וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר ניב, סמנכ"ל רגולציה וחשמל בפרטנר, הודיע על פרישה מתפקידו

18.9.2022 / 14:33

יעל גאוני, סמנכ"לית תקשורת בפרטנר, תשמש מעתה גם כסמנכ"ל רגולציה של הקבוצה

שניר ניב. ישראל שם טוב,
שניר ניב/ישראל שם טוב

שניר ניב, סמנכ"ל רגולציה, חשמל וניהול סיכונים בפרטנר, ביקש לפרוש מתפקידו. יעל גאוני, סמנכ"לית תקשורת בפרטנר, תשמש מעתה כסמנכ"ל תקשורת ורגולציה של הקבוצה.

שניר הגיע לפרטנר ב-2020 ולאורך הקדנציה קיבל לידיו גם את תחום החשמל וניהול הסיכונים של החברה. כמו כן, שימש שניר כדירקטור בחברת הבת PHI, המנהלת את רשת הסלולר המשותפת של פרטנר. שניר ייסד את פעילות אספקת החשמל בפרטנר והוביל אותה להיות הספק הווירטואלי הגדול בשוק, עם למעלה מ-50% נתח שוק. בתחום קשרי הממשל ליווה שניר את כניסת פרטנר לתחומי הרפורמות הגדולות בשוק התקשורת, בין היתר בתחום הסיבים האופטיים, הדור ה-5 והשידורים.

לפני הגעתו לפרטנר, שימש שניר במגוון תפקידים באגף תקציבים במשרד האוצר בתחומי התחבורה, האנרגיה והמים למעלה מ-7 שנים. לפני כן שימש כרכז תקציב התחבורה הציבורית במשרד התחבורה. כמו כן, שימש כסמנכ"ל הכספים והתפעול של רשת המסעדות מחניודה במשך כ-3 שנים.

יעל גאוני. ינאי יחיאל,
יעל גאוני/ינאי יחיאל

יעל, המשמשת מזה כשנה כסמנכ"לית תקשורת בקבוצה, תמשיך להוביל את מחלקות הדוברות, יח"צ, סושיאל, תקשורת פנים ארגונית ואחריות תאגידית. כאמור, מעתה תשמש גם כסמנכ"לית רגולציה. לפני הגעתה לפרטנר, שימשה יעל במשך כ-11 שנים כסמנכ"לית תקשורת ברשת 13.

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: "אני מודה לשניר על הובלת תחום הרגולציה וקשרי הממשל ותרומתו הרבה לפרטנר ומאחל לו הצלחה בהמשך. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את יעל. בטוחני כי הישגיה בתחום התקשורת יבואו לידי ביטוי גם בתחום הרגולציה"

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully