וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידה: עליה של 12% בצריכת גלידות הפרימיום

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 14:33

בשלוש השנים האחרונות, מאז פרוץ הקורונה לחיינו, נרשמה עליה משמעותית בצריכת גלידות פרימיום בעולם. מארה"ב דווח לאחרונה על גידול של כ-9% במכירות ובישראל נרשמה עלייה גבוהה יותר, של כ-12%. בהתאם לביקושים ולקראת חורף 2023, בן אנד גריס ישראל נערכת עם טעמים חדשים

גלידה נמסה. ShutterStock
עליה משמעותית בצריכה של גלידות פרימיום/ShutterStock

צריכת קטגוריית גלידות הפרימיום בארץ ובעולם בעליה. לדברי אבי זינגר, מנכ"ל בן&גריס ישראל: "מאז הקורונה אנו עדים למגמה זו גם בישראל, קטגוריית הפרימיום רשמה גידול של כ-12% בצריכת הגלידות. ניראה כי הלקוחות מעדיפים מוצרים איכותיים יותר".

לקראת חורף 2023 מותג הגלידות "בן אנד ג'ריס" נערך עם שתי השקות לשני טעמים 'אייקונים' שזכו לאהדה ציבורית גבוהה, ויחזרו בחורף הקרוב למדפים:

גלידת דבלין מדסלייד - גלידה בטעם אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה אשר נקראת על שמו של הקוקטייל המורכב מאייריש קרים וליקר קפה, והינו פופולרי ביותר באירלנד - מקום הולדתו של האייריש קרים המפורסם. הטעם המועדף על הצרכנים, הושק לראשונה בשנת 2006 וכעת חוזר בגדול.

גלידת קרמל סוטרא - גלידה בטעם קרמל וגלידת שוקולד עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל. מדובר בגלידה עם מרקם קטיפתי של קרמל המוקף בגלידת שוקולד, טעם הנועד לחופרי פיינטים מכל מקום. הוא הושק בישראל בשנת 2017 ושווק למשך שנה בלבד. בחורף הקרוב הוא נבחר להשקה מחדש.

חדש מגלידות בן אנד ג'ריס סולטד קרמל. יח"צ,
חדש מגלידות בן אנד ג'ריס סולטד קרמל/יח"צ

"רכישה אימפולסיבית של פינוק מתוק"

אבי זינגר מנכ"ל בן&ג'ריס ישראל מוסר: "מגמת צריכת גלידות הפרימיום תמשיך גם בחורף הקרוב בעולם ובישראל". לדבריו: "הגלידה נתפסת בקרב הצרכן כפינוק מתוק ומתאפינת ברכישה אימפולסיבית, לעתים ללא תכנון. אנו עדים לביקושים הולכים וגדלים גם בערוצי מכירה כגון אתרי און ליין רשתות מסעדות ובתי קפה, ומתכוונים להפתיע ולחדש בהמהלך השנה הקרובה".

לפי נתוני סטורנקסט, המותג בן אנד ג'ריס מוביל את קטוריית גלידות הפרימיום בישראל ומהווה כ-45% ממכירות האריזות לבית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריז ישראל. אריק סולטן,
אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל: "הגלידה נתפסת כפינוק מתוק ומתאפינת ברכישה אימפולסיבית"/אריק סולטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully