וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואבים לנוחות: שיאומי מציגה חדשנות בקטגוריית שואבי האבק השוטפים

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 15:47

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, משיקה בישראל את סדרת שואבי האבק השוטפים החדשה. חשבתם ששמעתם הכל בתחום שואב-שוטף? המותג xiaomi מציג פטנט לשאיבה חכמה וטכנולוגיית חימום מים ראשונה מסוגה בעולם

שואב אבק רובוטי. ShutterStock
בלי ידיים: שואבי אבק, שגם שוטפים, גם מנגבים וגם עובדים בלעדינו/ShutterStock

מוצר צריכה בסיסי? שואבי האבק האלחוטיים בדרך לכיבוש

בשנים האחרונות, תפסו שואבי האבק החכמים מקום של מוצר צריכה חיוני ומבוקש כמעט בכל בית. בכל שנה, חודרים מוצרים חדשים מהתחום לשווקים נוספים וקהלים שעד כמה נמנעו ממנו והופך לפופולרי יותר בקרב צרכנים רבים בכל הרבדים של האוכלוסיה בארץ ובעולם.

שואבי האבק עברו לאחרונה אבולוציה מהירה כשעברו ממצב של שואב נגרר כבד עם כבל, לשואב אחיזה נייד, קליל יותר וללא כבל (נוח לשימוש כמעט כמו מטאטא, רק יותר).

השואבים החדשים שיצאו לשוק בשנים אלו, מציעים מגוון אביזרים שהופכים את הפעולת השאיבה ובכלל, משימת הניקיון ליעילה יותר שכן יש ביכולתם להגיע לפינות גבוהות ונמוכות, גלויות ונסתרות.

עם ההתפתחות בתחום, וכיוון שהטכנולוגיה הביאה לויתור על מטאטא מסורתי, נותר הצורך להתקדם למוצר שיחליף גם את המגב ויבצע עבורנו גם את הפעולה הרטובה ועל כן, השואבים החדשים שמציגות היצרניות הגדולות, מספקות את מענה גם לצורך הזה, ואם להיות חצופים, אז גם פשוט לשבת על הספה ולהסתכל עיו עובד מעצמו. במחשבה שניה, זו לא חוצפה - זו המציאות.

בימים אלו, מציגה קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל את מגוון מוצרי שיאומי בקטגוריית השואבים השוטפים, ומתפארת בפיתוחים מובילים וחדשניים ב-3 דגמים חדשים של שואב-שוטף. השואבים החדשים מגיעים בתצורה נוחה לשימוש ומספקים יעילות מוגברת הודות למברשות שטיפה ייחודיות ותכנון שאיבה חכם (ומעוצב) המאפשר ניקוי גם בפינות ובשטחים החבויים, אלו שקשה להגיע אליהם.

xiaomi robot vacuum x10+. יחצ שיאומי,
xiaomi robot vacuum x10+, המחיר: 4,190 שקל/יחצ שיאומי

שואב, שוטף ומנגב

Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum: שואב שוטף אלחוטי המשלב את כל תכונות השאיבה הקיימות: שאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש.

שואב האבק החדש מבית שיאומי מציג שיטה חדשה ומשולשת להסרת לכלוך רטוב ויבש בפעולה אחת, הודות לעוצמת ניקוי בעלת 4 שלבים המותירה את הרצפה במראה מבריק לאחר מחזור ניקוי אחד בלבד.

ה- Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum מסוגל להתיישר לזוית 180° המאפשר כיוונון והשכבה מלאה במקביל לרצפה על מנת לאפשר כניסה נוחה וניקוי יעיל גם מתחת לספות ומיטות בגובה של 12 ס"מ ומעלה. כיוונון של מנוע השואב המשולב מפריד בין מים לאוויר ומונע כניסת לכלוך לתוך המערכת, אפילו כשהשואב שטוח לחלוטין.

גליל המברשת הייחודי בא במגע עם הרצפה בשטח פנים גדול פי 3 ממברשת רולר רגילה, מה שמאפשר פעולה יעילה יותר בהסרת כתמים עיקשים ובמניעת הסתבכות שיער ופרווה על גליל המברשת. השואב החדש מגיע עם 3 מצבי ניקוי, מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי), מצב עוצמה גבוהה (לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים), מצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה)

סוללת שואב האבק מאפשרת שימוש של עד 35 דקות בטעינה בודדת הודות לסוללה בקיבולת של 3700mAh ושילוב מנגנון חכם לזיהוי כתמים והתאמה אוטומטית לעוצמת הניקוי כך שעוצמת היניקה וקצב זרימת המים מותאמים אוטומטית בהתבסס על חיווי המתקבל מהחיישן על רמת הלכלוך ומגדיל את זמן השימוש בסוללה במצב אוטומטי.

מסך השואב מגיעה ברוחב 4.85 אינצ' ומאפשר תצוגה ברורה של מצבי ניקוי, הצגת רמת הלכלוך, ניקוי עצמי של גליל המברשת, מצב הסוללה והתראות על מצבים חריגים: התראות מיכל מים נקיים ריק או מיכל מים מלוכלכים מלא וקבלת התראות קוליות המסייעות בכל פעולה.

המחיר: 2,690 שקל

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
xiaomi truclean w10 pro wet dry vacuum. יחצ שיאומי,
xiaomi truclean w10 pro wet dry vacuum/יחצ שיאומי

מים חמים להסרת כתמים קשים

Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum: שואב שוטף אלחוטי להסרת כתמים עיקשים במים חמים עם עוצמת ניקוי חדשנית, משלב את כל תכונות השאיבה הקיימות בשיטה מרובעת להסרת לכלוך יבש ורטוב בשאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש. השואב מגיע עם עוצמת יניקה יעילה, המאפשרת לנקות במהירות כתמים קשים של אבק ולכלוך.

לראשונה בעולם מציגה שיאומי טכנולוגיה חדשנית המשלבת חימום מים אוטומטי המעניקה יכולת ניקוי טובה יותר. מילוי וחימום המים מתאפשר באופן אוטומטי לטמפרטורה של 75°C בלחיצה אחת.

בנוסף, משולב בשואב האלחוטי מנגנון חכם לזיהוי כתמים. החיישן מזהה את היקף הכתם בזמן אמת ומתאים באופן אוטומטי את נפח המים הנדרש ועוצמת היניקה, כך שהשואב מבצע ניקוי עמוק ללא בזבוז מים, פעולה זו מאריכה את חיי הסוללה, שמאפשרת עד 35 דקות שימוש בטעינה בודדת - הודות לסוללה בקיבולת של 3680mAh.

ה- Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum שואב ב-3 מצבי ניקוי:

מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי)
מצב עוצמה גבוהה (לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים)
מצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה)

השימוש בשואב נוח וקל הודות להיגוי גמיש וקל באמצעות התנועה הסיבובית החזקה של גליל המברשת המקל על הובלת השואב גם לפינות, ללא קושי, מאמץ או תנועה חריגה.

אחד הפיתוחים אותם שילבה שיאומי בשואב האבק הוא מנגנון שטיפה עצמית בזמן-אמת כך שמברשת הרולר עוברת ניקוי עצמי 15 פעם בכל שנייה של שטיפת רצפה (900 סל"ד) והפרדת מים מלוכלכים ופסולת מוצקה להימנעות מזיהום משני. המים החמים מוזרמים לתוך המברשת ויוצאים מ-16 נקודות נסתרות תוך הרטבה של כל פני המברשת, במטרה לבצע ניקוי יעיל ואופטימלי.

שואב האבק מגיע עם עמדת ועגינה חכמה המאפשרת ייבוש באוויר חם למברשת הרולר בטמפרטורה של 55°C ללא פירוק גליל המברשת למניעת ריחות לא נעימים והיווצרות טחב.

מסך השואב מגיע בתצוגת LED דיגיטלי בגודל 3.2 אינצ' ומעניק תצוגה נוחה בתפעול מצב השואב, הצגה של רמת הלכלוך (3 צבעים), הפעלת מצב ניקוי עצמי, מידע על עוצמת סוללה, הצגת טמפרטורת המים בזמן-אמת, הצגת מצב חריג והתראות מיכל המים נקיים ריק או מיכל מים מלוכלכים מלא. המסך מעניק צפייה במצב הפעולה במבט חטוף וקבלת התראות קוליות המסייעות בכל פעולה.

המחיר: 3,990 שקל

xiaomi truclean w10 ultra. יחצ שיאומי,
xiaomi truclean w10 ultra/יחצ שיאומי

עושה הכל בעצמו: All-in-One

Xiaomi Robot Vacuum X10+: שואב אבק רובוטי המגיע עם תחנת שאיבה, ריקון ושטיפה All-in-One לניקוי עצמי אוטומטי.

הדור החדש של שואבי האבק הרובוטיים של שיאומי לוקח את ניקיון הבית צעד אחד קדימה. ה- Robot Vacuum X10+, הרובוטי החדש מאפשר תוצאות ניקיון חסרות פשרות הודות לאינטליגנציה מלאכותית וניווט S-Cross, לזיהוי והימנעות תלת-מימדית ממכשולים ואובייקטים במסלול הניקוי וביצוע בקרת ניקיון דינאמית באופן אוטומטי.

חיישן צילום RGB המשולב בשואב משמש לזיהוי אובייקטים ועיבוד מידע הדמייתי של מרחב הבית ובשילוב ניווט לייזר מתקדם LDS, מבצע השואב סריקה 360° של כל הבית ומתכנן מסלול ניקיון חכם.

השואב הרובוטי החכם מגיע עם תחנת עגינה, ומאפשרת ריקון פסולת אוטומטי כך שאין צורך לרוקן את מיכל האבק, ייבוש עצמי של מברשות הניקוי תוך שעתיים, ומילוי מים אוטומטי למיכל הפנימי בשואב המתאפשר הודות לשילובה של מערכת תמיכה S-Mopping המבקרת את מילוי המים בשואב ממיכל המים בנפח 2.5 ליטר בתחנת העגינה לתוצאות שטיפה נקיות.

שואב האבק הרובוטי מגיע עם מערכת ניקוי וניגוב משופרת לזיהוי שטיחים מתקדם והרמה אוטומטית (עד 7 מ"מ) של משטחי המברשות הסיבוביות כך שהשואב מרים באופן אוטומטי את בסיסי המטליות לאחר השטיפה ומנוע את הלכלוך וההרטבה של השטיחים. בשילוב עוצמת שאיבה אדירה של 4000Pa ומנוע שאיבה מהחזקים בשוק הניתן להפעלה ב-4 מהירויות שונות לכל יישום וצורך: שקט, רגיל, חזק וטורבו.

סוללת השואב מגיעה בקיבולת עוצמתית של 5200mAh ומאפשרת עד שעתיים של עבודת ניקיון רציפה וטעינה בהתאם לצורך. השואב חוזר לעמדת העגינה לטעינה ומילוי מים (על פי הצורך) ובסיום שב להמשך ניקיון בנקודה שהפסיק.

ה- Xiaomi Robot Vacuum X10+ מגיע עם חיבור אלחוטי ליישומון Mi Home והוא בעל תמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa (2022.8) ו- Google Assistant, לתפעול נוח. דרך האפליקציה ניתן לזהות ולבחור חדרים ואזורי ניקוי, קבלת התראות על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית וכדומה וצפייה במפת הניקיון בזמן אמת ועוד.

המחיר: 4,190 שקל

xiaomi robot vacuum x10+. יחצ שיאומי,
xiaomi robot vacuum x10+/יחצ שיאומי

אחריות, אפליקציה ומבצע השקה

את שואבי האבק החדשים מבית שיאומי ניתן לרכוש בסניפי רשת שיאומי - Mi Store באתר שיאומי ישראל ובסניפים ואצל המשווקים המורשים.

שואב האבק הרובוטי ותחנת העגינה מגיעים עם שנת אחראיות מלאה על-ידי קבוצת המילטון היבואן הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully