וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NeuReality מגייסת עשרות עובדים

11.9.2022 / 13:17

עושה זאת על מנת לתמוך באתגרי הפיתוח של פתרונות ה-AI שפיתחה לארגוני ענק

NeuReality. יוסי זליגר,
עובדי ניו ריאליטי/יוסי זליגר

חברת הסטארט-אפ ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המעסיקה כיום מעל 30 עובדים ומפתחת את דור העתיד של מערכות AI לדטה סנטרים, מגייסת עשרות עובדים נוספים בישראל ובארה"ב ומתכוונת להכפיל בשנה הקרובה את כמות העובדים בחברה על מנת להאיץ את תהליכי הפיתוח ולהתחיל פריסה של מערכות בשנה הבאה. לאור הביקוש הגובר לפתרונות החברה בשוק העולמי תגייס החברה נשות ואנשי פיתוח בתחומי תכנון ובדיקת שבבים, בינה מלאכותית, תוכנה וחומרה.

ניוריאליטי מפתחת פתרונות הסקה (inference) ליישומי ראיה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית(NLP) ומנועי המלצה (recommendation engines) בטכנולוגיה ייחודית המפשטת את תהליך ההטמעה ומאפשרת פריסה רחבת היקף (ultra-scale) של פתרונות AI כמו גם הרחבת שוק החברות המשתמשות ב-AI גם לחברות פחות טכניות באופיין. הפתרון המקיף של הסטארט-אפ כולל חומרה (שבב הבינה המלאכותית NR1) תוכנה וכלי פיתוח שיחדיו מפשטים ומאיצים את תהליך הפיתוח וההטמעה הנחוץ להתקנה של פתרונות AI.

משה תנך, מנכ"ל ומייסד-משותף של NeuReality: "אנחנו פועלים בשוק חזק עם ביקוש שצפוי לצמוח מאוד בשנים הקרובות ועיני העולם כולו נשואות אל ישראל כדי למצוא פתרונות חדשניים אלטרנטיביים לארכיטקטורות הקיימות. כיום לאחר שבנינו קבוצה ייחודית בראיית המערכת שלה וביכולות המולטי-דיסיפלנריות שלה אנחנו מתרחבים ומחפשים את הטאלנטים שרוצים לעשות יותר, לצמוח בקצב מהיר, להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים מורכבים ויחד לייצר מציאות חדשה בעולם הבינה המלאכותית". משה תנך הוסיף: "כיום הטכנולוגיה המדהימה הזו היא עדיין נחלתם של חברות מעטות ובכוונתנו להנגיש את יכולות ה-AI בקצב מהיר יותר למגוון מגזרים וביניהם ביטחון הציבור, סחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, רפואה, בריאות, עוזרים דיגיטליים אישיים ועוד. לצד תנאי עבודה ושכר מעולים, אנו מציעים לאנשי ונשות מקצוע מובילים הזדמנויות להשפיע על כיווני ההתפתחות של הבינה המלאכותית ועל חדירתה לשדרה המרכזית של ארגונים ברחבי העולם שמתמודדים עם מגוון מכשולים באימוצה".

ניוריאליטי נוסדה בשנת 2019 ומונהגת על ידי צוות הנהלה בעל ניסיון רב בארכיטקטורת דטה סנטרים, מערכות ותוכנה. הצוות המוביל של החברה כולל את משה תנך, המשמש כמנכ"ל וכיהן בעבר בתפקידים בכירים במארוול ובאינטל, צביקה שמואלי, סגן נשיא לתפעול, כיהן בעבר כסגן נשיא במלאנוקס ובהבאנה לאבס, יוסי קסוס המשמש כסגן נשיא לפיתוח שבבים, שימש כדירקטור בכיר להנדסה במלאנוקס וראש פיתוח השבבים באיזיצ'יפ, וליאור חרמוש, המשמש כ-CTO, לשעבר מייסד משותף ב-ParallelM וכן בכיר ב-PMC Sierra.

ניוריאליטי יצאה מ-Stealth בשנה שעברה כשהכריזה על גיוס סיד מ-Cardumen Capital, OurCrowd ו-Varana Capital. לאחרונה הודיעה Samsung Ventures על השקעת הון בחברה. בנובמבר 2021, הכריזה החברה על חתימת הסכם עם IBM לפיתוח הדור הבא של פלטפורמות בינה מלאכותית עתירות ביצועים להסקה (inference) שיציעו שיפורים משמעותיים בעלויות ובצריכת ההספק ביישומי למידה עמוקה. ניוריאליטי משתפת פעולה גם עם AMD בכדי לספק ללקוחות את פלטפורמות הAI-centric מבוססות ה-FPGA שלה, עבור האצת יכולות הסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully