וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BDO מתרחבת לעולמות הקריאייטיב וחוויית המשתמש: רוכשת את חברת Shnorkel

13.9.2022 / 1:15

פירמת ייעוץ וראיית חשבון רוכשת חברת UX/UI: "החבירה ל-BDO תייצר מכפיל כוח משמעותי ללקוחות המשותפים, שייהנו ממעטפת שלמה של שירותי דיגיטל תחת קורת גג אחת"

BDO, מהפירמות הגדולות בעולם, מרחיבה את פעילות הייעוץ הדיגיטלי שלה ורוכשת את סוכנות הקריאייטיב וחוויית המשתמש החיפאית Shnorkel.

במסגרת העסקה, BDO Digital תמזג לתוכה את Shnorkel, ויחד הן יציעו פתרונות יצירתיים ופרקטיים, המתמודדים עם אתגרים עסקיים בעולם המשתנה. המהלך של רכישת שנורקל נועד לחזק את האחיזה של BDO בתחום חוויית הלקוח, הן סביב השירותים הדיגיטליים ללקוחות, והן סביב הוצאה לפועל של מהלכים עסקים ואסטרטגיים. סכום העסקה לא נמסר.

BDO. יחצ,
אנשי BDO/יחצ

Shnorkel Digital Creation היא סוכנות דיגיטל המתמחה בחווית משתמש וממשק משתמש (UX/UI), קריאייטיב וברנדינג, המובילה יותר מעשור פרויקטים של חברות וארגונים מובילים מישראל ומהעולם. בין לקוחותיה ניתן למצוא את אל על, לובינסקי, מימון ישיר, מקס, Outbrain ,Nvidia, הבנק הבינלאומי, BUYME, הטכניון, הייטקזון, פרטנר, רשות שדות התעופה ועוד.

שנורקל הוקמה ב-2009 כסטודיו בוטיק לעיצוב ע"י אבי לסרי ודרור מילקביץ, שמיקדו את פעילותם בתחום הארט והקריאייטיב. ב- 2016 הצטרף קובי רזון כשותף, והחברה הרחיבה את פעילותה לעולמות הדיגיטל וחוויית המשתמש. רזון, המשמש כיום מנכ"ל שנורקל, הקים וניהל בעבר את יחידת ה-UX/UI בלאומי קארד (מקס). לרזון ניסיון עשיר באפיון מערכות מורכבות ומוצרי B2B ו-B2C דיגיטליים במגוון תחומים.

רזון אמר כי "החבירה ל-BDO תייצר מכפיל כוח משמעותי ללקוחות המשותפים, שייהנו ממעטפת שלמה של שירותי דיגיטל תחת קורת גג אחת". המיזוג בין עולמות הייעוץ לעולמות הקריאייטיב, נוצר בתגובה לתהליכי הדיגיטציה שעוברים עסקים וארגונים מכל העולם, שהואצו בשנתיים האחרונות אף יותר. בעקבות זאת הקימה BDO לפני כמה שנים את יחידת BDO Digital, כחלק משירותי האסטרטגיה והצמיחה של BDO Consulting, שנועדה לספק לחברות וארגונים ייעוץ אסטרטגי בעולמות הדיגיטל, לרבות גיבוש חזון ואסטרטגיה דיגיטלית ובניית מודלים עסקיים חדשניים.

"אנחנו נמצאים בעידן חדש"

לאחר הרכישה תספק BDO Digital שירותים בחמישה תחומים עיקריים: Digital media, Digital Service, Digital Commerce, Data marketing, Loyalty Digital Creative. את BDO Digital מנהלת יעל קנדר. מאחורי קנדר ניסיון עשיר בעולמות הדיגיטל והשיווק, בין היתר, בהקמה וניהול פלטפורמות דאטה, תוכניות נאמנות ואתרי סחר אלקטרוני בעולמות ה-B2C וה-B2B. קנדר שימשה בעבר מנהלת השיווק ברשת האופנה דלתא, ניהלה את הדאטה וה-CRM בחברת קימברלי קלארק, והובילה את תוכנית השיווק לפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית במיקרוסופט MEA.

ירון פלד, שותף ומנהל BDO Consulting, ויעל קנדר, מנהלת BDO Digital, אמרו כי "אנחנו נמצאים בעידן חדש שבו השילוב בין מהלכים עסקיים למהלכים שיווקיים, דיגיטליים, טכנולוגיים וקריאטיביים הוא הכרחי בשוק תחרותי עם הרגלי עבודה וצריכה חדשים. השותפות החדשה בין BDO לבין Shnorkel, תאפשר לנו להיות שותפים של לקוחותינו במימוש החלומות הדיגיטליים שלהם מקצה לקצה - משלב הייעוץ האסטרטגי ועד שלב היישום הפרקטי, עליו אנחנו שמים דגש - כאן ועכשיו, תוך התאמה מתמדת לשינויים המהירים של הרגלי הצרכנים בדיגיטל.

"מאחורי Shnorkel רזומה מרשים מאוד בעבודה מול החברות והארגונים הגדולים בישראל ובעולם, ושילוב הכוחות יאפשר לנו לתת ערך רב יותר ללקוחותינו ולסייע להם להתמודד עם השינויים ולהישאר רלוונטיים, לבדל את עצמם מהמתחרים, לבנות אפיקי צמיחה חדשים וחדשניים ולהביא לביצועים עסקיים בקנה מידה גדול הרבה יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • רכישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully