וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת (לא רק במוזיקה): אודיה אזולאי תוביל קמפיין לרשת SCOOP

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 11:17

הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי (21) נבחרה כפרזנטורית לרשת נעלי SCOOP. זהו הקמפיין הראשון לכוכבת הצעירה שכבשה לאחרונה את המצעדים ועשתה היסטוריה כאשר שתי הופעות שלה בקיסריה הפכו לסולד אאוט במהרה. הקמפיין בכיכובה יעלה בשבועות הקרובים, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

אודיה אזולאי נבחרה לככב בקמפיין לרשת נעלי SCOOP. לידור חדידה,
אודיה אזולאי נבחרה לככב בקמפיין חדש לרשת נעלי SCOOP/לידור חדידה

הקריטריונים לבחירה: קורטוב של ענווה

'אודיה', היא הזמרת הנשים הצעירה ביותר שכבשה את אמפי קיסריה ועכשיו היא גם עולה בקמפיין ראשון שלה לרשת הנעליים SCOOP.

הקמפיין יעלה בשבועות הקרובים, לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2023 והשקת קולקציית חגים. וההשקעה בו נאמדת בכ- 2.5 מיליון שקל.

הקמפיין יכלול בין היתר: סרטונים בטלוויזיה שיעלו בערוצים 12 ו-13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של אודיה אזולאי.

לדברי רוני איינסאז, מנכ"ל רשת SCOOP: "בחרנו באודיה מתוך השראה להרבה מאוד נערות, נשים וצעירות הרואים בה דמות מובילה ואידיאלית, יוצרת בתחומה עם קורטוב של ענווה. כמו כן היא יכולה לייצג נאמנה את המותג ולהעביר את המסר המרכזי של SCOOP : אופנה, טרנד והצלחה. אנו בטוחים שאודיה תסייע ביצירת עניין ותוכן להשקות החדשות ולפעילויות שנערוך השנה הקרובה".

אודיה אזולאי מסרה על הבחירה: "אני מאוד מתרגשת לקבל קמפיין ראשון. אני שמחה לייצג את SCOOP הידוע כמותג המוביל בתחומו בישראל".

אודיה אזולאי. לידור חדידה,
אודיה, כובשת את פסגות המצעדים וקוטפת קמפיין ראשון/לידור חדידה

אודיה זמרת, יוצרת, מלחינה ישראלית, הפכה השנה לזמרת מדוברת בישראל, כאשר להיטי ענק שלה כבשו בזה אחר זה את פסגות המצעדים, "אור", "אם הייתי צריכה", "תשבור לי ת'לב", "מה איתך אבא", "אינטלקטוערס", "אוהבת אותך בטעות", "בימים ההם", "הרב שלי אמר" ועוד.

רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אודיה אזולאי. לידור חדידה,
אודיה אזולאי, זמרת, יוצרת ועכשיו גם פרזנטורית/לידור חדידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully