וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה לנו לתרופות עד הבית: שיתוף הפעולה בין BE ל- Wolt

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 12:44

פלטפורמת Wolt ורשת הפארם Be יציעו תרופות ללא מרשם במשלוח מיידי עד הבית. השירות יפעל להזמנות בתל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק. המטרה, לה שותף גם משרד הבריאות: חולים יוכלו להישאר בבית ולהזמין תרופות מבלי לצאת ולסכן את בריאות הציבור

רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt. יח"צ,
רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt/יח"צ

כבר אין צורך לעמוד בתור לקבלת תרופה: רשת הפארם Be תמכור תרופות ללא מרשם במשלוח מיידי של פחות משעה באמצעות פלטפורמת Wolt.

בשלב ראשון תתאפשר המכירה בשניים מסניפי Be, מהם ניתן להזמין משלוחים לאזור תל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק, והמטרה היא להרחיב את השירות לכל אזורי הפעילות של Wolt, מחיפה ועד באר שבע.

בין התרופות שימכרו (הכוונה לתרופות ללא מרשם): משככי כאבים, תרופות לילדים, תרופות להרגעה ושינה, הקלה על כאבי גרון ובטן וגלולות היום שאחרי.

רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt. יח"צ,
רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt/יח"צ

פחות משעה והתרופות אצלך

ב-Wolt מספרים שתרופות הן מילות החיפוש המובילות בקרב מיליון וחצי לקוחות האפליקציה, מה שמעיד על הצורך. תקופת הקורונה העלתה סוגיות רבות סביב בריאות הציבור ודחפה לצמצום הנוכחות הפיזית של אנשים חולים במרחבים ציבוריים.

אחת הדוגמאות הבולטות הייתה שינוי מתווה בדיקות הקורונה ומעבר לבדיקה ביתית בגל החמישי של האומיקרון, מהלך שהתאפשר עם הזינוק ביכולת פלטפורמות המשלוחים והיכולת להזמין דרכן בדיקות אנטיגן ביתיות.

ניתן להזמין במשלוח מיידי תרופות ללא מרשם במגוון קטגוריות כגון: חום וכאבים, אלרגיה, מניעת הריון, הרגעה ושינה, כאבי גרון, מערכת העיכול ועוד. הזמנת התרופות נעשית בצורה בטוחה ומקצועית ולפי הקריטריונים אותם קבע משרד הבריאות למכירה בטוחה של תרופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משלוח מהיר של תרופות ללא מרשם דרך wolt עד הבית

רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt/יח"צ

שירות משלים לצרכים חיוניים

דני דרימר מ"מ מנכ"ל רשת Be אמר: "מדובר בשירות נוסף ומשלים כחלק מהאסטרטגיה של רשת Be להוביל ולהנגיש את תחום התרופות עד הבית בישראל. שיתוף הפעולה המוצלח שאנו מקיימים עם חברת וולט משנת 2020 הוכיח את עצמו כמהלך משמעותי שנותן מענה זמין ומהיר לצרכים החיוניים של ציבור לקוחותינו".

"הלקוחות שיזמינו תרופות עד הבית יהנו מהשירות והליווי המקצועי של הרוקחים, בדיוק כמו ברכישה פיזית בסניף. זוהי בשורה חדשנית מצד משרד הבריאות ואנחנו מברכים על המהלך שבראש ובראשונה נועד על מנת להקל על הלקוחות", הוא הוסיף.

רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt. יח"צ,
רשת הפארם be תציע תרופות ללא מרשם במשלוח מהיר דרך wolt/יח"צ

בלי להתאמץ ומבלי לסכן את בריאות הציבור

"אדם חולה לא צריך לצאת מהבית ולסכן את עצמו ואת בריאות הציבור כדי לקנות תרופות כשיש את המענה של משלוח מיידי. נתוני החיפוש אצלנו מראים באופן ברור שהציבור מבין את זה ורוצה להזמין תרופות עד הבית, ובצדק", כך אמרה ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "משרד הבריאות הבין ועשה כאן שירות אמיתי לטובת הציבור במקצועיות וביעילות. זהו עוד צעד במהפכה הצרכנית שתאפשר להזמין כל דבר במשלוח מיידי לכל מקום שנוח ללקוח".

בין התרופות שניתן להזמין בWolt: משככי כאבים כדוגמת אקמול, נורופן ואופטלגין, תרופות לילדים כדוגמת נובימול ואקמולי, תרופות צינון כמו אוטריווין וסטרפסילס, משחות כמו בפנטן ופניסטיל, קלבטן וגלולת 'היום שאחרי' פוסטינור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully