וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת המעגל של ג'רמי מינתה את ארז גבע לרכז תפעול ופרוייקטים

14.9.2022 / 12:16

עושה זאת במטרה להרחיב את מערך המתנדבים ולחזק את הקשר עם בני הנוער

ארז גבע. פולין פיו,
ארז גבע/פולין פיו

עמותת המעגל של ג'רמי התומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, הודיעה על מינוי של ארז גבע (27) לתפקיד רכז תפעול ופרוייקטים. במסגרת תפקידו ארז יהיה אחראי על הרחבת מערך המתנדבים בעמותה בדגש על בני נוער וניהולו, וכן פיתוח תכניות ופעילויות בעמותה עבור בני נוער.

ארז גבע הצטרף לעמותה לאור הגידול המשמעותי של העמותה בשנה האחרונה אשר מנהלת כיום קהילה של למעלה מ 850 משפחות ובמטרה לחזק את החיבור של העמותה עם בני הנוער, הן במגוון הפעילויות הייעודיות לנוער והן ביצירת מעגל של נתינה בחזרה לקהילה. לארז ניסיון בעבודה חינוכית עם נוער, הובלות יוזמות, התנדבות ועבודה עם נוער המתמודד עם אתגרים אישיים וקבוצתיים. בתפקידו הקודם ארז היה רכז מחוז ב'אחריי', פרויקט מח"ץ (מסגרות חוץ), פנימיות.

"העמותה פועלת בישראל קרוב ל- 14 שנים והפעילויות שלה תמכו ועדיין תומכות באלפי ילדים ובני נוער. תקופת הריחוק החברתי בעקבות התפרצות נגיף הקורונה חידדה את הצורך לתת מענה יעודי המותאם לנוער בעמותה. אנו שואפים להמשיך להעניק לבני הנוער פעילויות כיף והנאה לאורך השנה, כפי שעשינו עד כה וכן לעודד אותם לקחת חלק פעיל ומשמעותי כמתנדבים. ישנה קבוצה גדולה של בני נוער אשר חלקם נמנים על הקהילה של המעגל של ג'רמי מגיל צעיר, נעזרו ונתמכו על ידי הפעילויות של העמותה וכעת יש להם את הרצון והיכולת להחזיר לעמותה בעזרה ותרומה", אמר ארז גבע.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully