וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע ברייטינג: 5 תוכניות לטלעד בעשירייה הראשונה; ממוצע של 6.8% בלבד לחדשות 10

רוני קורן-דינר

23.2.2003 / 17:32

רשת וקשת הצליחו להכניס רק תוכנית אחת לעשירייה הראשונה; רייטינג חדשות 10 ממשיך לרדת יחסית לשבועיים הראשונים למהדורה החדשה עם חיימוביץ' ואילון



את טבלת הרייטינג השבועית של הוועדה למדרוג מובילה השבוע זכיינית ערוץ 2 טלעד, שהצליחה להכניס חמש תוכניות לעשירייה הראשונה. בראש הטבלה צועדות חדשות ערוץ 2 (23.5%), ועל המקום השני מתמודדות כתף אל כתף "הראשון בבידור" של קשת ו"כלבוטק" של רשת עם 21.8% לכל אחת. הנתונים בקרב משקי בית בכלל האוכלוסייה.



ההישג של טלעד בולט לאור העובדה שכל חמש התוכניות הללו הן תוכניות קבועות, ללא ספיישלים או אירועים טלוויזיוניים אחרים שמעלים את שיעור הצפייה בדרך כלל. שתיים מהתוכניות של טלעד, "שומר מסך" עם אמנון לוי (19.8%) ו"חי אצל פרנס בטברנה" (19.4%) אף רשמו ביום ראשון שעבר שיאים עונתיים.



הזכיינית רשת לא הצליחה להכניס תוכניות לעשירייה הראשונה פרט ל"כלבוטק", ואילו התוכנית היחידה שקשת הצליחה להכניס לעשירייה היא "הראשון בבידור". לרשת לעומת זאת היתה נציגות מכובדת בעשירייה השנייה עם ארבע תוכניות: "ערב אדיר" (17.2%), "פיספוסים" (16.8%), משחק הכדורגל מכבי חיפה-מכבי פ"ת (16.4%) ו"יאיר לפיד" (15.8%). קשת הכניסה לעשירייה השנייה שלוש תוכניות: "הכספת החדשה" (17%) וכן "רק בישראל" ו"שמש" עם 16.1% לכל אחת.







החדשות בערוצים 1 ו-2 שמרו על רייטינג ממוצע לעונה: 15.3% למהדורת "מבט" ו-23.5% כאמור לערוץ 2. בערוץ 10, שם הסתיים השבוע השלישי לשידורה של מהדורת החדשות החדשה עם מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון, חלה ירידה עקבית ברייטינג: 6.8% בלבד בשבוע החולף, ומקום 54 בדירוג הכללי. בשבוע הראשון לשידור "חדשות 10" עמד הרייטינג על 8.4%, ובשבוע השני על 7.6%. הימים החזקים ביותר של המהדורה עד כה הם ימי שני, שבהם משודר לפני החדשות משחק הכדורגל בליגת העל, והמהדורה עצמה זזה לשעה 21:00 ומתמודדת מול "מבט" ולא מול חדשות ערוץ 2.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully