וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הישראלי סופרסמארט מתרחב ומגייס עובדים למגוון משרות פתוחות

13.9.2022 / 14:22

סופרסמארט הכריזה לאחרונה על השקת מוצר חדש, שמיועד לחנויות נוחות וחנויות עירוניות ובעזרתו הצרכנים יוכלו להניח את הפריטים על משטח חכם, שמבוסס על מערכות בינה מלאכותית וזיהוי תמונה. בין המשרות הפתוחות ניתן למצוא: מפתחי/ות Mobile, מפתחי/ת Data scientist ,Java

סופרסמארט. יחצ,
סופרסמארט/יחצ

לאחר שהשלימה לאחרונה סבב גיוס מוצלח על סך 10 מיליון דולר, ולאור צמיחה בביקוש לפתרונות של החברה, סופרסמארט (Supersmart), שמפתחת מערכות אוטומציה לרשתות קמעונאות, מתרחבת ומגייסת עובדים למגוון מחלקות.

בין המשרות הפתוחות ניתן למצוא: מפתחי/ות Mobile, מפתחי/ת Data scientist ,Java.

סופרסמארט הכריזה לאחרונה על השקת מוצר חדש, שמיועד לחנויות נוחות וחנויות עירוניות ובעזרתו הצרכנים יוכלו להניח את הפריטים על משטח חכם, שמבוסס על מערכות בינה מלאכותית וזיהוי תמונה. המערכת החדשנית מזהה את הפריטים בעזרת מצלמות חכמות, מעבדת את העסקה, ומאפשרת תשלום מהיר ללא צורך בסריקה. תהליך הקניה באמצעות המוצר הוא פשוט ונגיש. הלקוחות אוספים במהלך הקנייה את המוצרים אותם הם מעוניינים לרכוש, בסיום הקניה הם מניחים את כל המוצרים במקביל על גביי משטח חכם, מערכת הסריקה שמבוססת על בינה מלאכותית וטכנולוגיית זיהוי תמונה, מזהה את המוצרים ומאמתת את תוכן משטח הסריקה בשניות, ועורכת עבורם את החשבון. מטרת תהליך זה היא לאפשר יעילות תפעולית מרבית לרשתות, המעידות על צמצום הפחת ועליה בכמות הלקוחות היומית בסניפים.

סופרסמארט, נוסדה ב-2014, גייסה עד כה כ- 20 מיליון דולר, ומעסיקה כ-45 עובדים בישראל. הפתרון הראשון של החברה נמצא בפריסה מלאה אצל קמעונאים מובילים רבים ברחבי העולם ביניהם רשתות מטרו (Metro) במגוון יעדים בעולם אדקה (EDEKA) ו-סלגרוס (Selgros) ובישראל בכל סניפי רשת אושר-עד שהייתה הראשונה להאמין בפתרון וברשת שוק העיר. פתרונות החברה מותקנים אצל לקוחות נוספים הממוקמים בין היתר בארה"ב, גרמניה, צ'כיה, טורקיה, אוקראינה, רומניה, ספרד, פולין והונגריה.

הילה איתין. סופרסמארט,
הילה איתין/סופרסמארט

הילה איתין, מנהלת משאבי אנוש: "כשאני מגייסת עובדים חשוב לי לחבר את המועמדים למוצר שלנו, לשמוע את ההתלהבות שלהם מהפתרון שלנו כבר בשיחה הראשונה. יש לי את הפריבילגיה להסביר למועמד.ת על המוצר שלנו בצורה מוחשית וברורה שישר מחברת אותם לעשייה שלנו. מועמדים היום מחפשים את החיבור למוצר, את היכולת שלהם להשפיע על המוצר בצורה ישירה. המנהלים שלנו מאפשרים לכל אחד ואחת להשפיע ולהתפתח יחד עם המוצר מול הטכנולוגיות החדשות שמתפתחות במקביל כל הזמן. החיבור למוצר, היכולת להתפתח מקצועית וגמישות מחשבתית ואופרטיבית עוזרים לנו לשמור על מחוברות העובדים ועל אווירה של חברה שכיף לבוא לעבוד בה".

לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully