וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה ליופי והמומחים לעור: כך תגיעו זוהרים לשולחן החג

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 8:04

תקופת החגים מתקרבת ואיתה ריבוי המפגשים סביב שולחן או בטיולים, חופשות ובילויים. הוסיפו לזה את הסיכוי המוגבר לצאת עם תמונות שיישארו אתכם לנצח, והנה סיבה טובה להשקיע בעור הפנים. לצד ההוצאות הגדולות של החג, מצאנו את הטיפולים שמבטיחים לכם להגיע לארוחה זוהרים

אילוסטרציה. ShutterStock
כך תגיעי זוהרת לשנה החדשה, טיפולים וטיפים של מומחים/ShutterStock

התקופה שלפני החגים חותמת את חודשי הקיץ והחופש הגדול, חודשים אינטנסיביים לכל הדעות עבור הורים רבים שמגיעים למצב בו עור הפנים שלהם ניראה עייף ואפור, נפול מחוסר שינה ועודף שמש, מה שהופך אותם לקהל המדויק, שזקוק בדיוק עכשיו, לטיפול פינוק עבור עצמם, למשב רוח מרענן שיחזיר להם את החיוניות ויביא אותם זוהרים יותר לקבל את השנה החדשה.

כיוון שערב ראש השנה מגיע ממש עכשיו, מצאנו מגוון טיפולים (ללא התערבות פולשנית) שנכון ורצוי לבצע סמוך מאד למפגש כדי להגיע עם עור קורן, זוהר וחיוני יותר.

מידע והיצע שופע על טכניקות טיפול, נגיש לכל מתעניינת. קיים בתחום היופי, עושר של טיפולים קוסמטיים ואסתטיים, שחלקם משלבים מכשור טכנולוגי ותכשירים גם יחד, חלקם תהליכיים וחלקם טיפולי אינסטנט חד פעמיים לתוצאה מיידית. והמחירים: נגישים ונגישים פחות.

אז מה אפשרויות הטיפוח שעומדות לפנינו בזמן הקצר שנותר? אילו טיפולים קיימים, מה הם מבטיחים וכמה יעלה לך להגיע זוהרת אל שולחן החג? יצאנו לבדוק עם המומחים הגדולים.

אישה בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית. ShutterStock
משקיעות בתוצאה: טיפול פנים לתוצאה מהירה, כך תגיעי זוהרת לערב החג/ShutterStock

Biolumin Treatment של דרמלוג'יקה. - טיפול מבוסס ויטמין סי לעור זוהר וגוון אחיד של העור. טיפול להסרת תאים מתים, מתאים לשלהי הקיץ.

לאחר ניקוי עדין אך יסודי של העור מחדירים תכשירים מבוססי ויטמין סי, עם מולקולות יציבות הנפתחות רק בהגיען לפיגמנט של העור. מדובר בטיפול המלווה בחומצות פעילות בנוסף לוויטמין סי, ובמידת הצורך נעשה שימוש גם במכשור טכנולוגי כדוגמת אולטרא סאונד שיעזור להחדרה אפקטיבית של המרכיבים הפעילים לעור. הטיפול מסתיים בסרום שמזין ומחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

טיפ של ליאת פליסר הלפרט סמנכ"לית הדרכה של המותג עם טיפים לקראת הטיפול: "מדובר בטיפול הבהרה לעור הפנים, המיועד לשלהי הקיץ, כאשר חשוב לטפל בנזקי השמש. הטיפול מותאם לכל עונות השנה, הוא אינו פוטוסנסטיבי והוא מתאים גם לנשים הריוניות ומניקות. טיפ: חשוב מאוד להקפיד על מקדם הגנה בכל ימות השנה ובכל שעות היום, בפרט לאחר טיפולי פנים מכל הסוגים שכן העור המחודש רגיש יותר לאקלים ולקרני השמש.

מחיר לטיפול Biolumin Treatment של דרמלוג'יקה: החל מ-400 שקל. ניתן להשיג: במכוני קוסמטיקה של דרמלוג'יקה וברשת מלונות ישרוטל בישראל. ניתן למצוא הכוונה וייעוץ באתר הבית של החברה www.dermalogica.co.il או בטלפון: 0732-10-20-30

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאת פליסר הלפרט סמנכ"לית הדרכה בדרמלוג'יקה. סלי לוי פראג',
ליאת פליסר הלפרט סמנכ"לית הדרכה בדרמלוג'יקה/סלי לוי פראג'

הסרת תאים מתים באמצעות קילוף העור - הקילוף מסייע בהסרת תאים מתים וחושף תחתם שכבת תאים חדשה, אחידה יותר ומלאת ברק. מצד שני, פילינגים כרוכים פעמים רבות בתקופת החלמה, ולכן למי שלא רוצה להגיע לשולחן החג מקולפת, חשוב לבחור ברכיב המקלף הנכון - כזה שעושה את העבודה ולא משאיר עקבות.

"קילופי עור הם תמיד רעיון טוב", אומרת ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה, מומחית עולמית בתחום הצערת העור, ומפתחת סדרת MAHUT לשיקום דרמו-קוסמטי של העור.

"פילינג המבוסס על חומצה מנדלית, ממשפחת החומצות האלפא הידרוקסיות, הוא הבחירה הנכונה למקרה הזה. מקור החומצה הוא בשקדים מרירים וגודלה המולקולרי גדול ביחס לאחיותיה האלפא-הידרוקסיות, ולכן היא גם העדינה שבהן ומותאמת גם לבעלי עור רגיש. בנוסף ליכולתה לקלף תאים מתים, היא מאיצה את קצב תחלופת התאים, נלחמת בפיגמנטציה, ממצקת ומווסתת את ייצור השומן בעור", מרחיבה לנדאו.

טיפ של ד"ר לנדאו: "לכל קילוף יש מוצאי קילוף, קילוף העור, על אף סגולותיו, פוגע במחסום העורי שלנו, ולכן, חשוב וקריטי לטפח את העור באמצעות תכשירים דרמו-קוסמטיים משקמים".

עלות הטיפול בשילוב חומרים משקמים מסדרת MAHUT שפיתחה ד"ר לנדאו: 1,300 שקל, המרפאה ברחוב השונית 2, הרצליה (קניון ארנה).

דר מרינה לנדאו. שרון לוין,
ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה, מומחית להצערת העור ומפתחת סדרת MAHUT לשיקום העור/שרון לוין

חוה זינגבוים טיפול גלואו - טיפול רימייקרונייזד - טיפול על טהרת השיטה הדו-עומקית, מעניק לעור תוצאות ניכרות באופן מידי, בטשטוש קמטוטים, בהעלאת הנפח ולחות העור ובמראה קורן, חיוני ורענן.

פרוטוקול הטיפול ייקבע לאחר אבחון מקיף ויסודי של העור, ובמהלך הטיפול יבוצעו מספר שלבים במטרה לנקות את העור, להסיר תאים מתים, לחדש את העור ולהכין אותו לקליטת החומרים הפעילים שיטפלו בכל שכבות העור מבחוץ ומבפנים.

לאחר ניקוי יסודי של העור באמצעות תכשירים ייעודיים, השומרים על שכבת המגן של העור, יתבצע שלב חידוש העור באמצעות פילינג אלקלי, בלעדי לחברת חוה זינגבוים. הפילינג בעל PH בסיסי עוצמתי, המיועד לחידוש משמעותי. הפילינג מסיר באופן מידי את שכבת העור העליונה, ומעניק לעור זוהר וחיות מידיים.

לאחר מכן, יוספגו בעור אקסטרקטים המותאמים למצב העור, ומכילים רכיבים פעילים חדירים לעומק העור, העשירים בנוגדי חמצון עוצמתיים, ומטפלים במקביל גם בשיקום שכבת ההגנה של העור, מגמישים את העור, משפרים את מרקמו ומעניקים הגנה פרוביוטית. בסיום הטיפול תונח על העור מסכה טיפולית המותאמת לצורכי העור, שמטרתה לאזן את העור ולהעלות את רמת הלחות.

להעצמת תוצאות הטיפול ישולבו בשלבי ההחדרות והמסכה תכשירים המכילים את טכנולוגיית רימייקרונייזד, היחידה בעולם שהוכחה מחקרית כמחדירה קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור. רכיבים אלה פועלים בסינרגיה ויוצרים תשתית סיבית אלסטית, המחזקת את שכבות העור העליונות מבפנים, וממצקת את העור.

עלות הטיפול: 450 שקל. ניתן לתאם טיפול גלואו דרך קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים מורשים בשיטת חוה זינגבוים. לרשימת הקוסמטיקאיות.ים המלאה: https://havazingboim.co.il/

חוה זינגבוים. דודי חסון,
חוה זינגבוים טיפול גלואו - טיפול רימייקרונייזד/דודי חסון

טיפול אינטנס רויאל intense royal - טיפול למראה עור זוהר, קורן ורענן ברשת מרכזי "רונית רפאל מדע היופי", טיפול מתקדם להבהרה ומיצוק אינטנסיבי של העור, מיועד להשבת הלחות, הזוהר והגמישות של העור ומבוסס על שילוב של טכנולוגיית גלי רדיו וטיפול פילינג מתקדם ומעניק תוצאות מהירות.

מדובר בטיפול יעיל, איכותי ומפנק מאוד, שתוצאותיו ניכרות לעין באופן כמעט מידי - ככה זה כשנעשה שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו למיצוק העור וייצור מואץ של קולגן ואלסטין (החומרים שאחראים על גמישות ומרקם העור) ובמכשיר ליטוש ייחודי וחומצות פילינג עוצמתיות לצורך הבהרת כתמים ומניעת היווצרות פיגמנטציה.

השימוש באנרגיית האולטרסאונד (גלי רדיו) לצד השימוש בחמצן שמחטא ומנקה את התאים והטיפול במיקרו דרמבריישן (טיפול פילינג עדין החושף שכבת עור חדשה, רעננה, בהירה וזוהרת) הופך את מראה העור לבריא וקורן במיוחד.

הטיפול מבוסס על שילוב של טכנולוגיות מתקדמות בשני מישורים: האחד: הבהרת כתמים ומניעת היווצרות פיגמנטציה, באמצעות מכשור ליטוש ייחודי וחומצות פילינג עוצמתיות. השני: שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו למיצוק העור וייצור מואץ של קולגן ואלסטין האחראים על גמישות ומרקם העור.

מדובר בטיפול אפקטיבי מאוד. אין בו מניעה מחשיפה לשמש ואף עוזר לעור לשקם את עצמו הן מבחינת פיגמנטציה והן מבחינת מיצוק ולחות. הוא מתאים לנשים וגברים מגיל 35 ומומלץ גם לפני אירוע - העור נראה קורן, זוהר ורענן מאוד, מרקם העור יראה אחיד, מוצק ומורם מיד בתום הטיפול.

מומלצת סדרה של 5 טיפולים ומעלה, המחיר לטיפול בודד: החל מ- 1,490 שקל. ניתן להשיג ברשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ. לקביעת תור 100-848485

טיפול רויאל אינטנס רונית רפאל. יוסי גמזו,
טיפול רויאל אינטנס, רונית רפאל - מדע היופי, מחיר לטיפול בודד: 1,490 שקל/יוסי גמזו

טיפול ה - glow של פולה: טיפול זוהר מכיל ויטמינים חיוניים לעור, מתאים מאוד לאירועים חשובים ולפני ערב החג.

משך הטיפול כ-40-45 דקות בלבד והוא מתבצע עם מכשיר חדש בארץ אשר מתבסס על שילוב של מספר טכנולוגיות לעידוד הקולגן. במהלך הטיפול מוחדרים ויטמנים, ומטרתו למצק ולמתוח את העור והצוואר ולהדגיש את עצמות הלחיים וקו השפה. השילוב של שלושת הטכנולוגיות במקביל מייצר נותן מענה עמוק למספר רבדים בעור וממקסם תוצאות.

הטיפול מתחיל באבחון העור ובניקוי האזור, לאחר מכן מתבצע פילינג ויטמין סי עדין להסרת תאים מתים, קילוף השכבה העליונה ואוורור. לאחר מכן מורחים מסכת פנינה כטיפול זוהר מבית POLA מומלץ למראה עור אקסטרה זוהר באמצעות ערבוב עם קרם לחות למריחה אחידה על עור הפנים, ללא שטיפה. הפנינה תעניק מראה מנצח מלא גלואו.

החלק השני של הטיפול מתבצע בעזרת מכשור מקצועי, אשר מותאם אישית לכל אחת, המכשור הטכנולוגי שומר על עובי העור, מחליק ומחדש אותו, שילוב מגוון של טכנולוגיות אשר פועלות במקביל אולטרסאונד, מזותרפיה, פוטותרפיה.

את הטיפול מסיימים עם מריחה של סרום להזנת האזור והשלמת הטיפול וכמובן לבסוף - קרם הגנה.

טיפ של פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת: "תשנו טוב בלילה: שינה טובה מסייעת לעור להיראות קורן מתוח ומלא חיות. ותשתו הרבה מים: שתייה של 10-12 כוסות מים מינרליים ביום עשויה לחולל פלאים לעור, כמות הנוזלים בגוף, תורמת לחילוף החומרים ועוזרת לשמור על מראה עור חיוני, צעיר, מתוח ומבריק".

עלות הטיפול: 650-800 שקל. ניתן להשיג בקליניקה של פולה בליק POLA

פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת. אור גפן,
פולה בליק דיין, מומחית לרפואה טבעית וקוסמטיקה מתקדמת/אור גפן

HOLLYWOOD SPECTRA (הוליוויד ספקטרה) - טיפול חד פעמי ומהיר ש"יסגור את הפינה" לקראת החג: הוא מחדש את העור, מסיר פיגמנטציה, גורם למתיחה של מרקם העור, המעניק זוהר וגלואו, ומשפר את הנראות הכללית של העור, מטפל בצלקות ועד חטטים וסימני מתיחה.את התוצאות ניתן לראות אחרי טיפול בודד.

לדברי ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור: "אם ברגע האחרון, לפני החג נזכרת כי טיפלת בהכל, אבל רק לא בעצמך, אני ממליצה מאוד על הטיפול הזה. במקרה של טיפול ספקטרה, מדובר בלייזר שלא פוצע את העור ולא דורש תקופת החלמה כשכל זה ללא תופעות לווא י- מה שיכול מאוד להתאים גם לימים ספורים שלפני ערב החג".

עלות טיפול בודד: 1,500 שקל. ניתן להשיג בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור. אלון שפרנסקי,
ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור/אלון שפרנסקי

מותג היוקרה השוויצרי לה פררי LA PRAIRIE - חדר טיפולים יוקרתי של המותג העולמי נפתח בתוך חנות ביונד סקין בקניון רמת אביב. חדר הטיפולים מהווה את חווית אומנות היופי של לה פררי שוויץ, ועד כה ניתן היה ליהנות מטיפולים שכאלה רק באירופה ובארה"ב.

בכל הטיפולים נעשה שימוש במוצרי לה פררי בלבד, על ידי מטפלות יופי מקצועיות אשר הוסמכו על ידי המותג העולמי בשוויץ.

בחדר הטיפולים היוקרתי של לה פררי מוצעים מגוון של טיפולי טיפוח ויופי, החוברים את המדע המתקדם ביותר של מדעני לה פררי, עם אומנות היופי וחיבור לרכיבים היוקרתיים ביותר בעולם. בין הטיפולים המוצעים, מצאנו כאלו שיתאימו להענקת זוהר לעור הפנים לקראת ארוחת החג:

caviar indulgence חווית פינוק עם קוויאר להענקת חיים לעור, טיפול בן 60 דקות בעלות 700 שקל.

PLATINUM HAUTE-REJUVENATION - להשבת הנעורים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של סדרת פלטינום של לה פררי, משך הטיפול 90 דקות בעלות: 1750 שקל.

CAVIAR ILLUMINATION - טיפול המתמקד בכוחו של האור בטיפול הארה עם קוויאר לבן - משך הטיפול 60 דקות בעלות 875 שקל.

GOLD RADIANCE - מתמקד בזוהר וחידוש העור עם סדרת רדיאנס פיור גולד של לה פררי, משך הטיפול 60 דקות ועלותו: 1200 שקל.

חדר הטיפולים של לה פררי שוויץ הוא חדר טיפולים יוקרתי ,המעוצב בריהוט המקורי של לה פררי, כפי שהוא בכל העולם. כל הטיפולים נעשים במוצרי היוקרה של לה פררי בלבד, באמצעות מטפלות מוסמכות ומקצועיות של לה פררי העולמית.

ניתן להזמין תור וניתן לרכוש טיפול כמתנה עם גיפט קארד באמצעות תיאום טלפוני: 073-2861475

חדר הטיפולים של 'לה פררי' שוויץ בבוטיק היוקרה beyond בקניון רמת אביב. יח"צ,
חדר הטיפולים של 'לה פררי' שוויץ בבוטיק היוקרה beyond בקניון רמת אביב/יח"צ

טיפול NEW AGE G4 מבית מעבדות GIGI - טיפול הפנים החדש NEW AGE שנותן פתרון לשיקום והצערת עור הפנים ואפקט ליפטינג מיידי ה נראה לעין.

הטיפול נעשה באמצעות מוצרי סדרת NEW AGE G4 החדשה, המכילה קומפלקס של 21 מרכיבים פעילים העובדים בסינרגיה רב שכבתית לשיקום והצערת העור.

הטיפול נערך במספר שלבים הכוללים תחילה את ניקוי הפנים, לאחריו שימוש בפילינג בעל פעולה כפולה להסרת תאי עור מתים, החלקה ולשיפור מראה העור. בשלב השלישי, קרם עיסוי המשקם ומשפר את מרקם העור וגמישותו. לאחריו מסיכת לחות והזנה ועליה מסיכה מתקלפת על בסיס אצות ים, המאפשרת החדרת החומרים אל תוך העור. את הטיפול מסיימים בסרום עם אפקט הבוטוקס לכיווץ הנקבוביות ולהענקת לחות והזנה.

מיכל חלילי, מדריכה ראשית וקוסמטיקאית בכירה במותג הישראלי- בינלאומי מעבדות GIGI: "הטיפול מעניק שינוי ניכר לעין תוך זמן קצר, עוזר בהגברת תהליכי יצירת תאים וחידוש העור, הענקת לחות מירבית, מספק הגנה אנטי אוקסידנטית, עוזר בשיקום עור הסובל מפיגמנטציה ורואים תוצאות מיידיות של אפקט מתיחה וליפטינג".

הטיפול מתאים לכל הגילאים וסוגי העור והוא מתבצע אצל הקוסמטיקאיות המורשות GIGI, משך הטיפול: 60 דקות ומחירו נע בין 400-500 שקל. לפרטים נוספים: https://gigi.co.il/

טיפול פנים מעבדות gigi. shuttershock,
טיפול פנים מעבדות gigi. המחיר: 400-500 שקל/shuttershock

טיפול פנים בלייזר פרקציונלי לחידוש העור וכתחליף פילינג - מבוצע במרפאות רווה של ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית. הטיפול נועד לטפל בכתמי שמש וקמטוטים של מרקם העור והוא נותן זוהר אמיתי ומשמעותי לעור.

טיפול בלייזר חדשני הפועל באמצעות ידית לייזר פרקציונלי אך ורק בשכבות העמוקות של הדרמיס. ייעודו העיקרי של הטיפול הוא לשפר משמעותית את מרקם העור ולהקנות לו מראה עור צעיר ורענן.

בשל אדמומיות קלה שמותיר הטיפול בעור, מומלץ לבצעו ימים ספורים לפני החג. הטיפול מתבצע תחת אלחוש קליל כאשר במרפאה נוטים להוסיף לו השלמה של טיפול טיפול PRP על מנת להעצים את הטיפול ואת התוצאות שהוא מעניק. תוספת הפלזמה העצמית של המטופל לעור הפנים ובכלל, מעניקה לטיפול אקסטרא ברק, מיצוק ניכר של העור ומוסיף למראה חיוני לאורך זמן.

טיפ של ד"ר רווה: הטיפול אורך חצי שעה לכל היותר, אך יש צורך באלחוש האזור אז תדאגו לפנות את היומן לעוד שעה לכאן או לכאן, בנוסף להכנת האזור ומריחת משחת אלחוש, הקפידו לא להיחשף לשמש, שבועיים שלושה לפני ואחרי הטיפול.

המחיר: החל מ- 2,000 שקל. להשיג במרפאות רווה בתל אביב, רח' התשח 2, אתר http://drraveh.com/ , טלפון: 054-4844833

ד"ר אברי רווה מומחה בכירורגיה פלסטית. אורית פניני,
ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית/אורית פניני

טיפול לעידוד קולגן למראה זוהר וחיוני באמצעות לייזר - מבוצע במרפאה של ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור.

גל הלייזר עושה פלאות לרפואה ועושים בו שימוש נרחב גם בעולמות האסתטיקה, החל מעצימות הטכנולוגיה לפעול בשכבות העמוקות של העור ללא חדירה או פציעה שלו, ועד טיפול ותוצאה מספקת שמתקבלת במרקם עור אחיד, חיוני וחלק.

הלייזר מספק חידושים כמו: עידוד קולגן המומלץ לבצע בעור כבר מגילאי העשור השלישי, אשר במהלכו ידית לייזר משחררת פולסים מדויקים של אורכי גלי לייזר, המגיעים לשכבות העמוקות של העור ומעודדת ייצור קולגן. מדובר בטיפול שהאפקט שלו מתקבל כבר מיד לאחר כמה ימים, לכן מומלץ להגיע לטיפול כמה ימים בטרם ערב החג, ולחכות לתגובה של העור ולטיבו המקסימלי.

טיפ של ד"ר מרסר בטרם הטיפול: "ראשית, טיפול בלייזר אינו מותאם למניקות ונשים בהריון. שנית, חשוב להגיע לטיפול עם פנים נקיות ולא שזופות ומיד לאחר הטיפול למרוח מקדם הגנה ולא להיחשף לשמש חזקה.

המחיר: החל מ-1800 שקל. להשיג: מרפאת ד"ר סיון מרסר רח' אינשטיין 7 תל אביב. לתיאום: 03-7931333

ד"ר סיון מרסר מומחית לרפואת עור אסתטיקה ולייזר. סטודיו bare,
ד"ר סיון מרסר, מומחית לרפואת עור, אסתטיקה ולייזר/סטודיו bare

דיימונד, לטיפול במראה עור עייף ואפור - מיה בן ישי: הטיפול מעניק בוסט לחות ואנרגיה, מראה זוהר וחיוני לעור, ואף מתאים בעונה הזאת גם למי שרוצה להתרענן היטב לפני אירועים.

לאחר שטיפה יסודית וניקוי הפנים, נעשית עבודה עם חומצות פעילות אלפא הידרוקסיות המנקות את הנקבוביות לעומק. לאחר ההכנה העור מקבל טיפול בחומצות פעילות המייצרות חלבונים בעור על מנת לחזק ולתחזק את הרקמות הבריאות בעור הפנים, באמצעות ידית מכשיר הדיימונד המפעילה פולסי חום של גלי רדיו מעודדים ייצור של סיבי אלסטין וקולגן.

התוצאה היא מרקם עור מתוח וחיוני. את הטיפול מסיימים במריחת חומצה היאלרונית בריכוז גבוה והיא הסוד למראה עור חיוני וזוהר - מלא לחות.

הטיפול מומלץ כבר מגיל 25, לעור עם קמטוטים קלים, ומרקם גבשושי. טיפ של מיה בן ישי בעלת המכון: למי שרוצה לשמר את התוצאה, ההמלצה שלי היא להקפיד על שימוש בחומצות גם בבית, בהתאם למינון הנכון למטופלת, לצד קרם עיניים פעיל המותאם לנפיחות וטשטוש כהויות.

המחיר :החל מ-500 שקל לטיפול בודד. להשיג: הקליניקה באלפי מנשה, רחוב שורק 51, לתאום 054-4-957-255

מיה בן ישי קוסמטיקאית מומחית אלפי מנשה. עצמי,
מיה בן ישי קוסמטיקאית מומחית, אלפי מנשה/עצמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully