וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלולר לפוליטיקה: אורן מוסט מועמד לתפקיד מנכ"ל מפלגת העבודה

איילה צורף

23.2.2003 / 12:12

מוסט: "כאזרח מודאג, אני בוחן גם את האפשרות להתגייס למאמץ הלאומי, לשיפור המצב במדינה"; מאחורי היוזמה עומדים עמרם מצנע, דב לאוטמן ואריה רוטנברג

אורן מוסט, שפרש לאחרונה מתפקיד המשנה למנכ"ל סלקום, נפגש לאחרונה מספר פעמים עם עמרם מצנע, יושב ראש מפלגת העבודה, במטרה לבחון אפשרות לפיה יהפוך למנכ"ל מפלגת העבודה - כך נודע ל-TheMarker.

גורם בכיר המקורב למגעים אישר את הידיעה: "חיפשנו פיגורה ניהולית, שתוכל לבנות מחדש את תשתיות מפלגת העבודה, הן ברמה הכלכלית, הן ברמת התשתיות הניהוליות, ובעיקר - אדם שיוכל לחלץ אותה מהמשבר, כדי לגייס את התמיכה בציבור, לקראת הבחירות הבאות".

תפקיד מנכ"ל המפלגה אינו מוגדר תפקיד פוליטי, אך באופן טבעי, גם אינו מנותק מהפוליטיקה הפנים מפלגתית, כמו גם הפוליטיקה הארצית. כיום משמש דורון אלחנני כמנכ"ל מפלגת העבודה, והוא מכהן בתפקיד חודשים ספורים בלבד. אלחנני הובא למפלגה כמומחה להבראת חברות.

מאחורי היוזמה להציע למוסט את התפקיד עומדים שלושה אנשים: עמרם מצנע, דב לאוטמן ואריה רוטנברג - ממקימי משרד הפרסום קשר בראל, ויועץ תקשורת-פרסומאי של מפלגת העבודה.

בתגובה לידיעה אמר מוסט: "בימים אלו אני בוחן מספר תפקידים בכירים במגזר העסקי. עם זאת, כאזרח מודאג, אני בוחן גם את האפשרות להתגייס למאמץ הלאומי, לשיפור המצב במדינה". מוסט סירב להתייחס להצעה להתמנות לתפקיד מנכ"ל מפלגת העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully