וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BRM עושה סדר בפורטפוליו: קמון רוכשת את אקשנבייס במסגרת עסקה בשווי 3-5 מיליון דולר

צורי דאר

23.2.2003 / 11:56

שתי החברות מפתחות פתרונות ניהול ידע ארגוניים; בעקבות הרכישה ייקלטו כל עובדי אקשנבייס בסניף הישראלי של קמון ברמת גן; צבי נהיר מונה למנכ"ל החברה בישראל



חברת הסטארט אפ הישראלית קמון (Kamoon) וחברת אקשנבייס (Actionbase) הודיעו היום כי חתמו על הסכם רכישה, לפיו תרכוש קמון את כל הפעילות של חברת אקשנבייס, בארה"ב ובישראל. היקפה של העסקה נאמד בכ-3-5 מיליון דולר. קרן ההון סיכון BRM מושקעת בשתי החברות.



קמון עוסקת בתחום ה-Expertise Management Solutions. משפחת מוצרי ה-Connect של החברה מאפשרת לעובדים בארגונים גדולים לאתר מומחים בארגון עצמו, ולגייס את עזרתם, ובכך לייעל את העבודה ולחסוך לארגון זמן וכסף. פתרונות שיתוף הידע והפעולה כבר מיושמים בארה"ב אצל לקוחות כמו יוניסיס, חברת YPO ועוד, בתחומים כמו שיווק ומכירות, מחקר ופיתוח, ניהול פרויקטים ועוד.



אקשנבייס, שהוקמה בשנת 2000, פיתחה מערכת מידע ארגוני לניהול משימות ומעקב אחרי החלטות וסיכומי דיונים. מטרת המוצר היא לייעל את פעילות המנהלים ולהגביר את יסודיות הביצועים וניטור העומסים, תוך ריכוז ותיעוד ההתכתבויות הקשורות בביצוע משימה. המידע הופך להיות נכס של הארגון, והתהליכים המתועדים מאפשרים ניוד המשימה והעברת כל המידע הקשור למשימה בין העובדים ע"פ הצורך.



בין לקוחות החברה, שהינה מקבוצת Eyron ו-BRM, ניתן למנות את שירותי בריאות כללית, רפאל, התעשייה האווירית, אל אופ, משרד התחבורה, רשת ישרוטל, ADC, שטראוס Metro North Railroad ,Trimble Navigations ,Expanets ,Finisar ואחרים.



החברות מסרו כי בעקבות הרכישה ייקלטו כל עובדי אקשנבייס בסניף הישראלי של קמון ברמת גן. צבי נהיר, לשעבר מנהל הפעילות של אקשנבייס בישראל, מונה למנכ"ל החברה בישראל. ניר ארז, מנכ"ל אקשנבייס, ימונה לסגן נשיא בכיר בקמון.

"אנו מאמינים שערכם של תאגידים כיום תלוי בידע הנמצא אצל עובדי הארגון ולשוק הזה אנחנו מכוונים", אמרה יהלי הררי, נשיאה ומנכ"לית קמון. "הרכישה הזו תאפשר לנו לשלב את משפחת מוצרי ניהול הידע והמומחיות של קמון בתהליכי העבודה של העובד המודרני. אנחנו עדים לדרישה מאוד חזקה של לקוחות לפתרונות שמייעלים את עבודת ה-Knowledge Workers וחוסכים משאבים לארגון. לאקשנבייס מעל ל-120 לקוחות בשתי יבשות, להם נוכל עתה להציג סידרה מלאה של פתרונות לשיתוף ידע, ניהול תהליכים וייעול הביצועים."



קמון, שהוקמה ב-1999, השלימה באוקטובר 2000 גיוס של 23 מיליון דולר מאייפקס פרטנרס, XDL Intervest וקבוצת BRM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully