וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם עבודה חדש באסם: שכר מינימום של 6,000 שקל לעובד

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 10:45

נציגי העובדים, ההסתדרות והנהלת אסם חתמו על הסכם שכר ששם קץ למחלוקות מהחודשים האחרונים: שכר המינמום לעובד זוטר בחברה יעמוד על 6,000 שקל לחודש. ההסכם הושג לאחר התערבות ישירה של יו"ר ההסתדרות במגעים

אספת הסברה במעל אסם. דוברות ההסתדרות,
אספת הסברה שקיימו העובדים במפעלי אסם. במסגרת ההסכם, ההסתדרות תפסיק את הצעדים הארגוניים בחברה/דוברות ההסתדרות

בשורה חסרת תקדים ליותר מאלף עובדים בחברת אסם: איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות והנהלת החברה הגיעו להבנות ולפיהן שכר המינימום בחברה יעלה ל-6,000 שקל בחודש החל מ-2023. ההבנות הושגו לאחר מו"מ קדחתני שנערך בסוף השבוע במעורבותו הישירה של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

בעקבות ההבנות, ההסתדרות מפסיקה את כל הצעדים הארגוניים בחברה, במסגרתם קיימו העובדים אסיפות הסברה במפעלי החברה, רק בחודש שעבר.

ארנון בר דוד בוועידת ההסתדרות. דוברות ההסתדרות,
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד/דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אנחנו מביאים היום בשורה חסרת תקדים לעובדי אסם. ההסתדרות, ועד העובדים וההנהלה השכילו לשים את האדם העובד במרכז וכולם יצאו נשכרים מכך. אני רוצה להודות למנכ"ל אסם אבי בן אסאייג על שיתוף הפעולה. אפעל להעלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל בחודש בכל המפעלים בישראל באופן מיידי. אני קורא לכל התעשיינים המעסיקים לפעול בשיתוף פעולה למען חיזוק האדם העובד בישראל ושיפור שכרו".



יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו: "לאחר מו"מ עיקש הצלחנו להביא בשורה לעובדים ששכר הבסיס שלהם קרוב לשכר המינימום במשק. עד לסיום תקופת ההסכם יגיע שכר המינימום ל-6,400 שקל בחודש. אני מודה ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על מעורבותו במו"מ, לוועד העובדים ולהנהלת החברה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה. סטודיו אסם,
מנכ"ל אסם-נסטלה, אבי בן אסאייג/סטודיו אסם

מנכ"ל אסם נסטלה אבי בן אסאייג: "מאז ומתמיד אסם נסטלה שמה לנגד עיניה את טובת העובדים, המהווים את ליבת הארגון ונמצאים בראש סדרי העדיפויות של החברה, וכך גם עכשיו.

בחודשים האחרונים התנהל משא ומתן לגיבוש הסכם קיבוצי חדש לתקופה של 5 שנים במטרה לגבש תנאים מיטביים, תוך חשיבה ארוכת טווח לטובת רווחת העובדים ועתיד החברה. למרות האתגרים שתעשיית המזון מתמודדת עמם בימים אלו, בחרנו להמשיך להוביל קו זה, ואני גאה לעמוד בראש חברה שתדאג להעניק לעובדים ולעובדות את ההסכם הטוב ביותר שניתן לתת. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וכן ליו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו על שיתוף הפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully