וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הג'ינסים, הריחות, הטעמים והמראות הכי שווים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 17:17

פראדה ואיב סאן לורן מפנקים את הנשים, סופר פארם מרחיבה את סדרת The Inkey List, באמריקן איגל משיקים קולקציית מכנסי ג'ינס מושלמת, סערה בעולם השערה של דייסון, IL MAKIAGE מחזירים לשנות ה-70, -ניחוח הכותנה מגיע לללין, ההפתעות של רשת יין בעיר

קפה בפריז קולקציית h&m. הנס ומאוריץ,
קפה בפריז קולקציית h&m/הנס ומאוריץ

קפה בפריז

מתגעגעים לפריז? אתם מוזמנים להתנחם עם הקולקציייה החדשה והקמפיין של , H&M שמביאים לישראל ניחוח פריזאי עם השקת קולקציה חדשה ובראסרי Hennes בסרט קמפיין חדש-יעד אופנה בדיוני המציג את תרבות הבראסרי האייקונית של פריז, פשוט לשבת בבבית קפה פריזאי, באוויר הפתוח ולהביט בסטייל של העוברים ושבים ברחובות העיר כי האופנה מיועדת לכולם והכל אפשרי.

את הקמפיין מובילות נעמי קמפבל על תקן התיירת הסקרנית, הדוגמנית ג'יל קורטלב, תיירת שזה עתה נחתה בעיר, שתיהן יושבות בבית קפה שותות קפה, וצופות בחברי הקאסט- זוג יוצרי התוכן,Young Emperors , הדוגמניות ג'ורדן בארט, פאלומה אלסר והתאומות המשפיעות מולי וריס בלוטשטיין, צועדות ברחובות המרוצפים לבושות במיטב פריטי קולקציית H&M AW22.

את הסרט ביים ברדיה זיינאלי שחוגג את פריז ומעניק השראה אופנתית לכולם שאמר כי תענוג לעבוד עם H&M על הסרט בהשראת העיר הקרובה לליבו עם אופנה שנהדרת לכולם, מה שהקמפיין מצטיין בו. קמפבל. קולקציית AW22 היא התגלמות הסגנון הפריזאי הקלאסי - בטוחה וכזו הניתנת לשילובים אין סופיים, יש בה חצאיות מיני, מעילים ומגפיים שהם פריטי המפתח של הקולקציה, גוונים חמים הכוללים כתום, אדום ובורדו, המשתלבים בסטיילינג עם משבצות-על משבצות, תוסיפו לשיק אביזרים נוצצים, תיקי מאקרו וסריגים גדולים ואקספרסיביים ישלימו את המראה הכולל.

קפה בפריז קולקציה וקמפיין ל h&m. האנס אנד מאוריץ,
קפה בפריז קולקציה וקמפיין ל h&m/האנס אנד מאוריץ

באמריקן איגל מגשימים חלומות

אמריקן איגל מוכיחים כי השמיים הם הגבול כשמדובר בהשקת קולקציית ג'ינסים חדשה שמביאה עידן חדש והיצע מטורף של גזרות לנשים ולגברים.

קולקציית הג'ינסים היא שילוב של טכנולוגיה מתקדמת בבד הג'ינס העשוי בחלקו סיבים טבעיים, מה שהופך את הבדים לרכים ונעימים ולא כאלה שהם סיוט ללבוש שלא לדבר כשיושבים איתם כי זו האג'נדה של המותג-לגרום לכולם להרגיש בנוח עם מכנסי הג'ינס לאורך כל היום, כי אינדיבידואליות, חופש וביטוי אישי הם המסר.

הטכנולוגיה שהופכת את הבדים לגמישים, מאפשרת טווח תנועה מלא ופונקציונאליות מרבית. באמריקן איגל לא נרדמים במשמרת ומחדשים כל הזמן את קולקציית הג'ינסים לא רק דגש על טכנולוגיה חדשנית, גם מגוון גזרות: גבוה, נמוך, צר רחב וקרווי למי שיש מותניים צרים ולא אוהב את הרווח שנוצר מאחור, ודגמים המשלבים אלסטיות בחלק האחורי של הג'ינס שקשיח מלפנים, ללוק וינטג'י.

מותג אמריקן איגל חורט על דגלו את נושא הקיימות ושמירה על איכות הסביבה וכחלק מהאג'נדה, המותג עובד על מאמצי חסכון בשימוש במים במהלך הייצור, קולקציית הג'ינסים מסומנת בחנויות תחת הסלוגן REAL GOOD. קולקציית הג'ינסים רחבה ומגוונת וכוללת 25 גזרות שונות, מעל 100 שטיפות וטווח מידות רחב: נשים ממידה 32 ועד 56 וגברים ממידה 34 ועד מידה 46 (מידות אירופאית).

בקשתם שטיפות? יש מגוון עצום שעונה על כל טרנד ובכל הגזרות המובילות, משטיפה שחורה חלקה ועד בהירה, שטיפות בסגנון קלאסי ושטיפות טרנדיות ווינטג'יות. מנעד הגזרות מתאים לכל מבנה גוף, קולקציית הנשים כוללת 4 גזרות: MOM-גזרת מותן גבוהה בה הג'ינס יושב בצורה ישרה לאורך הרגל עם פתח רגל צר, הגזרותMom Straight: , Mom Strigid, Mom Curvy & Mom Baggy; Flare-ג'ינס במראה רטרו עם פתח רחב הגזרות: Low-Rise Flare, Super Hi-Rise Flare, Festival Flare, Hi-Rise '90s Flare; Jeggings-נראה כמו ג'ינס ומרגיש כמו טייץ, פתח רגל צר ותמיכה מרבית; Wide Leg jeans-ג'ינס בגזרה גבוהה היושב בצורה רחבה לאורך הרגל עם פתח רגל רחב. הגברים ייהנו מ 6 גזרות: SKINNY-צמוד לאורך כל הרגל; SLIM-יושב כמו הסקיני ומעט רחב בקרסול הרגל; SLIM STRAIGHT-גזרה ישרה מלמעלה ועד למטה; ORIGINAL-גזרה רחבה; ATHLETIC-גזרה חדשה המתאימה למבנה גוף של מתאמנים, רחבה באזור האגן והירכיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
באמריקן איגל מגשימים חלומות-קולקציית גינסים חדשה. יח"צ,
באמריקן איגל מגשימים חלומות-קולקציית גינסים חדשה/יח"צ

ניחוח אישה

מותג הבישום האיטלקי PRADA משיק בושם חדש לנשים: PRADA PARADOXE ניחוח פרחוני ענברי, הממציא מחדש את הרעננות, לוכד את מהות האישה של פראדה הבלתי ניתנת להגדרה ומשתנה כל הזמן אבל נשארת תמיד היא עצמה.

הבושם מציג זר פרחים לבנים על-זמניים שהומצא מחדש לחותמת ריח אוונגרדית. הבושם הנשי, הייחודי, החדש חוקר את הסימביוזה של הסתירה המוטמעת עמוק בתוך פראדה: אומנות וטכנולוגיה, מסורת ומודרניות, אתגר ועידון, קפדנות ופנטזיה.

הבקבוק בהשראת הלוגו המשולש המקורי והאיקוני של פראדה, במעבר מהעיצוב המסורתי של בקבוקי בושם, בקבוק הפלקון הוא מינימלי ויוקרתי ושוכב על צידו, המבנה הרדיקלי של הבקבוק עוטף את הקודים של תחכום ואוונגרדיות, המאפיינים את בית פראדה, עם רמיזה של אקסצנטריות.

צורת המשולש מנוגדת לזוויות המעוגלות, הלוגו מודגש בשחור על ורוד אלמוג עדין עם משאבה זהובה המשקפת את לוגו הזהב המוטבע על הפקק השחור. על כל קופסה מופיע קוד QR בסילואט של משולש פראדה. נאמנים לרוח היצירתית של המותג ותחת ניהולה של מיוצ'ה פראדה וראף סימונס, את הבושם רקחו המאסטר פרפיומרים בחברת ג'יבודאן נאדאז' לה גרלנטזק, שימאלה מזונדיה, ואנטואן מזונדייה.

הניחוח הוא חושני נשי ועוצמתי עם ביטויים מנוגדים ותווים בולטים של נרולי ויסמין, פרחוניות של פרחים לבן, ניצן נרולי, לב ברגמוט מקלבריה, תמצית טנג'רין, אקורד אגס, תמצית נרולי ותמצית ניצן נרולי, אבסולוט של לב פרחי תפוז טוניסאי, אבסולוט של יסמין סמבק. אקורד ענבר, שרף בנזואין מלאוס, חליטה של וניל בורבון פרימיום ממדגסקר, אקורד מושק לבן. מרכיבי הבושם מופקים ונרכשים באופן בר קיימא, לרבות שמן נרולי ממרוקו, חליטת וניל, ולב ברגמוט מקלבריה.

התהליך הרב-שלבי משלב טכנולוגיות מתחומי הביולוגיה וההנדסה ומאפשר להפיק ענבר באופן טבעי מקנה סוכר מה שמריך פי 100 פחות אדמות חקלאיות. מולקולת המושק החדשה שנוצרה עבור הבושם, נוצרה מהמולקולות הדיפוזיות ביותר שקיימות. כמותג המחויב ליוזמות ופריטים מעוצבים המקדמים שינוי חיובי ומתוך מודעות לסביבה, הדבר יוצג באופן גלוי בנקודות המכירה ובאמצעות כלים ונכסים חינוכיים. הקופסה והבקבוק ניתנים למיחזור, לקופסאות תו תקן FSC™ MIX המבטיח בחירה ברת-קיימא יותר של נייר וקרטון.

כל סדרת פראדה פרדוקס ניתנת למילוי מחדש, דבר המאפשר שימוש בפחות חומרי אריזה. בקבוק 50 מ"ל ו-100 מ"ל של מילוי, מסייעים להפחית 40% חומרים לעומת 3 בקבוקי 50 מ"ל של פראדה פרדוקס, ההפחתה כוללת 29% זכוכית, 67% מתכות, 46% פלסטיק ו-39% קרטון.

את הקמפיין מובילה אמה ווטסון, שחקנית, אקטיביסטית ואומנית בריטית הנכללה ברשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר של מגזין טיים, עבודתה כשגרירה מטעם האו"ם והפמיניזם האסרטיבי, הישיר והענייני שלה, משלימים את עבודתה כשחקנית עטורת פרסים. ווטסון ביקשה לביים את הסרט וזו לה הופעת בכורה לפני ומאחורי המצלמה. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent משיק את LIBRE LE PARFUM-ניחוח חדש שהוא תערובת אקסטרווגנטית עם חותמת ריח חדשה, פרחונית, פיקנטית של דבש (בכל זאת ראש השנה), ניחוח אינטנסיבי שהוא כמו אש בתוך בקבוק.

ליברה גרסת 2022, לוכדת את הפרשנות האינטנסיבית, החושנית והצורבת ביותר של הניחוח שהפך לאייקון קוטור, צמד המאסטר פרפיומרים אן פליפו וקרלוס בן-נעים (IFF) מביאים ניחוח פריחת תפוז חושנית ולבנדר, פרץ תבלינים חמים, ברגמוט מקלבריה שבאיטליה הנקטף ידנית ובאופן בר-קיימא מנובמבר עד פברואר, ג'ינג'ר, וניל, עור, זעפרן הגדל באוריקה-הגנים הקהילתיים של איב סן לורן למרגלות הרי האטלס שבמרוקו הגורם לניחוח לבעור, ממש כמו שהיה בשנות ה-70, כשאיב סן לורן יצר את אופיום בושם שהפך לפורץ דרך של המותג.

הבושם חם ולוהט בניחוחו ובצבעו, ממש כמו מרוקו שהייתה אהבתו הגדולה של סאן לורן, עם חותמת ריח ייחודית. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

ניחוח אישה בשמים חדשים לפראדה ולאיב סאן לורן. יח"צ,
ניחוח אישה בשמים חדשים לפראדה ולאיב סאן לורן/יח"צ

שפתיים אייקוניות

השפתון ל'אבסולו רוז' של לנקום, נוצר ב-1990 והפך לשפתון אייקוני שמתעלה מעבר לזמן, שבליבו טמונה מורשת של מומחיות צרפתית ייחודית הסמל המסחרי שלו הוא הוורד הזהוב המעטר את הפקק-חותמת המסמלת את האהבה של לנקום לנשיות.

בהשראת תכשיטים יוקרתיים, ל'אבסולו רוז' החדש מגיע בעיצוב אלגנטי, עם מנגנון הלחיצה המוכר הנערץ על-ידי נשים בעולם. ל'אבסולו רוז' ממציא את עצמו מחדש במשך עשרות שנים, השנה האייקון מתחדש עם ל'אבסולו רוז' קרם L'Absolu Rouge Cream ול'אבסולו רוז' מאט Drama Matte מועשרים במרכיבי המעניקים נוחות מענגת וצבעים ייחודיים.

השפתון האייקוני חוזר בעיצוב מהודר, התגלמות האומנות הצרפתית, מועשר בתמציות גרנד רוז'-תערובת מולקולות פעילות מלב הוורד, מרכיבים פעילים כמו: שמן אתרי ורד דמשק; תמצית ורד סנטיפוליה; חומצה היאלורונית: תרכובת אוטמת לחות המעניקה עד 18 שעות הזנה, 30% מרכיבי לחות עשויים מוורדים. תרכובת סאבלימאט לגימור מאט שאינה מייבשת את השפתיים. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובאתרי המכר השונים.

שפתיים אייקוניות לאבסולו רוז' של לנקום. יח"צ,
שפתיים אייקוניות לאבסולו רוז' של לנקום/יח"צ

הרשימה השווה

התאהבתם במותג הטיפוח האנגלי The Inkey List, בטח תשמחו לשמוע שרשת סופר-פארם מרחיבה את מגוון המוצרים של המותג הצעיר והטרנדי שמציע סדרת מוצרי טיפוח מינימליסטיים ואיכותיים מבוססים על רכיבי מפתח בטיפוח העור כמו קולגן, רטינול וקפאין.

המגוון החדש כולל מוצרים עם רכיבים כמו באלם ניקוי שיבולת שועל, ופילינג חומץ תפוחים, לצד שני מוצרי טיפוח לשיער. את מותג The Inkey List הקימו ב-2018 קולט לקסטון ומארק קארי באנגליה, מאמונה והבנה כי רכיבי טיפוח ושילוב נכון ביניהם, יוביל לבחירת מוצרים מדויקת.

שם המותג מורכב מהמילים KEY INGREDIENTS וככזה, הוא מציע מוצרים איכותיים ומינימליסטיים המבוססים על רכיבי מפתח-קולגן, רטינול, קפאין ומגוון חומצות טיפוליות לעור-היאלורונית, סליצילית, פוליגלומטית, אלפא בטא ועוד, שעד לפני מספר שנים היו נחלת הקוסמטיקאיות בלבד. לא משנה מהו סוג עורכם, ל- THE INKEY LIST מגוון שילובים המאפשר בחירה והתאמה מדויקת לצרכי כל סוג עור, שגרת הטיפוח, לצד איורים שמסמנים מתי כדאי להשתמש בכל מוצר ובהתאמה ליום ולילה.

בסדרה: סרום חומצה היאלורונית לשיער מעניק לחות ומטפל בפריז לשיער, מסייע בהענקת מראה שיער פחות שביר, מתאים לכל סוגי שיער; סרום פפטידים טיפולי לשימוש לאחר החפיפה או בשילוב עם שמפו או מרכך עם שני סוגי פפטידים-שרשראות חומצות אמינו המחזקות את החלבונים שבשיער, מסייע בהענקת נפח לקווצות השיער ובריכוכו; באלם שיבולת שועל המכיל שמן שיבולת שועל, נוגד חמצון טבעי הנלחם בנזקי הסביבה, מסיר איפור ועודפי שומן מבלי לפגוע בעור עדין או מגורה ולא מוריד את רמת הלחות שלו, מסייע בטשטוש אדמומיות;

פילינג חומץ תפוחים קליל המכיל %10 חומצה גליקולית ומועשר במיצויי פירות ונוגדי חמצון; תכשיר חומצה סוקסינית לטיפול מהיר בפצעונים, מועשר בחומצה סוקסינית בריכוז 2% ובחומצה סליצילית המסייעת בצמצום וטשטוש פצעונים; תכשיר סרמידים לטיפול לילה עשיר בקומפלקס סרמידים ובחומצה היאלורונית; קרם עיניים רטינול; קרם עיניים קליל היכול לשמש גם כפריימר. להשיג בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין. מוצרי השיער זנמינים רק באונליין.

הרשימה השווה  the inky list מתרחבת. יח"צ,
הרשימה השווה the inky list מתרחבת/יח"צ

בהשראת שנות ה-70

רוצות להכניס קצת בלינג לחיים? הכירו את קולקציית האיפור של מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE והיוטיוברית KATHLEEN LIGHTS DAY TO DISCO, שת"פ בלעדי שהוליד מארז נוצץ וייחודי, בגוני זהב וורוד בהשראת שנות ה-70.

גוני הקולקציה מתאימים לשימוש בשעות היום ועם טאץ' של שימר, מקבלים איפור ערב מהפנט, בהשראת הפלטה הקבועה של קטלין. קולקציית Day To Disco כוללת: פלטת צלליות Disco Fox יוקרתית עם 15 גוונים חמאתיים הניתנים לשילוב ב-3 גימורים: מט, מטאלי ומבריק, המגוון כולל גוני ניוד חמים וקרירים האהובים על Kathleen Lights, גוני יין שמפניה מטאליים ומנצנצים. הצלליות עמידות לאורך זמן בפני זיעה, ללא שמן, אלכוהול, סולפטים, פרבנים ופתלטים; עפרונות עיניים קרמיים GROOVY GLIDE LONG-WEAR, ב-3 גוונים, נמרחים בקלות וניתנים לערבוב, בטוחים לעיניים רגישות, עמידים במים ואינם מדגישים קמטוטים, ללא אלכוהול, סולפטים, פרבנים וגלוטן Sonny-גוון ענבר ברונזה בגימור מטאלי מחזיר אור, Far Out-גוון יין קטיפתי בגימור מט סוער, Super Trouper-גוון אספרסו קלוי בגימור מטאלי מחזיר אור.

כל המוצרים לא נוסו על בעלי חיים. עוד בהשקה גיליונות מדבקות Good Vibes ובונוס מתנה לרוכשים את האוסף המלא-מהדורה מוגבלת של מארז מסוגנן בצורת תקליט. להשיג ברשת חנויות IL MAKIAGE ובאתר.

בהשראת שנות ה-70  KATHLEEN LIGHTSXIL MAKIAGE. יח"צ,
בהשראת שנות ה-70 KATHLEEN LIGHTSXIL MAKIAGE/יח"צ

סערה בעולם השערה

המותג Dyson הוכיח מזמן כי הוא כאן כדי לשדרג את חיינו, בימים אלה מושק עכשיו מושק ה-Dyson Airwrap multi-styler שנחשב לדור הבא של ה-Airwrap כחלק מהרצון התמידי לחדש, מהנדסי המותג הפחיתו את גודלו והכפילו את אפקט קואנדה המחליק את הקצוות ומנטרל חשמל סטטי, למראה שיער בריא כמו במספרה והכי חשוב ללא חום קיצוני. ה-Dyson Airwrap multi-styler מגיע עם מסלסלי עיצוב חדשניים, ההופכים את עיצוב הגלים והתלתלים לקל ומהיר יותר, הם מאפשרים עיצוב דו-כיווני ללא הצורך להחליף מברשות באמצע העיצוב.

המכשיר מצויד באביזר ייבוש דו שימושי, המנטרל חשמל סטטי ויכול להפוך למייבש עוצמתי בלחיצת כפתור, לאחר תהליך ניסוי מאומץ, מהנדסי החברה השיגו רמות זרימת אוויר, לחץ ושליטה שלא נראו בעבר.

החידושים של ה-Dyson Airwrap multistyler, המבוסס על הרכיבים המוצלחים של קודמו, הושגו דרך מחקר מתמשך, ניסויי משתמש וחידושים טכנולוגיים עליהם שוקדים מאז ההשקה הראשונה ב-2018, מהנדסי Dysonבולם, עבדו בשת"פ במטרה ליצור מכשיר מהיר, רב-גוני ופשוט לשימוש.

פיתוח מוצרים יעילים באיכות גבוהה ועמידות לאורך זמן באמצעות שימוש בכמה שפחות משאבים מעודדים את הדור הבא של המהנדסים לעיצוב עתיד בר-קיימא דרך טכנולוגיה, זה נראה בפעילות המנוע, יעילות המכשיר והביצועים המשופרים, שמובילים לצריכת אנרגיה מופחתת. בבסיס ההשקה הרעיון של שילוב מנוע מהיר עם לחץ גבוה שיעצים את אפקט קואנדה, מה שמאפשר למשתמשים להפוך את השיער למתולתל, גלי, או חלק ולייבש אותו מבלי להשתמש בחום קיצוני. ה-Dyson Airwrap multi-styler משתמש בזרימת אוויר עוצמתית ומדויקת על-מנת לעצב ולייבש את השיער ולהפחית את התלות בחום קיצוני כדי למנוע נזק.

מגוון אביזרים המותאמים לכל סוגי השיער מאפשרים לדלג בין מגוון מצבים, להעביר את השיער במהירות מרטוב ללח במצב Pre-Style, או לסיים את העיצוב על-ידי מצב Smoothing.

סערה בעולם השערה airwrap multi  styler של דייסון. יח"צ,
סערה בעולם השערה airwrap multi styler של דייסון/יח"צ

ניחוח כותנה

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה ניחוח חדש COTTON CLOUD וסדרת מוצרי אוירה במהדורה מוגבלת לחג. הניחוח שואב השראה מרכות פרח הכותנה. בנוסף הרשת משיקה קולקציית אביזרים הכוללת: פמוטים, נרות, מבשמי אווירה, צעיפים ועוד, בגוני חום, סגול וצבעי כותנה לבנה עם אלמנט פרח הכותנה.

בין פריטי הסדרה: פילינג גוף, קרם ידיים, קרם גוף, מי גוף, קצף אמבט, כדור מלחים, בושם טקסטיל, קופסאות מתנה מעוצבות, מוצרי אווירה ומוצרים נלווים כמו תיק כותנה, תיק רחצה, מבשמי טקסטיל, דיפיוזר בניחוחות הקלאסיים של הרשת, מארז שלישיית מיני דיפיוזרים; קיט טיפוח הכולל קרם ידיים וקרם גוף; מארז תיק רחצה שבו תיק מעוצב, קרם ידיים, קרם גוף וסבון מוצק; מארז כותנה עם קופסה מעוצבת, קרם גוף, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף וכדור מלחים; מארזי מוצרים בשלל גדלים המכילים את מוצרי המותג ביניהם: קרם גוף, קרם ידיים, פילינג גוף, קרם סופלה, קצף אמבט וגוף, קרם מזין לכף הרגל, ספוג פרח תחרה, קצף אמבט וגוף, מי גוף וספוג במבוק .להשיג ברשת החנויות ובאתר.

ניחוח כותנה ללין משיקה ניחוח חדש. יח"צ,
ניחוח כותנה ללין משיקה ניחוח חדש/יח"צ

כניסה יפה

Nutri Care נכנסת לראשונה לתחום הביוטי ומשיקה סדרת ביוטי קולגן H הכוללת: קרם הזנה ביוטי קולגן H הרכיבים הפעילים: קולגן וחומצה היאלורונית שמנים ותמציות צמחים פעילים של: רימונים, קלנדולה, נר הלילה וחוחובה; ביוטי קולגן סרום פנים וצוואר חומצה היאלורנית אנטי אייג'ינג עשיר ופעיל.

הרכיבים הפעילים: חומצה היאלורנית, קולגן, שמנים ותמציות צמחים פעילים כמו שמן חוחובה ושמן רוז היפ, ותמציות אלוורה וקמומיל; קרם לחות לפנים אנטי אייג'ינג עם רכיבים פעילים כמו: קולגן וחומצה היאלרונית, שמנים ותמציות צמחים פעילים: רימונים, קלנדולה, נר הלילה וחוחובה. המוצרים אינם מכילים פרבנים, שמן מינרלי וכימיקלים מזיקים. המוצרים ידידותיים לסביבה, לא נוסו על בעלי חיים.

להשיג בלמעלה מ- 1000 נקודות מכירה בישראל ביניהם: בתי מרקחת, רשתות פארם, קופות חולים, חנויות טבע, רשתות טבע ,מכוני כושר וקליניקות פרטיות.

כניסה יפה נוטרי קר נכנסת לתחום הביוטי. יח"צ,
כניסה יפה נוטרי קר נכנסת לתחום הביוטי/יח"צ

פריצת דרך לשיער

מותג ADDMINO-18 מציג פריצת דרך מהמעבדות המתקדמות של חברת H.S.A באיטליה, נוסחת הטיפוח המהפכנית מבוססת על פורמולת חומרים טבעיים, המשקמת בצורה דרמתית ותוך מספר דקות, שיער פגום בעקבות פעולות כימיות, שימוש במכשירים לעיצוב שיער ונזקים סביבתיים.

המוצרים מיועדים לטיפול מקצועי במספרה ובבית. והם מכילים 18 חומצות אמינו הקיימות באופן טיבעי בקרטין שבשיער, המסייעות בשמירה על בריאותו וחוזקו, הנוסחה של ADDMINO-18 מבוססת על חומרים טבעיים: חומצות פרי, מלחים מינרלים וטכנולוגיה חדשה של היפר פיגמנטציה נוגדת חימצון, שגלו חוקרי החברה בחומצות פרי הקפה המכילות תערובת של רכיבים עוצמתיים בשם Pulp Alpha Actipone שמנקה, מרככת ומעניקה לחות לשיער.

תהליך שיקום השיער משלב טיפול מקצועי במספרה והמשך טיפול ביתי. מוצרי הסדרה: תרסיס משקם Hair reborn elixir המגן על המבנה הפנימי והחיצוני של השיער במהלך טיפולים כימיים, התרסיס מאפשר ביצוע מידי של טיפולים כימיים כמו חמצון וצביעה ללא חשש מגרימת נזק לשיער לשימוש מקצועי במספרה; Hair reborn cleanser שמפו מגן ומשקם, מכין את השיער לטיפולים עתידיים הודות לנוסחה ייחודית עשירה ברכיבים פעילים המסייעים בהתחדשות רקמת השיער לשימוש מקצועי וביתי; Hair reborn mask-מסכת שיקום והזנה עוצמתית המעניקה לחות לשיער, מחזקת ומגינה; קרם משקם Hair reborn leave-in מעניק אפקט נוגד קרזול מגן על השיער מפני חום ונזקים סביבתיים. להשיג במספרות המובחרות ברחבי הארץ.

פריצת דרך לשיער addmino 18. יח"צ,
פריצת דרך לשיער addmino 18/יח"צ

אנטי שומן

מותג הקלין ביוטי LAVIDO, משיק קרם לחות ייחודי ל עור שמן הנוטה להבריק, הקרם מבוסס על 17 תמציות טבעיות ופעילות ביניהן: תמצית פעילה ממיצוי פרי העגבנייה (ליקופן); תמצית פקעות נרקיסים עם חומר פעיל; תמצית רימון, זרעי אשכולית והממליס.

הקרם יעיל במיוחד בספיחת שומן (סבום) , כיווץ הנקבוביות ובהענקת מראה עור אחיד שאינו מבריק בנוסף, לקרם תועלות מרכזיות באנטי אייג'ינג הודות לתמציות פעילות המסייעות בעיכוב תהליך הזדקנות העור ותורמות להענקת נפח ולמיצוק. להשיג: חנויות המותג של לבידו, באתר המותג (משלוח חינם) , אתר האונליין של סופרפארם רשתות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים

אנטי שומן לחות של לבידו. אורלי אייל,
אנטי שומן לחות של לבידו/אורלי אייל

גמישה ונוחה

מותג ההלבשה התחתונה טריומף, משיק את FLEX SMART-חזייה קלה במיוחד הנעה בהרמוניה עם תנועות הגוף לתחושת נוחות לאורך כל היום. ההשראה לחזיית FLEX SMART היא האישה שלובשת חזייה לאורך כל שעות היום והיא חלק ממנה, החזייה גמישה ומתאימה את עצמה לגוף, ועוצבה במטרה שלא ירגישו אותה על הגוף, יש לה מבנה חלק כמו עור שני והיא עשויה מחומר מיוחד המווסת את טמפרטורת הגוף, היא מיוצרת מבד דק במיוחד, קלת משקל, רכה להפליא ובעלת קאפ חלק ונוח שאפשר ללבוש בקלות ובנוחות לאורך כל היום.

החזיה מרופדת ונתמכת על-ידי Flex tech עם כוסות מתיחה 4D נגד קמטים, מתאימה לכל מידה וצורה ויושבת בצורה מושלמת וצמודה לגוף בשל גמישות, להשיג ברשת חנויות טריומף, באתר האונליין וברשתות וחנויות נבחרות להלבשה תחתונה.

גמישה ונוחה פלקס סמארט של טריומף. יח"צ,
גמישה ונוחה פלקס סמארט של טריומף/יח"צ

חגים טעימים

רשת יין בעיר, נחשבת ובצדק לאחת מחנויות היין והאלכוהול הגדולות והמובילות בישראל, לרשת יש מגוון יינות משובחים מכל העולם וראש יצירתי שמכין מארזים שכל אחד ישמח לקבל. לקראת חגי תשרי, משיקה הרשת מגוון מארזים מעוצבים ביניהם: מארז חג ישראלי-אדומים: מארז המכיל בקבוק לה פיאצה מרלו ( יין אדום יבש, עמוק ושופע בעל ארומה פירותית של שזיף שחור ודובדבן ); בקבוק לה פיאצה קברנה סוביניון ( יין אדום יבש, מאוזן ושופע בעל ארומה המשלבת פירות יער שחורים ווניל ) ושתי כוסות יין יוקרתיות. מארז חג ישראלי מכיל בקבוק לה פיאצה גוורצטרמינר ( יין לבן חצי יבש בעל ארומות פירותיות וטעם מרענן ) ; בקבוק לה פיאצה קברנה סוביניון ( יין אדום יבש, מאוזן ושופע בעל ארומה המשלבת פירות יער שחורים ווניל ) ושתי כוסות יין יוקרתיות. להשיג ברשת יין בעיר ובאתר.

אוהבים בשר? רשת "נתח קצבים" משיקים מארז חג הכולל: בוצ'ר עץ-קרש חיתוך/ הגשה, סכין שף 21' מסדרת העץ מבית נתח קצבים, דבש של אנשי הדבש ומלחייה גורסת יוקרתית. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

מארז "לחיי הטבע" של יקב תבור חוגג 10 שנים למהפכה האקולוגית של היקב המארז מכיל שני בקבוקי יין, אדום ולבן- שרדונה מסדרת אדמה ו-eco אדום ו-2 כוסות יין מעוצבות ללא רגל בעיטור לוגו התנשמת של היקב. מארז "לחיי הטבע" מבטא את תמצית עשייתו ופועלו של היקב ב-10 השנים האחרונות, ונותן הצצה לאיכויות הענבים, בזכות הגישה האקולוגית בכל כרמיו. כל חלקה מגודלת בקפידה תחת תנאי הקיימות ושמירה על סביבה אקולוגית אשר יוצרת קרקע עשירה וגפנים חיוניות, במינימום התערבות של הכורם.

eco אדום- בלנד אדום עמוק ומורכב עם טעמי פירות שחורים מהחלקות המשובחות ביותר מבין כרמי היקב בגליל העליון וברמת הגולן. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי שרדונה מסדרת אדמה- יין פירותי עשיר בעל אופי נעים ומעודן ממיטב ענבי השרדונה של היקב בצפון רמת הגולן. 50% מהיין עבר יישון קצר של 3 חודשים בעץ אלון צרפתי בכדי להעניק ליין מימדים נוספים.

מחלבות גד, משיקים מארז חגיגי לכבוד חגי תשרי, מאחר ורוב ארוחות החג הן בשריות, אין פינוק גדול יותר ממארז חלבי חגיגי ומושקע המשלב גבינות איכותיות, לצד רטבים ומוצרי מעדנייה משלימים לחוויית האירוח המושלמת או כמתנת חג ליקירנו. את המארזים החגיגיים ניתן להזמין בחנות האונליין החדשה של המחלבה, המאפשרת בחירת מועד הגעת המשלוח מראש והוספת ברכה אישית.

החנות מציעה לראשונה לצרכן הפרטי לצד המגוון העשיר שהוא מכיר, גם מוצרי חלב שעד היום נמכרו רק למסעדות ובתי עסק- מוצרלה בוראטה, שמנת מתוקה טרייה, חלב גד, רטבים מיוחדים, חמאה במנות אישיות ועוד. זוהי הפעם הראשונה שהצרכן בבית יוכל להשתמש בחומרי גלם המקצועיים בהם משתמשות המסעדות הטובות בישראל. האתר מציע 230 מוצרי גבינות (כאשר כיום יש כ-100), מארזי שי, מוצרי אאוטלט. בין המארזים: מארז לארוחה איטלקית המכיל: גרנה משולש, קואטרו פרומאג'י, בוראטה, רוטב אלפרדו, גבינת שמנת כמהין 30%, צ'דר, פסטה רומו, מחית כמהין, רוטב עגבניות שרי; מארז קולינרי המכיל: בוראטה, מנורי, פטה כבשים, פקורינו, קממבר, גאודה עזים פרוס, בלסמי מצומצם, זיתי קלמטה, ממרח מוטי שף, דוקים עידית וסביון; מארז משפחתי המכיל: גבינת שמנת ניו יורק 30%, לאבנה שמן זית, בולגרית פרוסות, בוראטה, חלומי, משולש פקורינו, מטבעות עזים, קרקר עידית וסביון, ממרח מוטי שף, צ'יפס כמהין, בויוס עידית וסביון . תכולת המארז עשויה להשתנות בהתאם למגוון המוצרים.

איה תמם משיקה לראש השנה מארזי חג מפנקים של קינוחים מעוצבים, המארז החגיגי משלב עוגיות חמאה מעוצבות בציפוי קרם רויאל אייסינג עם מוטיבים של החג ביניהם : ברכות ראש השנה עם טעם של פעם, תפוחים אדומים עסיסיים ועוד. עוגת הדבש הקלאסית מקבלת במארז טוויסט טרנדי בצורת הגשה מיוחדת של עוגה על מקל ארטיק, מארז מקרונים ונשיקות צבעוניות.

חנויות דיילי'ס ((Daily's, רשת מזון טרי מבית סופר-פארם, משיקה ליין מוצרים חגיגיים לכבוד ראש השנה הכוללות עוגות קונדיטוריה מפנקות, דבש איכותי זרי פרחים ומארזים מיוחדים. בין המארזים: ראש השנה בטעם קלאסי-עוגת דבש של קונדיטוריית לה פרינה; ראש השנה עם טוויסט-עוגת דבש ושקדים של קונדיטוריית לה פרינה; ראש השנה עם טוויסט-עוגת דבש עם פירות יער של קונדיטוריית לה פרינה; מארז מפנק עם כל המוצרים הכי חשובים-מהדורה מיוחדת של לייף וולנס הכוללת שמן זית, טחינה ודבש של מותג ג'השאן; דבש טהור מפרחי בר-בקבוק בבקבוק לחיץ של מותג חקלאות עין חרוד; מגוון זרי פרחים בגדלים שונים לחג; מארז אישי ומתוק הכולל יחידות מקרון דבש, פינסייר אפוי, מדלן דבש ריקוטה של קונדיטוריית ביסקוטי. המארזים מצטרפים לפורמט חנויות Daily's מבית סופר-פארם המציע מזון טרי ואיכותי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך" - GRAB & GO .

חגים טעימים. יח"צ,
חגים טעימים/יח"צ

מארזים ונהנים

נעמן מבית אקסטרה ריטייל, משיקה קולקציית כלי בישול והגשה, בסדרת בישול הפרימיום ARISTOCRAT סוטאז'ים, מחבתות, סירים, קלחות וסיר מולטיקוק; בסדרת כלי האירוח Magical שעוצבה בסטודיו Tutto Arte כלים בעיטורי פרחים מעודנים; בסדרת האירוחGreen Night מבית המותג האוסטרלי Maxwell & Williams , ן כלי אירוח והגשה מעץ בשילוב קרמיקה בעיטורי אלמנטים מהטבע של פרחים ועלים ירוקים, בסדרה מגוון צלחות אוכל, תבניות הגשה מלבניות ואובליות, קנקנים, קערות סלט עם כפות הגשה; בסדרת הפרימיום ARISTOCRAT שבפיתוח נעמן, סירים, מחבתות וקלחות בגדלים משתנים, סוטאז' וסיר מולטיקוק, עשויים אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה וציפוי חיצוני Hard Anodized המקנה חוזק ושמירה על חום מירבי, לכלים תחתית תרמית המתאימה לכל סוגי הכיריים וציפוי non stick איכותי, הידיות המעוצבות חלולות ואינן מתחממות; בסדרת Magical-פרי עיצוב סטודיו הבית Tutto Arte, מבחר כלי הגשה ואירוח עם עיטורי פרחים עדינים; סדרת ix&match ממשיכה להוביל עם מבחר כלי הגשה מפורצלן בגוני שחור לבן, בסדרה צלחות ל-3 מנות, קערות ופלטות הגשה.

מותג סודהסטרים, משיק לחגים את מכשיר TERRA, עם חוויית משתמש משודרגת, המכשיר משלב מראה מט ומבריק, וזכה בפרס היוקרתי GOOD DESIGN 2021 כאחד המוצרים הביתיים החדשניים והמתקדמים ביותר. למכשיר כפתור הגזה גדול מבעבר ובקבוק שניתן לרחוץ במדיח הכלים. המכשיר הוא חלק מקולקציית הדור החדש של מכשירי ההגזה לצד ה-ART וה- DUO עם חיבור ה-Quick Connect לחווית שימוש מתקדמת המאפשרת חיבור מהיר וקל של מיכל הגז, ללא צורך בהברגה. סודהסטרים פועלת מתוך מחויבות לצמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. להשיג באתר וברשתות השיווק הנבחרות כגון שופרסל, רמי לוי, DIY, יוחננוף ועוד.

מירב רינגל, בעלת בית האמנות Glyphs לאמנות ולעיצוב הבית המתמחה בברזל, מציע אמנות ישראלית מקורית במארז הכולל מעמד אגרטל ומפיץ ריח פרחים לבנים, ארוזים בתיק אקולוגי. המארז כולל מעמד המעוצב כאגרטל, ב-4 דגמים שונים, ניתן לשלב במארז יותר ממעמד אחד וניתן לשלב מבחר מעמדים. הסטודיו מציע יצירות אמנות ישראליות מקוריות, ותמהיל עבודות אמנות שונות. "גליפס" מיצב עצמו כמודל להשראה של מעצבים בארץ ובחו"ל בזכות רעיונות פורצי דרך וחומרים איכותיים. להשיג בסטודיו גליפס, תל אביב או באתר.

מארזים ונהנים נעמן סודה סטרים וגליפס מפנקים. יח"צ,
מארזים ונהנים נעמן סודה סטרים וגליפס מפנקים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully