וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק, ניו יורק: נחנך המרכז החדש של אראל מרגלית במנהטן

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 15:13

קרן JVP הישראלית של אראל מרגלית, ביחד עם MINI מבית BMW השיקו את מרכז הקליימטק הבינלאומי בניו יורק. למעלה מ-250 חברות ישראליות ומהעולם כבר ביקשו להצטרף למרכז שייחבר בין קליימטק וסייבר, פינטק, אגריטק ופודטק

יור ומייסד jvp אראל מרגלית צילום שחר עזרן. שחר עזרן,
יו"ר ומייסד jvp אראל מרגלית/שחר עזרן

"פירסט ווי טייק מנהטן", שר לאונרד כהן - ומיישם אראל מרגלית: היזם הישראלי אראל מרגלית וקרן JVP שלו, יכולים לסמן כיבוש של יעד חשוב בזירת העסקים הבינלאומית: בערב (שעון ניו יורק, לפנות בוקר שעון ישראל) הושק בלב מנהטן מרכז הקליימטק הבינלאומי, שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם בין קרן ההון סיכון JVP,MINI מקבוצת BMW , עיריית ניו יורק ואוניברסיטת קולומביה.

המרכז החדש מוביל חיבור ייחודי בין סייבר, פינטק, אגריטק, פודטק ותחומים נוספים לקליימטק, החברות עוסקות בפיתוח אסטרטגיות חדשות להתמודדות עם משבר האקלים העולמי.

באירוע ההשקה השתתפו יו"ר ומייסד קרן JVP אראל מרגלית, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מייק פייטון, סגן נשיא MINI ומנהל פעילות MINI ביבשת אמריקה, יוהאן שווינד, מנכ"ל URBAN-X ומנכ"לי חברות הפורטפוליו של הקרן.

כשנתיים לאחר שהיזם והמשקיע אראל מרגלית השיק את מרכז הסייבר הבינלאומי בניו יורק, ושנה לאחר השקת מרכז הפודטק הבינלאומי בגליל פנתה חברת MINI מקבוצת BMW למרגלית במטרה לשתף פעולה ולהקים מרכז קליימטק בינלאומי בניו יורק.

שיתוף הפעולה הייחודי יפתח את הדלת לחברות המשתתפות במרכז לחיבורים בינלאומיים עם חברות טכנולוגיות נוספות ולהובלה של מציאת פתרונות חדשניים לעולם הקליימטק. למעלה ממאתיים חמישים חברות בינלאומיות נרשמו למרכז מרגע פתיחת ההרשמה. החברות שתתקבלנה לפרויקט תזכינה להדרכה צמודה, סיוע בפיתוח המוצר, מיתוג וכלים נוספים שיסייעו להן להפוך לדבר הגדול הבא בתחום הקליימטק.

יו"ר ומייסד jvp אראל מרגלית יחד עם נציגי mini מבית bmw חברות סטארטאפ שותפים בקרן ומשקיעים. שחר עזרן,
יו"ר ומייסד jvp אראל מרגלית יחד עם נציגי mini מבית bmw חברות סטארטאפ שותפים בקרן ומשקיעים/שחר עזרן

"אורבן" והאתגר העירוני

למעלה ממחצית מאוכלוסיית העולם מתגוררת היום במרכזים עירוניים. ערים רבות מחפשות היום דרכים חדשות להתמודד עם משבר האקלים לאור העובדה ש- 75% מכלל פליטות הפחמן דו חמצני המזהם מגיע מערים. מרכז הקליימטק הבינלאומי יתמקד בפתרונות ייחודיים לערים עתידיות ובתיקון הנזקים שערים קיימות גורמות לכדור הארץ.

יו"ר ומייסד JVP ו-מרגלית סטראטאפ סיטי, אראל מרגלית: "צריך לשנות את הפרדיגמה. הדרך היחידה להתמודד עם משבר האקלים היא לאחד כוחות עם טכנולוגיות מתחומים שונים כמו סייבר, פינטק, פוטדק ואגטק ליצירת חומת מגן חדשה שתגן על כדור הארץ ועתיד הערים שלנו".

"אם לא נפתח פתרונות חדשים שיגנו על המשאבים הבסיסיים שלנו - אוויר, מים ואנרגיה" הוסיף מרגלית "אנו עלולים להפסיד בקרב. זו הסיבה שאנחנו משתפים פעולה עם MINI, ועם עיריית ניו יורק ואוניברסיטת קולומביה ושתופים רבים אחרים - כדי לתת הזדמנות עסקית חדשה לחברות והזדמנות אדירה לכוכב שלנו.

"במרכז הקליימטק הבינלאומי שלנו בניו יורק ניצור רעיונות חדשים, ואני די בטוח, שגם כמה מהחברות הגדולות בתחום זה. השותפות הזו מתחילה בניו יורק, אבל היא תתרחב ותשפיע על כל העולם".

מייק פייטון, סגן נשיא MINI של אמריקה: "ל-MINI יש עבר עשיר בפיתוח פתרונות בעולמות הניידות ושיפור איכות החיים בערים. הייתה לנו הזכות לעבוד עם כמה מהחברות המרגשות ביותר שמדמיינות מחדש את חיי העיר ואנו מצפים לבנות על הצלחת URBAN-X במסגרת שותפות חדשה זו עם JVP, בעודנו ממשיכים לקדם פתרונות בתחום הניידות, כגון תשתית EV וניידות חשמלית, ואלה שמעבר למכונית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אראל מרגלית חונך את המיני-קופר החדשה ואת מרכז הקליימטק במנהטן, עם ראש עיריית ירושלים, משה לאון ונשיא "מיני קופר" (ב.מ.וו)

שילוב בין טכנולוגיה למרכזים אורבניים

לאראל מרגלית ולקרן JVP יש ניסיון רב בהטמעה של מרכזים טכנולוגיים בסביבה אורבנית. הפרויקט הראשון קם בשלהי האינתיפאדה השנייה בירושלים, בקרבת תחנת הרכבת, בימים לפני שהפכה למרכז בילוי וקניות.

בעקבות ההצלחה של המיזם החברתי, החינוכי, הטכנולוגי והעירוני, המשיכו מרגלית והקרן להקים מרכזים נוספים גם בבאר שבע, ברחוב הנמל בעיר התחתית בחיפה ובקריית שמונה. כל מרכז מתאפיין בזווית טכנולוגית ייחודית משלו, מושך סטודנטים ומייצר מקומות עבודה לתושבי המקום.

הפעילות ברחבי העולם התעכבה מעט בהשפעת הקורונה, אבל במלאת שנתיים למרכז בניו יורק, הושק עתה שיתוף הפעולה המסקרן, שכבר מעורר התעניינות בקרב חברות הזנק (סטרטאפ) הפועלות.

ל-JVP שני ערוצי פעולה עיקריים. אחד מהם הוא בית תומך ליזמים בתחילת דרכם, שמעניק ליווי מקצועי, מייעץ, מסייע, מספק אכסנייה ובעיקר פותח בפניהם את השוק הבינלאומי בזכות הקשרים של הקרן.

הפן השני הוא השקעות (כקרן הון סיכון) בחברות והשבחתן עד לשלב האקזיט, כשברקורד של החברה כבר מספר חברות מוכרות שהונפקו או נמכרו בהצלחה, בשווי של מיליארדי דולרים.

היזם אראל מרגלית השיק את מרכז הפודטק הבינלאומי של ישראל בגליל, קרית שמונה, 2 בספטמבר 2021. אוליבייה רוז, אתר רשמי
היזם אראל מרגלית ומרכז הפודטק הבינלאומי של ישראל שפתח בגליל/אתר רשמי, אוליבייה רוז

שיתוף הפעולה עם ב.מ.וו

מרכז הקליימטק הבינלאומי החדש מושק ביוזמת קרן ההון סיכון JVP יחד עם MINI מבית BMW ועיריית ניו יורק. פתיחת המרכז מגיעה שנתיים אחרי הצלחת מרכז הסייבר הבינלאומי של ניו יורק ומרכז הפודטק הבינלאומי בגליל שהושק לפני שנה.

המרכז ינהיג שיטה חדשה הלוקחת את חברות הטכנולוגיה מהמובילות בעולם ויחד יחברו לנסות לצמצם את נזקי האקלים המתהווים בשנים האחרונות, בהתמקדות על פתרונות לעיר העתידית. החברות שיתקבלו לתכנית יקבלו הדרכה מעשית, ליווי צמוד, סיוע בפיתוח מוצר ובניית מותג מהשותפות האסטרטגית של JVP, BMW, ו-MINI. החברות יגיעו מתחומי הסייבר, הפינטק, הפודטק, אגריטק ותחומים נוספים. למעלה מ-250 חברות מהארץ והעולם נרשמו למרכז.

מרכז החדשנות שהקים אראל מרגלית בניו יורק. יחסי ציבור,
מרכז החדשנות שהקים אראל מרגלית בניו יורק/יחסי ציבור

לנצח את עמק הסיליקון

מרגלית ו-JVP זכו לקבל מידי ניו יורק את הובלת הפרויקט, לאור העובדה שהעיר, אולי הכרך המפורסם בעולם, מתחילה לפגר לאחר מרכזי טק מובילים כמו סן פרנסיסקו (עמק הסיליקון) ואפילו ערים שהפכו למובילות בתחום הטכנולוגי כמו דנבר או יוסטון.

מרגלית: "אמרתי להם: תנו לסן פרנסיסקו להישאר מרכז ההיי-טק של ארה"ב, אתם תהיו מרכז ההיי-טק העולמי".

בשלב ראשון יחלו לפעול 8 חברות במרכז הקליימטק הבינלאומי החדש:

CoPilot - מספקת שירותים לאתרי מסחר אלקטרוני הבנה של העדפות הלקוח. בזכות מערכת חכמה קופיילוט מסייעת לצמצם באופן משמעותי החזרות מוצרים, הפחתה של מוצרי האריזה ופתרונות נוספים השומרים על הסביבה.

Senrcop - חברת מיקרו קליים טכנולוגיה מובילה עם רשת החקלאים הגדולה ביותר באירופה. החברה המבוססת דאטה מסייעת לחקלאים להתמודד עם אתגרי הטבע, לצמצם פחת חקלאי ובכך לייעל את התוצרת החקלאית שלהם.

GreenEye - פיתחה מערכת מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת ריסוס סלקטיבי תוך הפחתת 90% מהיקף השימוש בחומרי הדברה, צמצום הזיהום הסביבתי, הנזקים הבריאותיים ואלמנטים נוספים.

DirtSat - חברה מבוססת דאטה שפיתחה כלים לפיתוח גגות ירוקים המייצרים תוצרת חקלאית בשטח אורבני.

Dollaride - מחברת בין עסקים, נהגים ונוסעים באפליקציה נוחה לניידות באזורים בהם הנגישות התחבורתית נמוכה.

Dynami Air Cooling - פיתחה מערכת קירור תעשייתית חדשנית המפחיתה באופן משמעותי את זיהום האוויר.

Enerdape - פיתחה מערכת חימום תת קרקעית למבנים המייצרת אנרגיה ירוקה.

Mimic Systems - מערכת המנהלת את מערכות החימום והקירור של מבנים ובכך מייעלים את הפעילות האנרגטית שלהם.

בנוסף, מספר חברות פורטפוליו בוגרות של קרן JVP הישראלית ישתפו פעולה במרכז החדש למצוא פתרונות לאתגרי האקלים הנוכחיים, בניהן:

ThetaRay - חברה טכנולוגית מבוססת AI שיודעת לנטר ולעקוב אחר פעולות העברת כספים והלבנת כספים באופן גלובלי. החברה תדע לעקוב ולנטר את הכספים המיועדים למלחמה במשבר האקלים שיישארו במסלול הנכון ולא יגיעו לידיים הלא נכונות.

Chain Recation - חברת כריית מטבעות דיגיטליים המפחיתה את השימוש באנרגיה לטובת כריית המטבעות בעשרות אחוזים ובכך מצמצת זיהום אוויר.

Morphisec - מספקת אבטחת סייבר ירוקה. כיום כל מערכת אבטחת סייבר צורכת בין 5%-15% מהאנרגיה הכללית , המערכת הייחודית שהחברה פיתחה מעניקה אבטחת סייבר מבלי לצרוך אנרגיה כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully