וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו יהלום: המותג "אסתי לאודר" מציג חידוש יוקרתי לעור מלוטש וזוהר

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 16:00

כבר בשנת 1956, פיתחה הגברת אסתי לאודר בעצמה, קולקציית טיפוח יוקרתית לחידוש העור באמצעות מרכיבים מפנקים וייחודיים. מאז ועד היום התחדשו הפורמולות והפכו למתקדמות יותר, מה שמותיר את סדרת RE-NUTRIV כחווית טיפוח עדכנית, יוצאת דופן, מבוקשת ונדירה

רהנוטריב אסתי לאודר סדרת היהלום. יח"צ,
סדרת RE-NUTRIV היוקרתית: אסתי לאודר/יח"צ

מבוססת על מדע חדשני ומרכיבים נדירים מהטבע

מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר, משיק את Diamond Skin, שני אוצרות חדשים בסדרת Ultimate Diamond מקולקציית טיפוח העור היוקרתית RE-NUTRIV למראה עור נטול פגמים, מוצק ומפוסל יותר בעל גוון אחיד יותר ולצמצום קמטוטים.

RE-NUTRIV היא קולקציה יוקרתית במיוחד לטיפוח העור, שפותחה כאמור, על ידי הגב' אסתי לאודר בעצמה כבר בשנת 1956 במטרה לחדש את העור. הסדרה היתה מבוססת כבר אז על המרכיבים הנדירים והיקרים ביותר בטבע ועל מדע חדשני, במטרה להפיק את מלוא כוחם של המרכיבים ולהביא את היתרונות המיוחדים שלהם לעור.

עד היום, הפורמולות המתקדמות של המוצרים בסדרה, המרכיבים הייחודיים בשילוב עם מרקמים מפנקים, ניחוחות וכלים, הופכים את RE-NUTRIV לקולקציית מוצרים המספקת את החוויה יוצאת הדופן ביותר בתחום טיפוח העור היוקרתי.

רהנוטריב אסתי לאודר סדרת היהלום. יח"צ,
סדרת היהלום, אסתי לאודר, RE-NUTRIV/יח"צ

כמהין: היהלום השחור

שני המוצרים החדשים בקולקציית Diamond Skin נוצרו בהשראת פילוסופית היהלום: כשם שזוהרו של היהלום נובע מהאיזון בין החוסן הפנימי ליופיו החיצוני, כך גם את זוהרו הייחודי של העור ניתן להשיג באמצעות איזון מושלם בין עור ללא רבב ומבנה צעיר.

Re Nutriv Diamond Transformative Brilliance Serum - סרום עוצמתי בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המכיל את אחד האוצרות היקרים ביותר בטבע: תמצית נדירה של כמהין היהלום השחור, בצורתה הטהורה והמרוכזת ביותר, המחוללת שינוי עוצמתי בפיסול ובליטוש מראה של העור.

יחד עם הסרום האצור בתוכו, לראשונה בסדרת Re-Nutriv, בקבוק הזכוכית היוקרתי והמפוסל כיהלום ניתן גם למילוי חוזר. הסרום החדש מתמקד באופן עוצמתי גם בטיפול על פני העור וגם פנימה לעומק השכבות. העור נראה מוצק, מפוסל וזוהר יותר כפי שלא נראה מעולם.

בליבו של הסרום, תמצית מוזהבת הכוללת את "יהלום העור", הלא היא תמצית כמהין היהלום השחור, מרכיב פורץ דרך המיוצר בתהליך מיצוי מיוחד מהפטריות הנדירות של כמהין היהלום השחור. פטריות אלו, בדרגת איכות אקסטרה-קלאס, נקצרות באופן בלעדי עבור Re-Nutriv בדרום-מערב צרפת.

הסרום החדש בטכנולוגיה עוצמתית הרשומה כפטנט לשימור הנעורים רווי באותה תמצית בלעדית של כמהין היהלום השחור וגם בוויטמין סי המעודד ייצור קולגן ואלסטין, להזנת העור , חידושו ושיקומו.

מרכיבים עוצמתיים אלו פועלים יחדיו כדי לסייע בהבהרה ניכרת לעין של העור וצמצום מראה הכתמים, לרבות צלקות אקנה, ומחוללים מהפך בעור עם רמה חדשה של אור הקורן ממנו. תמצית כמהין היהלום השחור מסייעת בהמרצת החיוניות הטבעית של העור. ויטמין סי מסייע בהבהרת מראה הכתמים הכהים ומרכיב מטכנולוגיית שימור הנעורים של Re-Nutriv מסייע בבלימת הגירוי העלול להוביל לגוון עור לא אחיד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
renutriv ultimatediamond brilliance serum. יח"צ,
renutriv ultimatediamond brilliance serum/יח"צ

התוצאה שנחשפת היא עור זוהר, מוצק וגמיש יותר למראה ומבנהו צעיר ומחוזק. דירוג מראה העור של Re-Nutriv's Diamond-Brilliant: בהשראת הדייקנות שבה הצורף מדרג את היהלומים, Re-Nutriv פיתחו שיטת דירוג קלינית של השינוי הניכר לעין שעובר העור. שיטה זאת כוללת מדידות השינויים הניכרים לעין על פני השטח ולעומק: זוהר, כתמים, נקבוביות, אחידות הגוון, מוצקות וגמישות.

94% מהנשים השיגו שיפור בניקוד העור של Re-Nutriv Diamond-Brilliant. תוצאות מהפכניות ומוכחות: תוך 4 שעות בלבד, מחסום העור מתחזק ב-40%. תוך 4 שבועות בלבד, מראה הנקבוביות והכתמים עובר מהפך. מראה הקמטים פוחת ב-21%. העור חלק יותר ב - 14% יותר. מראה הכתמים, כמו צלקות אקנה, פוחת ב-14% מבחינת עצימות הצבע וב-14% מבחינת הניגודיות לגוון העור.

הוראות שימוש: לחוויה מדהימה משחי את הסרום כחלק מריטואל ליטוש היהלום מדי בוקר וערב. מרקם קליל במגע משיי וניחוח מעודן, נספג במהירות ומענג חושים רבים. נבדק על-ידי רופאי עור. אינו מעורר אקנה. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,200 שקל לתכולה של 30 מ"ל

רהנוטריב אסתי לאודר סדרת היהלום. יח"צ,
Re Nutriv, פותחה לראשונה בשנת 1956 ע"י גברת לאודר בעצמה/יח"צ

תמצית בלעדית ועתירת אנרגיה

Re-Nutriv Ultimate Diamond Transformative Energy Crème - קרם אנרגיה מחולל שינוי כבר מהמגע הראשון.

הקרם הקטיפתי והממריץ הזה מעביר אותך לממלכה חדשה של יוקרה, ואז מתחיל המהפך. האנרגיה עולה, החיוניות מקרינה. הקולגן הטבעי מועשר כאשר טכנולוגיות הפיסול של הדור הבא מעצימות עור שנראה ומרגיש צעיר יותר. העור נראה זוהר, הבהירות והאור הפנימי שלו משוחזרים. עשיר בכמהין יהלום שחור, אחד האוצרות הנדירים ביותר בטבע שהפך בתהליך סודי לתמצית טהורה ויקרה. הקרם משמש כעירוי אנרגיה חזק לעורך.

מחדש את העור תוך כדי עבודה אקטיבית על מזעור הופעת סימני ההזדקנות. תורם לתיקון ומראה העור ומאפשר רגע ייחודי של טיפול עצמי וחוויה מפנקת.

תערובת של מרכיבים בלעדיים בראשם תמצית כמהין היהלום השחור, הפטרייה הנחשקת, תמצית בלעדית ועתירת אנרגיה בלעדית המסייעת בהמרצת החיוניות הניכרת לעין של העור. מרכיב אנטי אייג'ינג המכוון לקמטים הנגרמים מתנועת שרירי הפנים ומפחית ביעילות את עומק הקמטים וחומצה היאלורונית המעניקה לחות עמוקה לעור ומעודדת עור אלסטי ומלא נפח.

לאחר כל שימוש, העור מקבל אנרגיה, ברק ולחות. בטווח הארוך, הקרם החדש עוזר לתקן ולהפחית סימני הזדקנות גלויים. הוא ממזער את מראה הקמטוטים והקמטים, מסייע בהגדרת קווי המתאר של הפנים ותורם לשמירה על עור בריא וצעיר למראה.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,890 שקל לתכולה של 50 מ"ל

renutriv ultimatediamond brilliance serum. יח"צ,
בראש הרכיבים היוקרתיים: תמצית פטריית הכמהין שנחשבת ליהלום השחור של הטבע/יח"צ

ניתן להשיג את מוצרי הסדרה בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42 ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully