וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bright Data רוכשת את Market Beyond הישראלית

12.9.2022 / 12:55

ענקית הדאטה רוכשת את הסטארט-אפ המתמחה בניתוח נתוני סחר אלקטרוני כדי לספק שכבת ערך נוספת ללקוחותיה. Market Beyond תהפוך לחטיבה חדשה בתוך Bright Data

אור לנצ'נר. פמלה שרון,
אור לנצ'נר/פמלה שרון

חברת Bright Data, המפתחת טכנולוגיות לאיסוף מידע גלוי מהאינטרנט והנגשתו ללקוחותיה, הודיעה על רכישת הסטארט אפ הישראלי Market Beyond, המתמחה בניתוח נתוני סחר אלקטרוני. סכום הרכישה עומד על עשרות מיליוני דולרים.

רכישה זו מוסיפה ל-Bright Data יכולות אנליטיקה מהפכניות. החברה תוכל כעת לספק למותגי קמעונאות מובילים בארץ ובעולם לא רק שירותי איסוף, קיטלוג והנגשת דאטה, אלא גם שירותי ניתוח והסקת תובנות משמעותיות. צוות עובדי Market Beyond יצטרף לעובדי Bright Data ותושק חטיבה חדשה בחברה בשם Bright Insights.

רכישת Market Beyond מגיעה לאחר מספר שנות צמיחה מהירה של Bright Data בשוק הדאטה העולמי. הכנסות החברה השנתיות עברו את רף 100 מיליון הדולר כבר ב-2021. זוהי הרכישה הרביעית של Bright Data בשנתיים האחרונות.

חטיבת Bright Insight שתתבסס על הצוות מ - Market Beyond תעשיר את Bright Data במוצריה ותוסיף את יכולות האנליטיקה שלה למכלול השירותים המוצעים ללקוחות Bright Data. מותגי קמעונאות מובילים יוכלו לקבל מידע איכותי ואמין לצד תובנות עסקיות משמעותיות במקום אחד, בכדי שיוכלו לבנות אסטרטגיות מבוססות על מידע עיסקי עכשווי.

יובל יפרח. יחצ,
יובל יפרח/יחצ

מהשקתה ב-2016, שגשגה Market Beyond במיוחד בשוק האמריקאי, בו הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה משרתת מותגים רבים מרשימת ה-Fortune 500. בין לקוחותיה ניתן למנות ענקיות כמו eBay ,Home Depot, ו-Overstock. בראשית דרכה גייסה החברה כ - 5 מיליון דולר בהובלת Hetz Ventures ומאז הגדילה את הכנסותיה ואת הרווחיות שלה באופן משמעותי.

"רכישת Market Beyond והשקת Bright Insights מאפשרות לנו להמשיך להתמקד בפיתוח מוצרי דאטה חדשניים אשר יתמכו באלפי לקוחותינו ברחבי העולם, ולהביא את ניתוח הדאטה לשלב הבא", אמר מנכ"ל Bright Data, אור לנצ'נר. "אנו מצפים לשילובם המוצלח של צוות עובדי Market Beyond ב- Bright Data ונרגשים מההזדמנויות ומהאפשרויות הרבות שיש למהלך הזה על התעשייה שלנו".

"השותפות הזו לא רק מסמנת פרק חדש בחייה של Market Beyond אלא גם מאשררת את התחייבותנו לספק תובנות שוק מבוססות דאטה לעסקים מובילים ברחבי העולם, בהתבסס על טכנולוגית AI פורצת הדרך שפתיחתנו", אמר מנכ"ל Market Beyond, יובל יפרח. "אנו שמחים שרכישה זו מובלת על ידי חברה ישראלית. כך נוכל להמשיך להשפיע על עולם הדאטה מתוך ישראל. בשנתיים האחרונות עבדנו רבות עם טכנולוגיית Bright Data ואנו מצפים כעת להמשך העבודה עם הצוות, וליצירה המשותפת של Bright Insights. אנחנו מתרגשים מצעד משמעותי זה הפותח בפנינו ובפני עולם האיקומרס יכולות טכנולוגיות חדשניות אשר יהפכו במהירות למוצר מוביל בשוק הדאטה" .

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully