וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוליה הסרוגה של אדידס: נעל הריצה 4D FORWARD - פי 3 יותר תנועה

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 12:27

ענקית הספורט adidas משיקה את הדגם 4D FORWARD עם טכנולוגיה מתקדמת, שיפור בריכוך והחזרת אנרגיה של עד 23%. הדגם החדש, שפותח בשיתוף מומחים לביו-מכניקה, מבטיח פי 3 יותר תנועה קדמית, 23% החזרת אנרגיה ופחות 15% מהעומס על כף הרגל, ועוד לא ראיתם את הסוליה הסרוגה

adidas 4d. יח"צ,
סוליה "סרוגה" לתנועה בלתי פוסקת: 4D FORWARD של אדידס/יח"צ

נעל הריצה החדשה של ענקית הספורט הגרמנית משלבת טכנולוגיה מתקדמת שפותחה באמצעות ניתוח ומחקר של נתוני מתאמנים ואצנים מכל העולם. צוות הפיתוח הכולל שיתוף של מומחי ביו-מכניקה ממעבדת הספורט של MIT ואוניברסיטת קלגרי, מבטיחים כי דגם ה- 4D FWD, מפיק פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות ומוריד בכ-15% את העומס שהרגל מפעילה על הנעל.

תהליך הפיתוח הקפדני של הדגם, כלל איסוף, ניתוח ומחקר של נתונים ממתאמנים ואצנים מכל העולם במשך 18 שנים, זאת בשיתוף חברת מדפסות התלת-מימד, ''Carbon'', מה שהוביל ליצירת צורת הסוליה ''הסרוגה'' הייחודית. הסוליה שהתקבלה, אחרי חמש מיליון וריאציות שונות, מדויקת יותר, מותאמת למתאמנים, בעלת צורה דמוי קפיץ המדייקת את התנועה ומאפשרת למתאמנים ולרצים למצות את תנועתם בכל צעד.

adidas 4d. יח"צ,
adidas 4D FORWARD: פיתוח בשיתוף מומחי ביו-מכניקה/יח"צ

סוליה "סרוגה" לתנועה בלתי פוסקת

צורת ההדפסה הייחודית של הנעל "הסריגה"- נבחרה מבין 5 מיליון אפשרויות שונות של צורות "סריגה'' שונות. הסוליה עשויה מ-39% אחוז חומרים טבעיים וצורת הסוליה הסרוגה בצורת פפיון מאפשרת תנועה קדמית מרבית ומונעת פגיעות אנכיות ונועדה להפוך את האנרגיה של הרץ לתנועה בלתי פוסקת קדימה.

במבחנים שונים בתנאי מעבדה וחוץ, נמצא כי דגם ה- 4D FWD מפיק פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות, זאת בעזרת הסוליה דמוית הקפיץ הייחודית, שמאפשרת תנועה חופשית יותר ודוחפת קדימה. כתוצאה מכך העומס שהרגל מפעילה על הנעל פוחת בכ-15%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אדידס 4D. יחצ,
הדגם החדש שמשיקה אדידס, 4D FORWARD. טווח מחירים: 650-850 שקל/יחצ

מניעה את הרץ קדימה

למעשה, כאשר מפעילים לחץ על הסוליה במהלך הריצה (בתנועה אנכית, עקב וכף הרגל יורדים ביחד, ועולים ביחד) הסוליה למעשה דוחפת את הרגל קדימה ומבצעת תנועה אופקית, עקב וכף רגל יורדים ביחד ולאחר מכן העקב עולה לפני כף הרגל. זאת בשונה מנעליים אחרות. תנועתיות זו גורמת לריצה נוחה יותר, ללא לחצים על הרגל ובמטרה להניע את הרץ קדימה.

בנוסף לנעלי ה-4D FWD מושק גם דגם ה-4Dfwd PULSE שהינו דגם הלייט לנעלי הריצה ומאופיינות במיקוד של הסוליה הייחודית לאזור העקב. כחלק מההשקה הרשמית הושקו הדגמים במספר צבעים ייחודיים.


adidas 4D FWD, טווח מחירים: 650-850 שקל. זמין באתר הסחר ובחנויות הנבחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully