וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ ישיר: חברת החשמל משיקה מענה אישי באמצעות WhatsApp

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 17:58

השירות החדש שמשיקה היום (א) חברת החשמל מאפשר ללקוחות לעדכן אותה במפגע או לדווח על תקלה באספקת החשמל באמצעות אפליקציית "וואטסאפ". בהמשך צפוי השירות להתרחב למגוון תחומים נוספים כמו בירור ותשלום חשבון החשמל. את השקת השירות ילווה קמפיין תקשורתי בטלוויזיה

חברת החשמל משיקה שירות חדש ללקוחות בווטסאפ/יח"צ חברת חשמל
שירות חדש לחברת החשמל. יח"צ,
שירות חדש לחברת החשמל/יח"צ

דיווח על מפגע, תקלה ברשת הביתית, וקריאת מונה

החל מהיום, לקוחות חברה חשמל, שהם בערך כולנו, יוכלו לשלוח הודעות למספר ייעודי (055-7000103), תוך שימוש באפליקציה על מנת להודיע לקבל שירות.

נכון לימים אלו, השירות כולל הודעה על מפגע ובמקרה של תקלה ברשת החשמל הביתית, יונחו הפונים לבצע בדיקה בארון החשמל, בדומה לשיחה עם נציג שירות, עד לדיווח על התקלה ומיצוי הטיפול. בנוסף השירות בווטסאפ מאפשר מסירת קריאת מונה.

השימוש באמצעים המתקדמים יאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות באופן נוח, מהיר ויעיל יותר, ובמקרים של מפגעים על רשת החשמל כדוגמת ענפים על רשת החשמל או ארונות פרוצים, ניתן יהיה לשלוח צילום של המפגע עצמו.

שירות חדש לחברת החשמל

חברת החשמל משיקה שירות חדש ללקוחות בווטסאפ/יח"צ חברת חשמל

מענה מהיר, יעיל ונוח לכ-3 מיליון לקוחות

מ"מ מנכ"ל חברת החשמל, רם ארליכמן: "כחברה עם כ-3 מיליון לקוחות, אנחנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים בשיפור ושדרוג השירות ללקוחות שלנו בכל דרך, והווטסאפ הוא אמצעי נוסף, אשר ייתן מענה מהיר, יעיל ונוח אותו אנו מציעים ללקוחות שלנו, ערוץ שירות נוסף שיאפשר ליצור ולשמור איתנו על קשר".

סמנכ"ל שירות בחברת החשמל, אורן הלמן: "השירות שאנו מציעים ללקוחות בווטסאפ מאפשר לנו להעניק חווית לקוח מצוינת בשירות עצמי בערוץ דיגיטלי נוסף. אנחנו עושים מאמצים רבים במטרה לספק ערוצים נוספים ליצירת קשר עם חברת החשמל ולענות לכלל לקוחות החברה, גם הלקוחות הדיגיטליים וגם הלקוחות המסורתיים, שמעדיפים את הקשר עם מוקד 103".

שירות חדש בווטסאפ לחברת החשמל. יח"צ,
שירות חדש בווטסאפ לחברת החשמל/יח"צ

גידול מספר הפונים בערוצים הדיגיטליים

"בהמשך נרחיב את שירות הווטסאפ גם למגוון תחומים נוספים, כמו בירור חשבון חשמל תשלומים ועוד. השירות שאנו מציעים ללקוחות בווטסאפ מאפשר לנו להעניק חווית לקוח מצוינת בשירות עצמי בערוץ דיגיטלי נוסף". מוסיף הלמן ומסכם: "בשנה האחרונה חוויית הלקוח שלנו מתפתחת מאוד, אנו מנגישים מגוון אפשרויות בחירה ללקוחות ליצור איתנו קשר וזה עובד, בשנים האחרונות קיים גידול במספר הפונים באמצעות הערוצים הדיגיטליים בשירות עצמי, וחשוב לנו להתאים את השירות ולהבטיח מגוון ערוצים זמינים ומתקדמים לכל הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully