וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מותגים מובילים: אתר ביוטי ולייפסטייל חדש רוצה להכיר את הלקוחות

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 10:17

פלטפורמת מכירות עם שמות ענקיים ומוצרי בישום-איפור-טיפוח הושקה, ואנחנו כבר מתרגשים

onlys. יח"צ,
חכו לאנבוקיסינג. Only's/יח"צ

סיסלי וטונימולי, רבלון וקואץ', גס ומון בלאן, אמבריוליסה ונוטרג'ינה - אתר האונליין החדש ONLY'S הושק עם קולקציה מרשימה של מותגי ביוטי, ועם טוויסט מעניין נוסף.

הפלטפורמה האינטרנטית מבית קבוצת שסטוביץ הוקמה, על פי ההצהרות, "מתוך מטרה להדק את הקשר עם הצרכנים ולייצר עמם היכרות מעמיקה וקשר אישי, ובכך להעצים את החוויה שלהם ולקבל מהם משוב שיאפשר להבין טוב יותר את הצרכים השונים, לטובת שיפור ושדרוג הצעות הערך העתידיות".

זה אומר, בין היתר, צירוף דוגמיות בכל משלוח כדי לחשוף אותם למוצרים חדשים, הענקת מתנות ייחודיות והטבות ממוקדות, ומתן מידע וייעוץ מאנשי מקצוע.

onlys. יח"צ,
חווית מקסימום. Only's/יח"צ

במקביל, יציע האתר ללקוחות "חוויה מותגית ייחודית ומפנקת", שעיקרה מארזים סופר-מושקעים, חווית אנבוקסינג בילט-אין, הפתעות קטנות (וגדולות), ובעיקר שירות לקוחות מושקע.

האתר תוכנן מבעוד מועד כדי לספק "חווית מקסימום" עבור הצרכן. כלומר, שופינג נוח וכיפי, הצעות שוות דוגמת מהדורות מוגבלות של מוצרים, מארזים ייחודיים, גישה למוצרים סולד-אאוט וגם פיצ'רים עתידיים נוספים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
onlys. יח"צ,
שיאו של מסע ארגוני. Only's/יח"צ

"מדובר בבית הדיגיטלי החדש של מותגי הקבוצה, שהושק מתוך רצון לחדש, לרגש את הצרכנים, להציע להם פתרונות ובעיקר לבנות איתם תקשורת דו-כיוונית", הסבירה מיכל שסטוביץ, סמנכ"לית הדיגיטל והחדשנות של הקבוצה, "מותגים מבינים שהם צריכים לפתח ערוץ B2C במקביל לערוץ ה-B2B שלהם, במטרה לעמוד בקצב של הצרכנים, וגם אנחנו נכנסנו למסע ארגוני שנועד לפתח יכולות חדשות ולהשקיע בשיפור השירות, קבלת משוב והבנת הצרכים, מתוך הבנה שבעתיד לא תהיה זכות קיום ללא מערכת יחסים עם הצרכנים".

פרטים נוספים באתר Only's

  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully