וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאורה שוהם-פיטרס מונתה למנכ"לית החדשה של ארגון יוצא מרכז אירופה

12.9.2022 / 14:54

שוהם-פיטרס, בעלת ניסיון של 15 שנה בניהול, שיווק ופיתוח, בוגרת תואר בתולדות האמנות מהאוניברסיטה העברית ובעברה שימשה בתפקידים מובילים במרכז מילקן לחדשנות, בית החולים שערי צדק ומוזיאון ארצות המקרא

ליאורה שוהם פיטרס. יחצ,
ליאורה שוהם פיטרס/יחצ

ארגון יוצאי מרכז אירופה, הודיע כי ליאורה שוהם-פיטרס מונתה למנכ"לית החדשה של הארגון. 'ארגון יוצאי מרכז-אירופה' נוסד ב-1932, בתקופת העלייה החמישית, כארגון עולים ונשא אז את השם 'התאחדות עולי גרמניה'. מאז ועד היום ממשיך הארגון לפעול ברצף למען צאצאי עולי מרכז-אירופה ולמען העולים, מארצות חוג התרבות הגרמנית-גרמניה, אוסטריה צ'כיה ושוויץ.

ליאורה שוהם-פיטרס היא תושבת מודיעין, נשואה +3. שוהם-פיטרס, בעלת ניסיון של 15 שנה בניהול, שיווק ופיתוח, בוגרת תואר בתולדות האמנות מהאוניברסיטה העברית ובעברה שימשה בתפקידים מובילים במרכז מילקן לחדשנות, בית החולים שערי צדק ומוזיאון ארצות המקרא.

ליאורה שוהם-פיטרס, מנכ"לית ארגון יוצאי מרכז אירופה: "אני רואה את תפקידי בארגון כשליחות לחיזוק הגשרים בין קהילת יוצאי מרכז אירופה שרבים מהם תרמו והטביעו את חותמם על עיצובה ובניינה של מדינת ישראל לבין דור ההמשך. נפעל כולנו להוביל את הארגון בשנים הקרובות לשימור מורשת "הייקים", התרבות הענפה ולסיוע לחברי הקהילה ומשפחותיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully