וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה קפלון-דיגמי מונתה למשנה למנכ"ל דבי תקשורת

12.9.2022 / 14:24

תצטרף לשדרת ההנהלה הבכירה של החברה לצד היו"ר והמייסד משה דבי ומנכ"ל החברה נדב ברקוביץ: "מתרגשת מההזדמנות להוביל חדשנות בתחום יחסי הציבור"

מרינה קפלון דיגמי. אלי שרם,
מרינה קפלון-דיגמי/אלי שרם

מרינה קפלון-דיגמי (36), מונתה למשנה למנכ"ל בחברת יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי דבי תקשורת, ותצטרף לשדרת ההנהלה הבכירה של החברה לצד היו"ר והמייסד משה דבי ומנכ"ל החברה נדב ברקוביץ.

קפלון-דיגמי החלה את דרכה בדבי תקשורת בשנת 2018 בתפקיד יועצת תקשורת ובהמשך קודמה לסמנכ"לית בכירה וראש תחום יחסי הציבור, וניהלה את מחלקת הצרכנות, התיירות והלייף סטייל שצמחה משמעותית בשנים האחרונות. מאז שהצטרפה לדבי תקשורת, קפלון-דיגמי מייצגת לקוחות אסטרטגיים ותאגידים בינלאומיים כמו קימברלי קלארק, טמבור, שיאומי, קבוצת גוליבר, רשת אפריל, OkCupid,Beko ,קבוצת קס ועוד, ובעבר גם את קבוצת לופטהנזה ורשות החדשנות. בשנתיים האחרונות הובילה קפלון-דיגמי פרויקטים בינלאומיים בהם השקת פעילותן של חברות התעופה מאיחוד האמירויות Etihad ו-Emirates בישראל, וחנוכת פרויקט התיירות גשר היהלום בגיאורגיה, שנבנה ע"י קבוצת קס. במסגרת תפקידה החדש, קפלון-דיגמי תקדם את מנועי הצמיחה של החברה ותפעל להרחבת הפתרונות המקצועיים שניתנים כיום למגוון הלקוחות בדבי תקשורת.

קפלון-דיגמי בעלת ניסיון מגוון של למעלה מ-15 שנים ביחסי ציבור ותקשורת, תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בתקשורת, מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה.

משה דבי, יו"ר ומייסד קבוצת דבי: "מרינה היא מיועצות התקשורת המוכשרות בענף ואני גאה בדרך שאנחנו עוברים יחד ובהישגים אליהם הגיעה. אני בטוח שיכולותיה המצוינות יבואו לידי ביטוי גם בתפקידה החדש כמשנה למנכ"ל, לצד צוות הנהלה מוכשר ומקצועי".

"כיועצי תקשורת יש לנו היום כלים חדשים להניע שינוי והשפעה ואני מתרגשת מההזדמנות להוביל חדשנות בתחום יחסי הציבור מתוך קבוצת התקשורת המובילה בישראל. אני מודה למשה דבי ונדב ברקוביץ על האמון והאפשרות להמשיך ולהתפתח בתוך החברה ובטוחה שיחד עם כל עובדי ועובדות הקבוצה המוכשרים נמשיך להיות חוד החנית בענף", אמרה קפלון-דיגמי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully