וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאוטיקה הום בישראל. ומה איכות המצעים שלהם? בדקנו

דוד רוזנטל

15.9.2022 / 15:40

חטיבת הטקסטיל לבית של המותג האמריקני האהוב הגיעה לישראל, ואנחנו בדקנו את כלי המיטה שלהם כדי לעדכן האם הם שווים את הכסף

נאוטיקה הום. יחצ,
שווה את הכסף? נאוטיקה הום/יחצ

לראשונה בישראל ובעולם הושק אתר נאוטיקה הום. זוהי בשורה מרגשת עבור הצרכנים, שכעת יכולים לרכוש את המותג הבנילאומי במדינת ישראל. נאוטיקה הום ליהנות ממגוון הפריטים והמוצרים האיכותיים שלה תחת קורת גג אחת. בהמשך מוסרת החברה, כי היא צפויה לפתוח מספר סניפים פיזיים וחנויות פופ-אפ ברחבי הארץ.

המוצרים המוצעים באתר הם בעיקר מוצרי טקסטיל - מצעים יוקרתיים, מגבות פרימיום, מגבות חוף ופיג'מות שיוצרו בטכנולוגיות מתקדמות, בעיצובים התואמים את ערכי המותג ובאיכות הגבוהה ביותר. בהמשך יעלו לאתר גם כלי בית ופריטים נוספים.

בנאוטיקה הום אומרים שמכיוון שיש חשיבות רבה לשינה איכותית וטובה ואנו מבלים במיטה חלק גדול מחיינו, מומלץ וכדאי להתעכב על בחירה נכונה של סוג הבד לטובת נוחות מרבית. באתר החדש של נאוטיקה הום ניתן למצוא את מיטב סוגי הבדים, במחירים הנעים בין 200-1200 שקל. בין היתר תמצאו שם את הפריטים האלה.

  • כותנת סאטן סרוקה, אריגת סאטן המעניקה לבד ברק קליל ורכות המתאימה לכל עונות השנה.
  • בד פשתן בעל איכויות המספקות חווית שינה נעימה ועוטפת. מבנה האריג ותכונות סיב הפשתן מאפשרות ויסות חום הגוף בלילות חמים ושימור חום גוף בלילות הקרים.
  • פייפינג- בד המורכב מכותנה וסאטן, באמצעות שיטת אריגה ייחודית המעניקה לבד ברק קליל ומגע רך. בד זה מתאים לכל עונות השנה אך בשל הסריגה הצפופה המאפשרת לשמור על חום גוף - הוא אידיאלי ביותר לעונת החורף.
  • לרגל החגים ועד סוף חודש ספטמבר, מציעה החברה עד 30% הנחה על הפריטים השונים באתר.
  • בנוסף, מציעה החברה הטבה נוספת ללקוחותיה - על כל רכישה מעל 199 שקל המשלוח בחינם.
נאוטיקה הום. יחצ,
רמה גבוהה. נאוטיקה הום/יחצ

מה חשבנו על המצעים?

נאוטיקה היא אחת החברות החביבות עלי בכל הקשור לאופנת ספורט אלגנט. עכשיו הגיע הזמן להתרשם מהאחות, נאוטיקה הום. בדקתי את מצעי הפייפינג ולא הופתעתי מאיכותם. כפי שהחברה מפרסמת, אכן מדובר במגע רך ונעים, הבד מאוורר כך שגם לאחר לילה חמים הגוף שלכם לא ייספג לתוך הסדין. המחיר לא זול - 760-780 שקל למיטת קווין/קינג סטנדרטית, אבל גם לא יותר יקר מרשתות אחרות עם איכות בד דומה. האם הייתי רוכש? זה תלוי תקציב. מצד אחד, מדובר בסכום לא פעוט. מצד שני, זה מאוד לטעמי.

ניתן להשיג באתר נאוטיקה הום.

  • עוד באותו נושא:
  • נאוטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully