וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם, ביצים ופנטהאוז: שופרסל תקים פרויקט למסחר ומגורים

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 14:39

שופרסל נדל"ן התקשרה עם חברת רייסדור בהסכם מכר ביחס לקרקע שבבעלותה בנהריה, בשטח כולל של 7,200 מ"ר, שיוקם במקומו של סניף שופרסל הפועל שם כיום ומיועד להריסה. הפרויקט ישלב נדל"ן למגורים ולמסחר

הדמיה לפרויקט של שופרסל ורייסדור בנהריה. יח"צ,
הדמיה לפרויקט של שופרסל ורייסדור בנהריה: האם במציאות הקרובה נקנה בסניף הסופר גם דירה?/יח"צ

לחם, ביצים ופנטהאוז?

על פי הדיווח שיצא הבוקר (ג), תיתכן מציאות בה נגיע לסניף שופרסל ובמקום לבקש, לחם, ביצים וקוטג', נצא עם לחם, ביצים ופנטהאוז...

שופרסל נדל"ן, אשר בבעלותה קרקע ברחוב לוחמי הגטאות 34 בנהריה, חתמה על הסכם מכר עם חברת רייסדור. הפרויקט צפוי לכלול כ-330 יחידות דיור מעל קומת מסחר בשטח של כ- 4,500 מ"ר.

סניף שופרסל הקיים כיום על הקרקע על שטח כולל של 5,300 מ"ר, מיועד להריסה ובמקומו יקימו השתיים את הפרויקט המדובר, בשטח כולל של 7,200 מ"ר.

במסגרת העסקה, חברת רייסדור (השותפה), תשלים קידום תב"ע למאות יחידות דיור מעל קומת מסחר בשטח של כ-4,500 מ"ר, כאשר שופרסל נדל"ן תחזיק בשטחי המסחר ותמכור את מרכיב המגורים כשתאושר התב"ע במחיר שנקבע מראש.

שופרסל supreme. באדיבות שופרסל,
אה, ותוסיפו לחשבון גם פנטהאוז, כמה זה עולה? שופרסל תשווק פרויקט למגורים/באדיבות שופרסל

ההשבחה לשופרסל מוערכת בעשרות מיליוני שקליים

על פי ההסכם, רייסדור תרכוש את הנכס תמורת עשרות מיליוני שקלים ותוביל הליך תכנוני בסמכות ועדה מחוזית בלוחות זמנים קבועים. ככל שתאושר התכנית, התחייבה רייסדור לבניית שטחי מסחר עבור שופרסל נדל"ן, שיכללו חנות שופרסל חדשה ושטחי מסחר נוספים.

עם השלמת הליך אישור התב"ע על ידי רייסדור, שופרסל נדל"ן תחזיק בשטחי המסחר ותמכור את כל זכויות המגורים לרייסדור במחיר שנקבע מראש.

בהינתן שיתקיימו כל התנאים המתלים בהסכם, תיווצר לשופרסל נדל"ן השבחה המוערכת על ידי החברה בעשרות מיליוני שקלים.

שרון גמבשו. סיון פרג',
שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדל"/סיון פרג'

"פועלים לאיתור וקידום פרויקטי ייזום נוספים"

שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדל"ן, מסר: "שופרסל נדל"ן נמצאת בתנופת ייזום בנכסים שבבעלותה כאשר עסקה זו בנהריה מצטרפת לעסקאות שיתופי פעולה נוספות שבצענו לאחרונה. העסקה בנהריה מביאה לידי ביטוי את האסטרטגיה שלנו להיכנס לפרויקטים של עירוב שימושים, המשלבות גם מרכיב מגורים לצד המסחר והתעסוקה".

"מדובר בעסקה שבה השותף, חברת רייסדור, ישלים קידום תב"ע למאות יחידות דיור מעל שטחי מסחר. שופרסל נדל"ן תחזיק בשטחי המסחר ותמכור את מרכיב המגורים שבבעלותה במחיר שנקבע מראש. אנו מאמינים בנהריה ובטוחים בהצלחת הפרויקט. במקביל, אנו פועלים לאיתור וקידום פרויקטי ייזום נוספים", הוסיף גמבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully