וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולקולה היאלורונית לבריאות השיער: מה זה אומר ולמה כדאי שנכיר?

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 16:41

שמענו רבות על נפלאות החומצה ההיאלורונית והשפעותיה על עור הפנים. היא נחשבת לכוכבת על המספקת לחות אינטנסיבית לעור ומפחיתה באופן גלוי את מראה הקמטוטים על ידי הענקת נפח. כעת, תרצו להכיר שרכיב האנטי אייג'ינג הנחשק, אינו מיועד רק לפנים - אלא גם לשיער

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז. יח"צ חו"ל,
סדרת טיפוח לשיער עם חומצה היאלרונית, לוריאל פריז/יח"צ חו"ל

הסוד לרעמה שאת רואה אצל החברה?

"לאחרונה, יותר ויותר מוצרים מנצלים את היתרונות של חומצה היאלורונית לא רק עבור עור הפנים אלא גם עבור טיפוח השיער וזה בהחלט יכול להיות הסוד של החברה שלא גילתה איך היא השיגה פתאום רעמת שיער בריאה וחיונית למראה", מסבירה מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז.

"בדומה לאופן שבו חומצה היאלורונית פועלת על עור הפנים, כך היתרונות שלה תורמים גם לשיער ובאופן מדהים מושכים את הלחות לתוך קשקשת השיער ונועלים את הלחות בפנים. מכיוון ששיער חסר לחות ופגום נוטה להיות בעל קשקשת פתוחה המאפשרת ללחות לברוח בקלות, תוספת של חומצה היאלורונית לשיער עוזרת להשאיר את הלחות ולמשוך אותה לתוך סיב השיער, וכתוצאה מכך השיער נראה יותר מבריק, גולש וחיוני למראה בריא יותר".

"למעשה, סדרת מוצרי שיער עם חומצה היאלורונית, כמו הסדרה ההיאלורונית החדשה של אלביב מספקים לשיער עד 72 שעות של לחות, ומותירים אותו מלא בלחות".

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז. יח"צ חו"ל,
סדרת הטיפוח של לוריאל פריז, מכילה חומצה היאלורונית להענקת לחות אינטנסיבית/יח"צ חו"ל

חשיבות המולקולה ההיאלרונית לבריאות השיער

אם המושג "חומצה הילארונית" מעלה אצלכן חשש, ושילובה בטיפוח השיער מלחיץ אתכן, ננסה לעשות קצת סדר במידע.

"חומצה היאלורונית היא לא ממש חומצה כמו שאנחנו מדמיינים לעצמנו בראש, מדובר ברכיב בסיסי שכולנו נולדים איתו בגוף והוא אחראי על מאגרי הלחות, כלומר, שימוש בתכשירים המכילים חומצה היאלורונית לא רק שלא יפגעו בשיער אלא, יעצימו ויחזקו את הטיפוח הבסיסי שלו", מרחיבה לזר.

זוכרים איך נראה השיער כשהייתם ילדים לפני שפגענו בו עם עיצובי השיער השונים, החשיפה לשמש ועוד? זוכרים איך הוא היה מבריק, מלא ונעים למגע? זו היתה התקופה שמאגרי החומצה ההיאלורונית בגוף היו בשיאם באופן טבעי, לא הייתם רוצים להחזיר את השיער לימים האלו?

לזר טוענת כי אלו בדיוק הסיבות שתרצו להכיר ולהתנסות בנפלאות המוצרים המשלבים חומצה היאלורונית לשיפור מראה השיער.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חשיבות המולקולה ההיאלרונית לבריאות השיער. יח"צ חו"ל,
לא מוותרת על המראה הקופצני והשובב של התלתלים/יח"צ חו"ל

לא מוותרת על המראה הקופצני והשובב של התלתלים

מראה שיער בריא מתחיל קודם כל מהשורש ולכן חשוב במיוחד להקפיד לנקות את הקרקפת היטב עם שמפו שמכיל לחות. הלחות תזין את סיב השערה ותכין את הבמה לשאר שגרת טיפוח השיער.

שמפו המכיל פורמולה עם חומצה היאלורונית זה בדיוק מה שצריך לטיפוח רווי לחות. השמפו לא רק מנקה את השיער מהלכלוך והשומן, הוא גם מספק לשיער לחות אינטנסיבית המזינה את השיער עד 72 שעות. לחות אינטנסיבית זו מעניקה לשיער מעבר ללחות, גם מראה שיער מבריק, רך ומלא יותר.

אם אתם בעלי שיער גלי או מתולתל הנוטה לקרזולים וזקוק אפילו יותר להזנה רוויית לחות על מנת "לשבור" את המראה חסר הלחות ולקבל מראה מבריק וחיוני מבלי להכביד על השיער ומבלי לוותר על המראה הקופצני והשובב של התלתלים.

סדרת טיפוח לשיער חומצה היאלרונית לוריאל פריז. יח"צ חו"ל,
חשיבות המולקולה ההיאלרונית לבריאות השיער/יח"צ חו"ל

חשיבות המולקולה ההיאלרונית לבריאות השיער

לקבלת תוצאות טובות יותר ומראה אוורירי ובריא השתמשו בכל חפיפה גם במרכך עם חומצה היאלורונית לסגירת קשקשת השיערה להגברת הברק ולעטוף אותה יחד עם החומצה היאלורונית ממלאת הלחות.

מותג טיפוח השיער 'אלביב' מבית לוריאל פריז, משיק את 'הסדרה ההיאלורונית' - סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית - למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן. הסדרה מציעה :שמפו, מרכך, סרום ומסכת הזנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully