וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פרופורציה פותחת סניף דגל בחיפה

15.9.2022 / 14:00

זהו הסניף ה 15 של הרשת והשקתו מלווה בקמפיין עם הפרזנטורית לירון ויסמן, והוא ייפתח בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל

רשת פרופורציה. יחצ,
רשת פרופורציה/יחצ

רשת מרפאות האסתטיקה "פרופורציה" ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש בכרמל שבחיפה , בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון ₪. עם פתיחת סניף הדגל בחיפה, מונה הרשת 15 סניפים בפרישה ארצית.
הסניף החדש ממוקם בלב הפועם של חיפה - במתחם כיכר האודיטוריום רחוב שדרות הנשיא
הוא גדול ומרווח, מתפרש על 240 מ"ר מעוצבים לרווחת המטופלים ותושבי העיר והסביבה.

ההחלטה על הקמת סניף דגל בחיפה, נבעה במקור בעקבות ביקוש של הלקוחות, וגרמה לרשת פרופורציה לפתוח סניף חדש בכרמל שבחיפה, לאחר שנים שבהן פעל סניף צפוני רק בקריית חיים.
השקת הסניף מלווה בקמפיין תקשורתי בליווי הפרזנטורית לירון ויסמן, תחת המסר 'פרופורציה-ללכת על בטוח', שהרי מדובר על הרשת הוותיקה בישראל, הפועלת מזה כ 34 שנים, ביציבות וניסיון, ונהנית מרמת שביעות רצון גבוהה במיוחד של המטופלים בתחומי הסרת שיער ואסתטיקה.

אבי שלום, מנכ"ל ובעלים רשת מרפאות פרופורציה:" רשת מרפאות "פרופורציה" המובילה את התחום בישראל מזה 34 שנים, הינה רשת מתקדמת ומתפתחת השמה לעצמה למטרה לתת מענה שלם לכל הצרכים האסתטיים של קהל לקוחותיה. הרשת מתפתחת ומתרחבת כל העת, לכן החלטנו לפתוח סניף חדש בכרמל שבחיפה ולהציע לקהל לקוחותינו ולתשבי האזור והסביבה היצע רחב של טיפולים במתחם החדש".

לירון וייסמן. יחצ,
לירון ויסמן/יחצ

בסניף חיפה החדש, ניתנים שירותי הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת "סופרנו טיטניום", מיגוון רחב של טיפולי אנטיאייג'ינג ודרמו אסתטיקה בידי טובי הרופאים, טיפולים להצרת היקפים וחיטוב הגוף בטכנולוגיית קור חדשנית cryolipolysis ובהמשך גם ניתוחים פלסטיים. בכל חדרי הטיפול בסניף נמצא מכשור הסרת שיער בלייזר המתקדם והחדיש ביותר בטכנולוגיית "סופרנו טיטניום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully