וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומעים 5/5? בדקנו את האוזניות החדשות של אנקר

דוד רוזנטל

11.9.2022 / 17:38

עם שישה מיקרופונים וטכנולוגיית ביטול רעשים, ניסינו את Anker Soundcore Life Note 3 ANC, אוזניות שמבטיחות רבות. האם הן גם מקיימות?

אוזניות של אנקר. יחצ,
אוזניות של אנקר/יחצ

אנקר הוציאה דגם חדש בסדרת ה-Life Note האהובה והפופולרית, המציע לראשונה ביטול רעשים אקטיבי ANC. ביחד עם טכנולוגית BassUp של מותג Soundcore, מתקבלת חווית שמע איכותית, מקצועית ונטולת רעשי רקע. בחברה אומרים כי "ה-Life Note 3 עוצבו תוך מחשבה והקפדה על מימדים קומפקטיים ונוחות נשיאה בכל כיס, תא או תיק, כאשר משקלן הקל (60 גרם) הופך אותן לכמעט בלתי מורגשות".

ששת המיקרופונים של האוזניות עושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות לזיהוי וסינון רעשי רקע, חיזוק הקול האנושי וביטול רעשי רוח וסביבה. מצב גיימינג מיוחד משפר את קצב העברת השמע מהמכשיר המשדר לאוזניות כדי לצמצם עיכובים והשהיות (מצב הנשלט מהאפליקציה). טעינה אחת של האוזניות מספקת עד 7.5 שעות האזנה והטענתן במארז מאריכה את חייהן בעד 40 שעות. לאוזניות טעינה מהירה המספקת עוד שעתיים של האזנה לאחר 10 דקות טעינה בלבד דרך חיבור USB-C. בנוסף לכך, האוזניות עמידות למים בתקן IPX5, כך שניתן להשתמש בהן תחת גשם קל או בזמן פעילות ספורטיבית.

מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל. האוזניות זמינות בצבע כחול ושחור.

ומה חשבנו על המוצר?

אנחנו לא נוטים להתלהב יותר מדי מאוזניות, אבל פה בהחלט מדובר במשהו קצת אחר. ראשית, האוזניות יושבות בצורה מיטבית על האוזניים, בלי לייצר תחושה של "עוד רגע זה נופל. רגע, אני חייב לסדר". שנית, הצליל בהחלט מבודד היטב ונראה שמדובר במוצר שהוא As advertised. קל לי לומר זאת כמשוחד של מוצרי Anker, אבל אלה באמת אוזניות טובות.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully