וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיר הנדסה משקיעה אסטרטגית בסטארט-אפ Ception

11.9.2022 / 14:58

תשלב באתריה את מערכת ה-AI של החברה. מערכת ה-AI של Ception מונעת תאונות ומשפרת תפוקה ורווחיות של כלים הנדסיים כבדים באתרי בנייה, מכרות ומחצבות

קבוצת שפיר הנדסה, מובילת השוק בתחום התשתיות בישראל (נסחרת בתל אביב 35), מבצעת השקעה אסטרטגית בחברת הסטארט-אפ (Ception) מירושלים. ספשן תשתתף במרכז הטכנולוגי החדש ACCESS, שהשיקה שפיר לאחרונה במטרה לקדם ולתמוך בטכנולוגיות העתיד בתחומי הבנייה והתשתיות. נוסף על ההשקעה בספשן, שפיר הנדסה בודקת את שילוב מערכות החברה במתארי פעילות שונים ובהם מחצבות, מפעלים תעשייתיים, אתרי בנייה, תשתיות ועוד. הפתרון של ספשן רלבנטי וחיוני להרבה מתחומי הפעילות של שפיר הנדסה.

Ception פיתחה מערכת חדשה מבוססת בינה מלאכותית בשם MineCept שמצמצמת תאונות של ציוד מכני הנדסי (צמ"ה) כבד באתרי בנייה, מכרות, מחצבות ומפעלי תעשייה, מייעלת את פעולתם של הכלים בשטח, מוזילה עלויות ואף תורמת לקיימות (sustainability) בסביבות העבודה התובעניות הללו. MineCeptכבר שולבה במגוון פרויקטים ואתרים תעשייתיים המופעלים על ידי שחקנים מובילים בענפי הכרייה והבנייה בארץ ובעולם. בין השחקנים בענף הכרייה - קבוצת כיל (ICL), מיצרניות הדשנים המובילות בעולם, המפעילה כלים כבדים במכרה הפוספטים ברותם. בתחום הבניה והתשתיות נעשה שימוש במערכת של ספשן בחברת נתיבי ישראל, חברת תשתיות התחבורה הלאומית, במסגרת פרויקט שמטרתו שיפור בטיחות ויעילות עבודת כלי הצמ"ה.

שפיר הנדסה. אייל טואג,
צוות Ception/אייל טואג

טל ישראל, מייסד משותף ומנכ"ל Ception: "ההשקעה של שפיר הנדסה מעידה פעם נוספת שאנו פותרים בעיות אקוטיות הכרוכות בהפעלת ציוד מכני הנדסי לרבות בטיחות, יעילות וקיימות. טכנולוגיות בינה מלאכותית מתקדמות שאנו מיישמים משנות את המציאות בשטח ומקדמות את ענפי הבניין, התשתיות והמחצבות לעידן Industry 4.0 על שלל יתרונותיו התפעוליים, הכלכליים והאנושיים. ההשקעה של שפיר הנדסה ושיתופי הפעולה המתוכננים עם החברה ייתנו תנופה נוספת לחדירתנו לענפים הללו בארץ ובעולם".

ACCESS הינו מרכז לחדשנות בעולם הבניה והתשתיות אשר הוקם ע"י קבוצת שפיר. המרכז שם לעצמו למטרה לקדם ולהטמיע פתרונות טכנולוגים אשר ישנו את פני הענף. ACCESS מסייע לחברות סטארטאפ בשלבים מוקדמים. השותפות עם שפיר פורשת גשר שמחבר את חברות הסטארטאפ לחיים האמיתיים, ללחצים של סביבה תעשייתית ומסחרית, תוך חידוד מתמיד של

אפיון המוצר החדש, האצת תהליכי הפיתוח ומתן אפשרות להגיע לשווקים מהר יותר, מוכנים יותר ונכונים להצלחה.

ד"ר ריקרדו אוסירוף, מנכ"ל ACCESS: "אנו מברכים את Ception על הצטרפותה למרכז החדשנות. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם החברה תניב בטווח הקצר פתרונות לבעיות בטיחות בענף. אנו גם מצפים שבטווח הארוך, הטכנולוגיה פורצת הדרך של Ception תביא להתייעלות בתפעול האתרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully