וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית גרינברג משיקה קולקציית תכשיטים בשיתוף מעצבי המותג DANON

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 15:09

שיתוף הפעולה בין מותג התכשיטים DANON לבין פרזנטורית המותג דנית גרינברג, הוליד קולקציה חדשה החושפת את הטרנדים לסתיו-חורף 2023 ומתאפיינת בפריטים אופנתיים ומלאי סטייל. זו הקולקציה השנייה שגרינברג שותפה בעיצובה, והמסר הפעם: "כל מה שבא לי בקופסת התכשיטים שלי"

זו הקולקציה השנייה שדנית גרינברג, פרזנטורית של מותג התכשיטים DANON, יוצרת בשיתוף עם מעצבי המותג. המסר שמנסים המעצבים והפרזנטורית להעביר באמצעות קולקציית התכשיטים לסתיו-חורף 2023, הוא: "כל מה שאני רוצה בארון התכשיטים שלי...".

הקולקציה החדשה כוללת ליין רחב של פריטים המיוצרים מכסף טהור (925) בעבודת יד. בין הפריטים ניתן למצוא: שרשראות עדינות בשילוב אבני זירקון, שרשראות סטייטמנט בעלות נוכחות בולטת, עגילי HUGGIES ועגילים משובצים זירקונים ללוק ערב.

קבלו הצצה ראשונה לקולקציה:

קולקציית קפסולה תכשיטי דנית גרינברג. שי תמיר,
קולקציית קפסולה תכשיטי דנית גרינברג/שי תמיר

לדברי דנית גרינברג: "בשונה מהקולקציה הקודמת, כמעט כל הפריטים בקולקציה החדשה עשויים מכסף טהור, מה שיקל על העוקבות שלי שעכשיו יכולות להתקלח עם התכשיט ולהיכנס איתו לים, לבריכה ואפילו לג'קוזי". כל הפריטים בקולקציית החדשה הם limited edition ומספרם מוגבל.

לדברי אדיר פישר סמנכ"ל שיווק: "ברשת דנון תכשיטים החלטנו להשיק קולקציה נוספת עם דנית גרינברג, לאחר הצלחה מסחררת של הקולקציה הראשונה, וביקוש אדיר מצד הלקוחות, ביחד עם דנית הקשבנו לעוקבות ועיצבנו קולקציה מותאמת אליהן.הקולקציה תושק בתחילת אוקטובר באתר ובכל סניפי דנון החדשים עזריאלי , G סבא."

הצצה ראשונה: הקולקציה כוללת ליין תכשיטי אופנה המיוצרים ברובם מכסף טהור

קולקציית קפסולה תכשיטי דנית גרינברג. שי תמיר,
קולקציית קפסולה תכשיטי דנית גרינברג/שי תמיר

מחירים לדוגמא:
שרשראות החל מ- 199 שקל
עגילים החל מ- 149 שקל
צמידים החל מ-199 שקל

המותג דנון מעניק אחריות של שנה לכל הפריטים. את התכשיטים ניתן להשיג בסניף הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב או בסניף G כפר סבא ובאתר החברה https://danon-jewellery.co.il/

חישוקים בזהב לתכשיטי דנון מחיר- 159 שקל. צלם רני לוריא,
חישוקים בזהב לתכשיטי דנון מחיר- 159 שקל/צלם רני לוריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully