וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסות וגיוס: המהלך של הסטארטאפ הישראלי Jit.io

14.9.2022 / 13:00

הסטארטאפ הישראלי Jit.io מעניק חסות לכלי אבטחת יישומי ענן ואינטרנט הנפוץ בעולם OWASP ZAP ומגייס לשורותיו את המייסד סיימון בנטס

סיימון בנטס. יחצ,
סימון בנטס/יחצ

חברת הסייבר ג'יט (Jit), המפתחת פלטפורמה המאפשרת לארגוני פיתוח לממש בקלות את אסטרטגיית DevSecOps (רמת אבטחה גבוהה) כבר מהשלב הראשון של פיתוח האפליקציה העננית, מעניקה חסות לכלי אבטחת יישומי ענן ואינטרנט הנפוץ בעולם OWASP ZAP ומגייסת לשורותיה את מייסד ומנהל הכלי - סיימון בנטס, כחלק מחזון משותף של שני הצדדים להעצים את קהילת המפתחים העולמית בכלל ומפתחי כלי ה-Open Source בפרט, במטרה לבנות מוצרים ויישומים מאובטחים יותר.

במסגרת זו, במהלך חצי השנה הראשונה בתפקידו החדש ימשיך סיימון להתמקד בפיתוח של ZAP המשולב גם בקהילת ה-OWASP (קהילה מקוונת אשר יוצרת מאמרים, כלים וטכנולוגיות אשר זמינים באופן חופשי בתחום של אבטחת יישומי אינטרנט), במטרה לסייע למשתמשים למצוא פרצות אבטחה בקוד שלהם. ZAP היא גם אחת מטכנולוגיות האבטחה הרבות המשמשות את הפלטפורמה של Jit, המאגדת בתוכה שורה של כלים המסייעים למפתחים לאבטח את המוצר כבר מהיום הראשון לפיתוח.

הפלטפורמה של ג'יט מנגישה את היבטי אבטחת המוצר בצורת קוד. צוותי פיתוח תוכנה אשר עובדים בצורה מודרנית, מעדכנים את האפליקציה העננית שלהם מספר פעמים ביום תוך שימור רמת אבטחה גבוהה (DevSecOps). תוכנית אבטחת המוצר מאוחסנת במערכת הענן 'גיטהאב' ומאגדת בתוכה את הכלים הכי פופולריים שקהילת המפתחים העולמית בחרה, רובם מסוג קוד פתוח. בנוסף, הפלטפורמה מתריעה בזמן אמת לצוותי הפיתוח על חולשות ופרצות ומאפשרת לתקנן באופן פשוט ויעיל מבלי לפגוע במהירות פיתוח האפליקציה העננית. ביוני האחרון גייסה החברה 38.5 מיליון דולר בגיוס סיד והשיקה גרסת בטא חינמית הזמינה לסטארט-אפים.

דוד מלמד, CTO בחברת Jit: "אנחנו שמחים לתמוך בקהילת המפתחים העולמית. ZAP הוא אחד מהכלים הקריטיים שארגוני פיתוח תוכנה צריכים כאשר הם מתחילים לעבוד על פרויקט חדש. מדובר במעשה כל כך חשוב לקהילת המפתחים העולמית ולחזון שלנו, שמתן חסות לא נראה לנו מספק. לכן, רצינו לעשות זאת על ידי תמיכה מלאה בעבודתו של סיימון במסגרת ZAP ולגייס אותו לצוות שלנו. החזון שלנו הוא לספק לצוותי פיתוח מודרניים את הידע והכלים הדרושים כדי לאבטח את האפליקציות שהם בונים, כל זאת תוך האצת תהליך הפיתוח".

סיימון בנטס, מייסד ZAP: "יצרתי את ZAP לפני 12 שנים כי הרגשתי שיצירת סורק חולשות אינטרנטיות, במודל קוד פתוח, משרתת מטרה קריטית בעולם", אמר בנטס. "כשבדקתי לאחרונה את הצעד הבא שלי בקריירה, הייתה לי הזדמנות לשקול לעבוד עם חברות רבות ומעניינות עם מוצרים למטרות רווח, אבל הלב שלי שייך לקוד פתוח - מוצרים חינמיים לטובת הקהל הרחב. למרבה המזל, מצאתי בג'יט צוות מבריק שמחויב מאוד לערכי הקוד הפתוח ולהעצמת מפתחים לבנות אפליקציות מאובטחות. פלטפורמת Jit משלימה את ZAP במובנים רבים, ומאפשרת למפתחים למנף באופן פרוגרמטי את ZAP בין יישומים בצורה יעילה כחלק מתוכניות האבטחה הרחבות יותר שלהם. אני אסיר תודה על ההזדמנות הזו להמשיך לעבוד על הפרויקט שאני אוהב עם קהילת ZAP ולקבל את התמיכה של מפתחים ומהנדסים בעלי ערכים דומים ב-Jit שיודעים ליהנות מבניית מוצרי אבטחה יוצאי דופן שהעולם כל כך צריך."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully