וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה את זה נכון: ציפי שביט תככב בקמפיין מודעות פיננסית לגיל השלישי

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 9:49

קמפיין חדש לבנק לאומי בכיכובה של ציפי שביט, לצידו של פרזנטור הבנק - גל תורן, יעלה במטרה לעורר מודעות להתנהלות פיננסית בטוחה בקרב בני הגיל השלישי, במקביל, יוקם המוקד הטלפוני הראשון במערכת הפיננסית, שבו לקוחות יוכלו לקבל סיוע במקרה של חשד לניסיונות פישינג

ציפי שביט - קמפיין. ארזביט,
ציפי שביט וגל תורן בקמפיין לבנק לאומי: המודעות להתנהלות פיננסית בגיל השלישי/ארזביט

בנק לאומי דיווח הבוקר (ה) על קמפיין חד שיעלה בקרוב בכיכובה של ציפי שביט שמטרתו לעורר מודעות להתנהלות פיננסית נכונה בגיל השלישי.

לצד זאת, הקמפיין יציג שירות לחדש שמציע הבנק במסגרתו יוכלו הלקוחות לקבל התראות לנייד על חשד לניסיונות הונאה. אתר ייעודי ובו מדריכים וסדנאות שיעניקו לבני הגיל השלישי כלים להתמודדות עם ניסיונות ההונאה, יושק במקביל.

תופעת ה"פישינג", (ניסיון הונאה באמצעות התחזות ברשת או בטלפון), התרחבה בשנים האחרונות בישראל ובעולם. לאחרונה אף הולכים וגוברים ניסיונות ההונאה באמצעות הטלפון.

בני הגיל השלישי מהווים יעד עיקרי לניסיונות "פישינג", לאור זאת וכחלק ממדיניות האחריות החברתית של הבנק, החליטו בלאומי לעורר את המודעות לנושא.

אביבית קליין ראש חטיבת משאבי אנוש האמונה על תחום האחריות החברתית: "החלטנו להשקיע משאבים בשמירה על בטיחות פיננסית של בני הגיל השלישי. אנו הראשונים במערכת הפיננסית להציע ללקוחות מעטפת של שירותים ייעודיים שיסייעו להם להתמודד בצורה מיטבית ככל הניתן עם ניסיונות 'פישינג'. המוקד החדש מאויש באנשי מקצוע שיודעים לתת תמיכה מתאימה ללקוחות, במקביל לשירות הייחודי שיתריע עבורם בהודעות SMS על תנועות חשודות בחשבונם".

המוקד הייעודי של לאומי, זמין במספר הטלפון 5360* והוא פועל בימים א-ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully