וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיל בחדר התינוקות: רמי קלינשטיין והבובה המוזיקלית

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 16:25

תכירו את בובת הפיל החדשה שמשיק רמי קלינשטיין,"בייבי קלינשטיין", מוצר ייחודי שילווה את התינוק מרגע יציאתו לאוויר העולם. "29 שנים, אני מחתל תינוקות ותמיד חשבתי שהילדים ראויים להאזין לאותה מוסיקה שאני מאזין לה", מספר הזמר והיוצר על יצירתו החדשה

רמי קלישנטיין נכנס לתחום התינוקות ומשיק את בייבי קלינשטיין בובת הפיל עם יצירות קלאסיות מחיר 229 שקל. ירון ויינברג,
בייבי קלינשטיין, בובת הפיל עם יצירות קלאסיות. המחיר 229 שקל/ירון ויינברג

כבר קרוב לארבעה עשורים שבהם רמי שלינשטיין מוכר בעיקר בזכות המוזיקה שלו, פה ושם גם בשל חייו הפרטיים, אבל רמי קלישנטיין כיזם - ועוד בתחום מוצרי התינוקות? זה כבר משהו חדש.

"בייבי קלינשטיין" הוא למעשה בובת פיל נעימה ורכה אליה הוכנסו 10 יצירות של רמי קלינשטיין עליהן כולנו גדלנו. היצירות המתנגנות בבובה מבוצעות ע"י התזמורת הסימפונית של בודפשט ויוצרות עולם שלם של 40 כלים שילוו את התינוק (וגם את ההורים) בכל רגע.

קלינשטיין יצר למעשה שפה מוסיקלית חדשה המבוססת על מיטב הקלאסיקות שכולנו גדלנו עליהן, והוא העומד בראש פירמידת התרבות הישראלית, כתב קלאסיקות רבות לעצמו ולאחרים ובעצמו אב ל- 5 ילדים.

"29 שנים, אני מחתל" מספר קלינשטיין, "תמיד חשבתי שהילדים ראויים להאזין לאותה מוסיקה שאני מאזין לה. כמו שמדברים אליהם בבגרות, צריך להשמיע להם מלודיות רבות צלילים ומגוונות".

המלודיות בשירים של קלינשטיין תמיד נחשבו מורכבות ועמוקות יותר, ועכשיו בגרסה הקלאסית לתינוקות, הן מערבות כמעט את כל הכלים המוסיקאליים ומאפשרות האזנה נעימה לתינוק ולא פחות ממנו להורים שלו.

רמי קלינשטיין. רמי זרנגר,
רמי קלינשטיין/רמי זרנגר

קלינשטיין עושה איינשטיין

עלפי ההודעה "'בייבי קלינשטיין' מעניק לתינוק ולהוריו, מסע מוסיקלי משותף ועשיר בצלילים מגוונים, תחושות וחוויות שאפשר להתחיל עוד מהבטן".

עוד נמסר כי: "'בייבי קלינשטיין' ילווה אתכם לאורך כל המסע, היצירות מותאמות לכל שעות הפעילות של התינוק, מפקיחת העיניים בבוקר ועד הרגע שבו הוא נרדם, לשם כף יצרנו 30 דקות ברצף של נעימות מרגיעות".

ההודעה נחתמת בציטוט מפי איינשטיין, לא אריק אלא אלברט: "אם לא הייתי פיזיקאי, ככל הנראה הייתי מוסיקאי. לעיתים קרובות אני חושב במוסיקה, חולם בהקיץ במוסיקה. אני רואה את חיי במונחים של מוסיקה".

מחיר המוצר: 229 שקל ניתן להשיג: בחנויות שילב ברחבי הארץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רמי קלישנטיין נכנס לתחום התינוקות ומשיק את בייבי קלינשטיין בובת הפיל עם יצירות קלאסיות מחיר 229 שקל. ירון ויינברג,
רמי קלישנטיין נכנס לתחום התינוקות, בובת "בייבי קלינשטיין" תימכר בחנויות שילב/ירון ויינברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully