וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מיליון שקל לפולו ראלף לורן: השקעה יוצאת דופן בעיצוב חנות הדגל

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 13:13

החנות החדשה של פולו ראלף לורן, שנפתחה השבוע בקניון רמת אביב, עוצבה על ידי אדריכלי המותג בניו יורק, בסגנון האופייני למותג, בדומה לחנות האייקונית בניו יורק. בנוסף לפריטי האופנה, הלייף סטייל וקולקציית HOME, במהלך שנת 2023 ייפתח בקניון גם קפה ראלף לורן

polo ralph lauren ramat aviv factory54. peled studios,
polo ralph lauren החנות החדשה בקניון רמת אביב, factory54/peled studios

החנות החדשה שנפתחה בקניון רמת אביב ע"י קבוצת אירני, עוצבה על ידי אדריכלי המותג בניו-יורק בהתאם לחנויות הדגל של המותג בבירות האופנה בעולם, בשיתוף עם צוות האדריכלים של הקבוצה המקומית. החנות שתופסת את מקומה של החנות TOP SHOP, מתפרסת על שטח של כ-400 מ"ר ומציגה איך ניראית השקעה חדשנית וחשיבה מחוץ לקופסה - בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

החנות מחולקת לחדרי קולקציות, כשבכל אזור מוצג סיפור שונה המתאים לקולקציות הנשים, הגברים והילדים. הריהוט מבית ראלף לורן מעוצב כיצירות אמנות ייחודיות, המתמזגות בחלל ויוצרות איזון והרמוניה מעניינים בין עיצוב החנות לבין פריטי הקולקציה.

polo ralph lauren ramat aviv factory54. peled studios,
חנות הדגל של המותג פולו ראלף לורן, נפתחה השבוע בקניון רמת אביב/peled studios

ההשראה לסיפורי הקולקציות: תרבויות

קולקציית סתיו-חורף 2022 של ראלף לורן מציגה את המראה הקלאסי והעל-זמני, לצד סיפורים חדשים עם השראות מתרבויות שונות ביבשת אמריקה. העונה מושק קו התיקים החדש Polo ID ובהמשך העונה תגיע קולקציית הקו הסגול של ראלף לורן לנשים ולגברים.

קולקציית הילדים של בית האופנה האמריקאי מציע גם פריטים קלאסיים לילדים, חולצות פולו, מכנסי צ'ינו ושמלות חגיגיות, לצד מגוון רחב של מכנסי טרנינג וחולצות טי שירט מכותנה בצבעי וברוח המותג.

החנות נמצאת בקניון רמת אביב, קומה 2 , מול חנויות פקטורי 54 לנשים ולגברים. הקולקציה של ראלף לורן נמכרת בחנויות הרשת ובאתר factory54.co.il.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
polo ralph lauren factory54 מכנסיים 890 שקל  אפודה 1290 שקל. יח"צ חו"ל,
polo ralph lauren factory54 מכנסיים 890 שקל אפודה 1290 שקל/יח"צ חו"ל

מה הסגנון שלך: קאנטרי או שנות ה-70?

מחווה לניו אורלינס - את אחת ההשראות החשובות של העונה מעניקה לאוסף העיר ניו אורלינס, הידועה בפתיחות תרבותית, מוזיקת גאז' משובחת והשפעות צרפתיות. הגוונים ניטרליים רכים, משולבים בהדפסים עדינים של משבצות, פרחים, פסים ואלמנטים גראפיים לצד צבעוניות פסטלית.

השפעות מהקאנטרי סייד - השראה מבתי החווה המפורסמים של מרכז אמריקה וסגנון הרכיבה על סוסים. לוק מתוחכם עם פלטת צבעים סתוויים עמוקה עם משבצות וטקסטורות טוויד.

השראות מניו יורק של הסבנטיז - השראה מההיבט האמנותי, האקדמי והמטרופוליני, ערגה לדאונטאון ניו יורק של שנות ה-70, מתבטא בגזרות מינימליסטיות אך אלגנטיות, לעיתים ספורטיביות, העשויות בדים יוקרתיים ויוצרות אמירה אינטלקטואלית אורבנית. סקאלת הגוונים אפורה, משתלבת קרם וניוד, עם כחולים ונגיעות בורדו.

קולקציית הדנים - פרשנות ססגונית לקלאסיקות העל-זמניות של סריגי הצמות, הקפוצ'ונים עם דמות הפרש, הסוודרים עם סמל הדובי, הז'קטים, החולצות מהודרות יותר או הטי-שירטס המשלימות בקלות טוטאלוק המתבסס על ג'ינס.

polo ralph lauren factory54. יח"צ חו"ל,
polo ralph lauren: מהקולקציות החדשות של המותג/יח"צ חו"ל

קלאסיקה וקיימות

סגנון הפרפי הקלאסי - הקלאסיקות של פולו - פה מככבים דמות הדובי האייקוני, החולצות המכופתרות האהובות, הדפסים של פסים ומשבצות, דוגמאות טאי דאי, סריגי צמות ובלייזרים מחויטים, כאשר לוגו המותג מלווה את הפריטים וחותם את סגנונם העל-זמני.

100% כותנה אורגנית שנצבעה באמצעות ירקות - פרויקט יוניסקס של בגדי לאונג' על טהרת הכותנה האורגנית בגוונים צבעוניים, חלקים ושקטים. מדובר בקפסולה בלעדית המיוצרת מ-100% כותנה אורגנית תוצרת ארה"ב, שנצבעת באמצעות ירקות על מנת ליצור מראה דהוי סופר מוקפד.

polo ralph lauren ramat aviv factory54. peled studios,
השקעה של כ-10 מיליון שקל בעיצוב חנות הדגל, פולו ראלף לורן, קניון רמת אביב/peled studios

החנות נמצאת בקניון רמת אביב, קומה 2, מול חנויות פקטורי 54 לנשים ולגברים.

טווח מחירים: 139-5,790 שקל. הקולקציה החדשה עכשיו בחנות הדגל בקניון רמת אביב, בחנויות הרשת ובאתר https://www.factory54.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully