וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המשבר בהייטק: האם מתנות החג הגרנדיוזיות בסכנה?

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 15:49

מעבר לשיח על הטבות לעובדים במטרה להעלות את שביעות רצון ונאמנות בקרבם, מתקיים במגזר העסקי חיפוש אחר אלטרנטיבות למתנות החג המסורתיות. עם העלייה המשמעותית במודעות לאחריות התאגידית, עוד ועוד חברות מחפשות מתנות "חברתיות" עם ערך מוסף - לעובד וגם לקהילה

מתנה אלטרנטיבית לעובדים - עם ערך חברתי. יח"צ,
מתנה אלטרנטיבית לעובדים עם ערך חברתי GiveCard/יח"צ

הפיטורים והצמצומים בענף ההייטק עושים הד של משבר איתו מתמודדות חברות קטנות כגדולות בשבועות שלפני החגים. לא מעט מהם קיבלו החלטה לוותר על מתנות גרנדיוזיות ולחפש אחר מתנת חג אלטרנטיבית שתישאר בגבולות המסורת ותעניק ערך מוסף (חברתי) ותחושה של נתינה וסיפוק.

טרנד חדש הוא ה- "GiveCard", שנוצר על ידי JGive, ארגון חברתי ללא כוונת רווח במטרה להעניק למעסיקים אפשרות למתנת חג שונה ומשמעותית. מדובר בשובר מתנה אותו מטעין המעסיק בסכום מסוים, ובכך מצד אחד מעודד את העובד לתרום ומצד שני, מציג את החברה באור חברתי וערכי יותר.

"הרעיון לשובר הגיע מעובדים שביקשו לתרום את המתנה שלהם לחג ולא מצאו מענה. שובר לתרומה כמתנה לחג הוא לא רק רעיון יצירתי ומפתיע עבור העובדים אלא גם מתנה שנותנת ערך אמיתי לכל המעורבים - החברות, העובדים והכי חשוב, למקבלי התרומה." אומר מנכ"ל ומייסד JGive, אורי בן שלמה.

הטרנד החדש ה- "GiveCard" - מתנה לעובדים עם ערך חברתי. יח"צ,
טרנד חדש: מתנה לעובדים עם ערך חברתי, GiveCard/יח"צ

תרומה כמתנה בלחיצת כפתור

מימוש ה- "GiveCard" מתבצע דרך אתרJGive, פלטפורמת התרומות הגדולה בישראל בו העובד יכול בלחיצת כפתור אחת פשוטה, לבחור מבין תפריט של מאות עמותות - בחלוקה לקטגוריות, לקהלי היעד שבהם מטפלת העמותה וכד' - למי הוא מעוניין לתת את הכסף שלו ושל המעסיק שלו.

כלל התרומות באתר מוכרות לצורכי מס וניתן לקבלן עבורן קבלה לזיכוי החזר מס גם עבור העובדים וגם עבור המעסיקים. "השובר מאפשר לתרום רק עבור עמותות רשומות, המחזיקות באישור ניהול תקין ובסעיף 46, במטרה להבטיח שהכסף מגיע אך ורק ליידים הנכונות." מוסיף בן שלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
"GiveCard" - מתנה אלטרנטיבית ומסורתית לעובדים, עם ערך חברתי. יח"צ,
"GiveCard" - מתנת חג אלטרנטיבית עם ערך חברתי/יח"צ

אחריות תאגידית ומעורבות בקהילה

פיטורי העובדים וצמצום בחברות מעלים את הצורך בייעול תפוקות, כאשר מחקרים מצאו כי אחריות תאגידית עשויה לשפר משמעותית את מידת הפרודוקטיביות של העובד ולכן נראה כי כשכולם מדברים על הקושי בשימור עובדים, החברות שמות יותר ויותר פוקוס על מחלקות של אחריות תאגידית, מעורבות בקהילה ואימפקט חברתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully