסחרי רופרט גרטון (5.7%). לאחר העסקה, יוותרו השניים עם אחזקה של 11.9% ו-3.4% בהתאמה. המחיר בעסקה נקבע על 4 ליש"ט למניה, המשקף דיסקאונט של כ-10% על המחיר האחרון של המניה טרם ההודעה על העסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • טדי שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully