וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר רמון מונה למנהל הפעילות העסקית בחטיבת הענן של אורקל בישראל

15.9.2022 / 13:53

אמיר רמון, לשעבר בכיר במיקרוסופט ישראל, עובר להוביל את פעילות העסקית בחטיבת הענן של אורקל ישראל, כחלק ממהלך אסטרטגי להוביל את תחום בישראל

אמיר רימון. יחצ,
אמיר רמון/יחצ

ענקית התוכנה האמריקאית אורקל הודיעה היום כי היא ממנה את אמיר רמון כמנהל פעילות האנטרפרייז והארגונים הבינוניים קטנים (SMB) המתמקדת במגזרים פיננסים, תעשייה, קמעונאות, מסחר וכדומה, בתוך חטיבת תשתיות הענן שלה. אמיר הגיע לאורקל לאחר שכיהן בשורה של תפקידים בכירים בחברות תוכנה בתאגידים בינלאומיים. בתפקידו האחרון הוביל את המגזר הפיננסי בהנהלת מיקרוסופט ישראל . בעבר היה מנהל המגזר הפיננסי של חברת DELL.

מינויו של אמיר ותחומי ההתמחות בהן צבר ניסיון וידע רב מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי שמובילה אורקל בהובלת ערן פיינגבאום, מנכ"ל אורקל ישראל, להתפתחות בעולמות הענן, הטכנולוגיה, החדשנות וכניסה לתחומי פעילות חדשים. אורקל מתמקדת כיום בטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הסייבר והענן עבור התאמה מקסימלית לצרכים העסקיים תוך שמירה על הובלה בתחום האבטחה.

אמיר בעל תואר ראשון כמהנדס תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים (התמחות בשיווק).

אמיר רמון מסר: "אני נרגש חלק מהצוות המנצח של אורקל ישראל ולהצטרף למסע בהובלתו של המנכ"ל ערן פיינגבאום ומנהל חטיבת הענן, אסף סובול, לצד הנהלה חזקה ועובדים מהאנשי מקצוע הטובים במשק. אני מאמין שבאמצעות הסינרגיה בין הידע העיסקי וההיכרות המעמיקה עם עולמות התשתית והענן וביחד עם צוות המנצח שגיוס להרחבת הפעילות, נוכל ליצר ערך רב לאורקל. ארגז הכלים הניהולי והמקצועי שאספתי לאורך הדרך יסייע לי לעמוד ביעדים המאתגרים שהחברה מציבה לעצמה. אני מודה להנהלת אורקל על האמון ומאחל בהצלחה לכולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully